Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Knap hoor! Alleen kunnen kinderen pas volgens mij vanaf een mnd of 14 controle hebben/krijgen over hun plas en poep spieren om het zomaar te noemen:p! Ja m'n moeder was met 14mnd ook zindelijk dus het kan hoor maar geloof niet dat t hier wat wordt! Hoeft ook niet! Kan ik met winkelen bij elke winkel naar de wc vragen zeker:p hoeft jil niet, moet Rinze!:p Ik vind t bij 2/2,5 jaar vroeg genoeg!

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goed zo rinze!!!

knap hoor jayden!! zie het djesslyn nog niet doen haha., maar dat geeft niet.

@ moederk. gefeliciteerd!!!

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, nee hij geeft het nog niet aan. Ik zet hem op het potje en dan poept/plast hij. Kan puur toeval zijn dat hij net op dat moment moest haha maar gister al 3 x en vanmorgen ook weer..
    En moet ook wel zeggen dat hij wel echt snel dingen begrijpt.

@ sam, ja snap dat ze daar misschien nog geen controle over hebben maar dan weet hij iig wel dat het op het potje moet. En het is ook wel vroeg maar ik heb zoiets van als hij het doet, waarom niet?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zei ook niet dat je t niet moet doen;)!! Zou leuk zijn als t lukt toch?

5. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, super van Jayden!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @goldy tjee wat goed zeg
    @sam goedzo rinze :D

hier bekaf...heb gisteren avond gewerkt en hier in zuidlimburg was het echt noodweer gisteren, er waren diversen lekkages op het werk, brand alarm ging daardoor af, branweer erbij overal water soppen ect... en dan ook nog in je eentje 38 mensen verzorgen (per afdeling was 1 verzorgende)....ik was gesloopt. en vervolgens moest ik om 6uur weer eruit omdat ik weer een ochtenddienst had die ook veel en veels te druk was ben blij dat ik nu net zit. iedereen een knuffie

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haai meiden.

Goldy; goed hoor van Jayden!!

Sam; Leuke foto!! Goed zo Rinze!

Ik en Naomi zijn vanaf gisteren bij mijn pa. Gewoon ff eruit en me vader heeft vakantie en ook me zusje is er dus dat is erg gezellig!!
    Morgen eind van de middag komt Vincent ons weer ophalen ;)

Naomi ligt de hele dag in een deuk. Mijn vader heeft een klein katje sinds kort en die is dol op Naomi en maakt de gekste sprongen natuurlijk voor Naomi haar neus, nou Naomi schatert de hele dag door.. Zo komisch!

Verder weinig nieuws! wordt lekker weer van het weekend dus geniet ervan!!! :cool::cool:

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es veel plezier bij je vader!

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Even snel vanaf de camping. Geniete al de hele week van de zon. Zo lekker!
    Madelief is eergisteren bij het uiteten achterover gevallen met de kinderstoel, keihard met haar hoofd op de plavuizen. Behoorlijke blauwe plek, maar gelukkig verder goed allert gebleven. Verder vanochtend alweer loopoor, grrrrr! Gaat dus nog niet veel beter met haar oortjes.
    Verder vindt ze het kamperen super. Iedere dag zwart van het spelen, meestal 1 slaapje en erg vrolijk. 's ochtends slapen we uit tot 8 uu/ half negen. Heerlijk!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj... damn ben jaloers :D !! Lekker hoor!!! Geniet ervan!!! Je hebt het verdiend!! Wat balen zeg van haar loopoor.. :( Ennuh jeetje dat moet wel een harde klap geweest zijn. Gelukkig geen nare dingen aan overgehouden!!

11. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Was ook erg geschrokken Sam!
    Qua dlaapritme trouwens hier hetzelfde, de dames wisselen elkaar af.
    Lig nu heerlijk in de zon te relaxen... Zo lekker! Voorbereiden op een nieuw schooljaar. We staan hier trouwens met 4(!) leerkrachten op een rij!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha geweldig :D !!! Geniet :D !!

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, ja zou zeker leuk zijn. Ben benieuwd.. tot nu toe gaat het vrij goed

@marj, geniet nog van je vakantie! Gelukkig niks ernstigs aan de val overgehouden maar wel ff schrikken zeg!

Hier; Gister de hele dag moeten werken met het mooie weer :(
    En nu onweert het.. Hopelijk is het vanmiddag wat opgeklaard.

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Fijne vakantie nog Marj!
    Oei, hoe kon dat gebeuren dan? Arm meiske!

Goldy, wat knap van Jayden zeg!

Es, was het nog gezellig bij je paps?

Anissa is vandaag begonnen met haar eerste stapjes!! (Mocht ook wel na een dikke 5 maanden langs meubels lopen etc..;))
    Echt leuk om te zien, ze loopt de hele dag al van het ene naar het andere punt.....wankel, wankel....zo schattig! :)

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moederK, wat leuk en heel knap dat Anissa het lopen aan het ontdekken is!

16. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Even een kort filmpje
    http://www.youtube.com/watch?v=9CAFP_eNpkM

Ik snel mijn camera gepakt om het te filmen want dadelijk was het eenmalig maar heb nu al heel veel filmpjes kunnen maken vandaag dus denk dat ze het echt door heeft ;)
    Haha, en een paar dagen terug schreef ik nog dat het waarschijnlijk nog heeeeel lang zou duren tot ze los zou lopen...
    Zo zie je maar weer.....:D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat goed zeg!!!! Hier nog heeeel ver weg:D

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goed zeg MoederK van Anissa!

Hier loopt Naomi overal achter en langs, maar los ho maar ;) ach geeft niks hoor.. Ik was ook pas 16 maanden toen ik liep :D

Ik wordt echt GEK van die tv kast!! Naomi blijft de kastjes en lades opentrekken, en ik kan dus geen 2 sec op de bank zitten.. ben elke keer haar aan het weghalen en nee zeggen! dood vermoeiend dus! ;) T maakt haar ook geen reet uit dat ik haar weghaal volgens mij.
    Ook het in de mand kruipen van de hond, dat wil ik ook niet. Maar zo ben je de hele dag bezig met haar ervandaan halen. Afleiden lukt bij Naomi ook niet. Als ze iets in haar hoofd heeft is het net haar moeder :p

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    leuk filmpje moederK!

es, vervelend dat Naomi maar niet van de kastjes wil afblijven!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ moederk wat goed!! djesslyn loopt nog niet los or. wel aande hand maar los duurt denk ik nog wel ff.

@ es.heel herkenbaar. wordt ook af en toe gek van Djesslyn. steeds naar de tv en dan alles ervan af willen halen. of de afstandbediening pikken. en ga maar door. alles wat niet mag. en maar lachen als ik zeg dat het niet mag. draak!

Deel Deze Pagina