@ mamaT, fijn dat het goed gaat! Hier ook alles goed. Wij gaan nu voor een tweede dus ook weer spannend. Met Jayden gaat ook alles super, hij loopt sinds 2 weken.. echt heel leuk
hallo meiden, ook hier nog eens een teken van leven we hebben vakantie gehad dus lekker genoten al hebben we wel (zoals vele) heel slecht weer gehad aangezien we niet weg geweest zijn. vanaf morgen begin ik weer met werken en ik ben nu echt aan het aftellen gezien ik nog maar 4 weekjes hoef en dan (hopelijk als ze neit gaan tegen werken) mijn diploma krijg waar ik 3 jaar lang voor geknokt heb. met de kids gaat hier alles goed al zit dylan momenteel weer in een ik luister lekker niet fase en chayenna is ook een flink temperamentje aan het krijgen met als gevolg dat die 2 zich steeds in de haren hebben wij functioneren momenteel echt als politie agent. chayenna loopt sinds 2 daagjes los (al vind ze het wel nog gemakkelijk om te kruipen ). komende weken zal ik wel weer niet veel online zijn gezien de drukte komende weken. ow ja we zijn een flink stuk gezakt met de prijs van ons appartement dus we hopen dat we nu eindelijk eens een koper gaan krijgen (gezien eht al 3 1/2jaar te koop staat en par 1 kijker gehad hebben, terwijl het echt netjes uitziet) liefs
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier? ik heb niet terug gelezen (bijna een maand op vakantie geweest ) kan iemand een update geven? Wij zijn heerlijk weggeweest! Mark heeft het ontzettend goed gedaan, zowel in de hitte van Zuid-Frankrijk als de reis heen en terug. Wel heeft hij ondertussen een kies gekregen en er zitten er nog meer aan te komen. Op vakantie Mark zijn 1e verjaardag in het klein gevierd. Binnenkort doen we dit nog een keer over met alle familie en vrienden!
Fijn Kikkert dat het einde van je opleiding in zicht is. Succes met politieagent spelen Heerlijk Einneh 4 weken op vakantie Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine mannetje!
@ kikkert, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad ondanks het slechte weer. Wat goed dat Chayenna kan lopen! @ einneh, Ook een fijne vakantie gehad zo te lezen, fijn dat mark het zo goed heeft gedaan. Nog gefeliciteerd met zijn eerste verjaardag! Hier; Jayden begint een beetje moeilijk te doen met avond eten. Hij at eerst echt alles en vond het allemaal lekker. En in het begin dat ik zn eten apart deed, vond hij het ook nog wel best. Maar nu houd hij zijn mond stijf op elkaar als de groente op zn vorkje zit, en als ik het onder zn aardappels meng, eet hij het wel op maar dan haalt ie de stukjes groente met zn vingertjes uit zn mond haha of hij spuugt het uit. Vlees gaat er zonder moeite in! Wat een boeffie toch!
Heel herkenbaar Goldy. Luca eet ook slecht sinds een dag of 4 Na een paar happen klemt hij zijn kaken stijf op elkaar. Zal wel weer een fase zijn.
haha oh niet de enigste dus! Hopelijk is het snel weer over Jayden heeft zojuist voor de eerste keer op het potje gepoept haha . Ik ben er vandaag mee begonnen omdat hij nu meer loopt dan kruipt en je goed aan hem merkt wanneer hij gaat poepen, soms zegt hij zelfs bah van te voren haha. Dus net op het potje gezet en toen hij daarna op stond zei ik goedzooo Jayden heeft op het potje gepoept, en ging ik klappen. Hij helemaal trots lachen, daarna wou hij het eruit pakken ik zeg neee dat is bah! En toen zei hij de hele tijd bah.
hoi allemaal goldy wat goed zeg van jayden toppieee...jelle was bij mij ook al zo snel dion niet zo snel maar ook snel hihi jelle was trouwens met 21 md helemaal zindelijk(ook s,nachts) dion met 25 md ... kikkert fijn dat de opleiding bijna klaar is ..en wat goed chayenne ook al aan de loop verder ben ik het alweer kwijt hahah... hier alles oke niet veel te melden eingelijk ... fijne avond allemaal..
hahahaha die jayden! das wel vroeg toch? maar wel knap!! hier ook een slechte eter al paar weekjes or. vaak als ik haar iets in dr handen geef wil ze wel meer eten. vandaag bijna bord leeg dus was nu juist erg goed haha. @ hier, heb pillen gehad voor mn kalium. want weer was het niet goed.... toch niet meteen naar de internist. ga wel morgen ff de verloskundige bellen want heb voor bijna 2 maanden pillen gehad en las net ergens dat je het goed onder controle moet houden en ook voor de kleine. een tekort van dodelijk zijn maar teveel ook. schrok wel ff toen ik t las. en snap ook waarom de dokter zo vreemd deed laatst. maar goed als ze nou eens een keer duidelijk zeggen wat er is. ben volwassen or! en het gaat om mij! maar wil ff met de verloskundige overleggen wat ze van die pillen vind en of dat kwaad kan voor de kleine. verder ben ik op zoek naar leuke plaatjes om als muurschildering te laten zetten op djesslyn dr kamer. was aant zoeken naar barbapapa maar vind niks leuks. wil graag iets kleurrijks. misschien dat jullie iets leuks weten? ff voor de duidelijkheid. google kan ik niet openen op mn laptop waarom weet ik niet. dus linken naar google kan ik niet openen.
@einneh oo lekker hoor bijna een maand weg, alsnog van harte met mark @goldy ik zou je graag een leuke tip willen geven mbt eten maar ik herken het probleem, dylan heeft dit ook gedaan en doet het nu nog . chayenna daarin tegen is net een prullebak die eet alles wat los en vast zit en die zet het op een gillen als ze wat eetbaars ziet omdat ze het perse wilt hebben. sow nu al poepen op het potje dat vind ik echt heel knap. @bubsie tjee zeg sterkte ermee. suc6 met de muurschilderijen hier vandaag mijn eerste werkdagje gehad maar wat viel dat tegen, niet het werk op zicht maar wel de collega's sommige behandelen je echt als een stuk stront en dan druk ik me nu zacht uit. fijne avond
@ bubsie, het is idd wel vroeg. Mijn moeder is er bij mij ook vroeg mee begonnen (ik liep al met 9 maanden) en ik was ook heel vroeg zindelijk (weet niet precies hoe oud). Ben benieuwd hoe het hier zal gaan. Zou ook even de vk er over bellen, dat is zeker schrikken als je zoiets leest! En de dokter had er helemaal niks over gezegd?? wat stom zeg. @ kikkert, ja Jayden wil ook echt alles eten wat hij ziet, zelfs als we boodschappen doen roept hij de hele tijd mmmmmm haha. Alleen met avondeten is hij de laatste paar dagen minder goed aant eten. Terwijl hij overdag niet teveel krijgt lijkt mij. Wat vervelend dat je zo`n onaardige collega`s hebt! Dan ga je echt met tegenzin naar je werk, lijkt me?
Mijn zus is net bevallen (keizersnede) van een jongetje genaamd Len (lenn?)!! Zo blij!! Gaat goed met ze!
@goldy echt met tegenzin niet maar het is gewoon alles samen, laatste loodjes van de opleiding en je word als leerling door sommige collegas gewoon als een slaaf behandeld ondanks dat ik mijn mannmetje wel sta. Nog 4 weekjes en dan ben ik van ze af dan heb ik werk als gediplomeerde binnen een andere stichting
MoederK Gefeliciteerd !! Verder sorry.. ff geen puf om te reageren! Knuffel voor diegene die hem wil !
Wat doet hij nou? (neej niet zelf gaan staan hoor, moest hem wel eerst neerzetten, maar hij bleef zonder mijn steun staan) Er is hoop!!!
Gefeliciteerd moederK!! @ kikkert, oh nog ff volhouden en dan ben je gelukkig van ze af! @ sam, knap van Rinze hoor!! Jayden vandaag al 3x op potje gepoept en 1 x geplast. Haha ben best trots dat hij het al zo goed doet!
Geweldige foto van je mannetje Sam! Super van Jayden Goldy! Zet jij hem op het potje en gaat hij dan poepen/plassen of geeft hij bij jou aan dat hij moet?