@Goldy, wat een lekker ventje, stoere bink! @Sam, duidelijk geval van broer en zus, en tsja of het aan het standje lag...., zo en dat op de vroege morgen @Dithje, wat fijn dat Luca goed geslapen heeft bij opa en oma. Geniet van je vrije dag vandaag! @Koekkie, een trotse grote broer, zo verliefd op zijn kleine zusje, dat moet geweldig zijn, op de hardhandige kusjes na dan . Beterschap en rustig aan vandaag op het werk. @Bubsie, gouden tip jullie speciebak. Hier in overweging, want in het kleine badje wordt het echt te krap, als hij straks kan zitten gaat het wel weer, maar wil voor nu misschien even wat groters. En straks in de zomer, ideaal! Hoe is het met je neefje, weten ze waar de "aanvallen" vandaan komen of nog altijd onbekend? @Es, leuke foto van de kinderboerderij. @hier, alles prima, het gaat zijn gangetje. Bram slaapt nu, heeft net zijn flesje op. Kijkt er hier ook iemand Boer Zoekt Vrouw, ik vind dat geweldig, heerlijk tv momentje. Even mijn thee opdrinken en dan ga ik de douche poetsen.
Mooie foto hoor Koekkie! Die ogen van die 2, wauw Geen boer zoekt vrouw J2J. Wou het wel gaan kijken dit seizoen, maar ik was weer eens te laat Hoe gaat het met de tandjes van Bram? Aan de tijd gezien heb jij vannacht weer zitten voeden Sam. Is het bij 1 keer gebleven? Hier; vandaag even lekker in huis rommelen en heeeel saai de strijk wegwerken. Wil vanmiddag nog even een flinke wandeling maken dus hopen dat het droog blijft. Ik ben in 1 week tijd 0,7 kilo afgevallen!
Goedzo Dithje!! J2J succes met poetsen !! Dithje helaas is het niet bij die ene keer gebleven. kwart voor 5 mocht ik weer Weet niet wat hij de afgelopen 2 dagen heeft maar wordt er lichtelijk gek van... Wil overdag niet slapen, en wil de speen niet, prima, maar slapen doet hij dan ook niet... het enige is dan om m aan de borst in slaap te krijgen.. Ik houd het nog even op mama-honger na de oppasdagen... Maar mag van mij vandaag wel wat beter gaan !! Hier 8 uur de honden gedaan met Jildou. Rinze sliep nog, die wordt nu wakker dus zal ik ophalen !! Dan over uurtje komt m'n vader even oppassen, ik moet even de auto naar de garage brengen en anders moet ik eerst alles in de auto, alles overzetten in de leenauto en dan weer terug, beetje overdreven vooral omdat m'n vader wel vrij heeft !
Goedemorgen meiden!! Naomi heeft geslapen als een roosje.. van half 9 tot half 9 dus klokkie rond Ik niet, ik heb de halve nacht wakker gelegen van de pijn in mijn mond! Waarschijnlijk een zenuwontsteking, dus vanmiddag om 2u moet ik bij de tandarts zijn.. En ik heb nog mijn oude tandarts van toen ik nog thuis woonde, dus moet vanmiddag naar Numansdorp en blijven we een middagje bij me vader bivakkeren
Hmm fijn, dochterlief was met pen naar boven geslopen, en heeft fijn haar hoeslaken onder 'geschreven' zoals ze het zelf noemt.. Hoe gaan we dat er weer uitkrijgen? En belde net ha. Rinze heeft vreemde uitslag op zn schouders en gezicht. Krijg ik de assistente... Kan het ook in de loop van de week? Uuh neej eigenlijk niet, zit behoorlijk vol deze week. Ja wij ook zegt ze, vind je het nodig dat er iemand naar kijkt? Uuuh ja duh anders bel ik niet, hij heeft het al paar weken maar wordt nu steeds erger... Grrr domme vragen... Nou ik kan woe middag komen..Ja mocht vrijdag 8 uur ook, maar dan moet ik werken..
ppff Sam, lekkere dokters ass! :x Moet er iemand naar kijken.. ''nee joh, ik bel voor de lol'' wat een doos zeg! Ja het zit me niet echt mee.. ppff. Nu weet ik helemaal niet wat me te wachten staat want heb in 25 jaar nog geen 1 gaatje gehad of wat dan ook!! Dus vind het dooooodeng!!
Zo Naomi ligt weer in bed.. Kan ik even douchen en beetje opruimen! Mijn vader komt me 1 uur ophalen..
Succes bij de tandarts Es en veel plezier bij je vader! Euhm wat een domme vragen stelt die assistent van jullie Sam... Pff zeg, alsof je voor je lol belt.
Enne, die dochter van jou Sam... Fijn dat ze wil leren schrijven, maar dat kan ze beter op papier doen Balpen op kleding kan je verwijderen met melk. Gewoon melk erop doen en even wrijven met een doek.
@Dithje, met de tandjes gaat het goed. Op twee na, alle zes door. Geen last meer....dus dat scheelt. @Sam, lekkere assistente....ohjee Jildou creabea met de pen....hoop dat het er uit gaat. @Es, succes bij de tandarts. @hier, plans changed. Ben nog niet aan de poets, ben naar weeguurtje geweest, was benieuwd wat Bram nu woog. 8435 gram! Dat gaat dus goed. Nu ga ik eerst maar even beneden aan de gang, aangezien meneertje boven ligt te slapen.
goedemorgen, Hier schijnt lekker het zonnetje dus ik ga meneertje even inpakken en gaan we eens een flinke wandeling maken. tot straks @ sam, wat een doos die assistente .. @ dithje, goedzo! Hier durf ik niet meer zo goed op de weegschaal te gaan staan @ es, succes bij de tandarts, ik moet vrijdag weer verstandskiezen laten trekken.. heb er ook al zo`n zin in .. @ j2j, groeit goed jullie mannetje! Poetse vandaag..
Dithje he bedankt voor de tip, dat gaan we zo even proberen !! Jeetje al zoveel tanden J2J!! Hier nog niets Al ben ik daar nog wel blij mee !!
@ j2j. handig he die bakken! wij hebben een blauwe besteld dus ben benieuwd morgen ook gelijk ff zitje halen dan kan ze lekker spelen in een groter badje! mn neefje weten ze nog niet hoe of wat. vandaag moesten ze naar den haag voor een hersenfilmpje en morgen naar de neuroloog. ook zijn ze nu op andere voeding koemelk vrij geloof ik om uit te sluiten dat het niet daar aan ligt. dus best spannend vooral voor zijn ouders.
Goedemiddag allemaal, allemaal enerverende weekendjes achter de rug zo te lezen (wat ik iig heb gelezen want heb niet alles teruggezien)... Zag wel een paar broertjes/zusjes-foto's maar vind de broertjes en zusjes wel erg op elkaar lijken hoor!!! Je kunt in ieder geval bij beiden zien dat het broertje/zusje zijn... Hier een drukke zondag gehad. 's Ochtends eerst de kids in bad, daarna naar de kerk en naar mijn schoonouders.... Toen om 3 uur naar een verjaardag en daarna nog ff naar de peetmoeder van Collin. Waren we sinds de dood van haar man (eind oktober) niet meer naartoe geweest (schaam schaam)... hebben maar gelijk chinees gehaald en bij haar gegeten. Was wel errug gezellig maar eigenlijk weer veel te laat (hadden thuis ook nog veel willen doen, maar dat komt morgen dan wel). Vanochtend de kids naar KDV gebracht. Daarna ff naar de huisarts.. begon Thessa helemaal te brullen dat ik niet weg mocht gaan omdat ze mij zo zou missen.... dus ik Thessa maar meegenomen naar de dokter en daarna weer terug naar KDV gebracht.... ben daar toen beetje blijven hangen en meegeholpen (onverwacht meekijk-ochtendje gehad dus) tot een uur of 11. Toen gingen ze wandelen en ben ik naar huis gegaan. Hier de boel een beetje aan de kant gegooid en nu aant wachten tot mijn badje vol is. Kan ik me nog ff opfrissen voordat ik vanmiddag naar de gyn moet... Ben eigenlijk best wel zenuwachtig.... Eigenlijk tot nu toe nog helemaal niet geweest.... Was vandaag ook mijn eerste dag helemaal alleen thuis (Roger zit in Enter voor BHV-training) en heb ook geen flauw idee wat me te wachten staat bij de gyn. Dus voor de zekerheid ga ik met de bus. Mochten ze vandaag gelijk iets gaan ondernemen dan kan ik altijd iemand bellen om me te komen halen..... Maar denk dat het badje nu bijna vol is dus ga eens ff kijken en zal vanmiddag na de gyn waarschijnlijk pas weer terugkomen... (of het moet lang duren voordat ik aan de beurt ben... dan kom ik waarsch. op mijn mobiel nog wel ff online!) Groetjes en tot vanmiddag/avond!
Djesslyn heeft vannacht beter geslapen ze werd om half 12 nog wakker en ging toen heel zielig huilen weten niet wat er was. heb haar een pufje gegeven en nog ff aangelegd en daarna is ze gaan slapen tot 7.45uur. dus wel goede nacht. heb het idee dat mn voeding terugloopt en dat er nu dan echt een einde aan komt ik kolf smorgens 1 borst en geef de andere en s avonds laat kolf ik nog maar er komt met veel moeite maar 20 a 30cc uit terwijl dat voorheen wel het dubbele was minstens. en vanmorge wilde djesslyn ineens om 9.15 uur nog een keer drinken. had om 8 uur al gehad hebben we nooit dus voor ons niet normaal. maar ja we zien wel.
Jammer bubsie dat bv zo terug loopt! En jeetje heftig allemaal met je neefje Hopelijk valt het allemaal mee!! Sterkte! Laetitia, suc6 vanmiddag. Ben benieuwd hoe het bij de gyn is. Hopelijk geen nare dingen!! Vloei je nog veel? STerkte. Dithje bedankt voor de tip zeg !! Heb er iig 90% eruit gekregen, nu in de wasmachine. Hopelijk de rest er ook uit!! Heb dit nooit geweten!!
Wauuuuuw J2J, al 6 tandjes! Zooo jullie Bram groeit ook goed zeg, super! Heel veel succes en sterkte in het ziekenhuis Laetitia! Fijn zo'n goede nacht Bubsie. Balen zeg dat je voeding terugloopt! Hebben jullie trouwens de verkleiner nog in de Bloom? Ontzettend heftig zeg voor je neefje en zijn ouders. Hopelijk zijn de uitslagen van de hersenen goed... Sterkte! Graag gedaan Sam. Ik hoop dat de andere 10% ook foetsie is na de wasbeurt! Hier; Luca zijn kamertje is zo kaal zonder klamboe Hij lag er net weer helemaal in verwikkeld, dus maar snel weggehaald. Moet ik maar even met spoed gaan shoppen voor iets anders, goh wat erg