Wat een mooi meiske Eline! De kinderstoel is ook mooi trouwens Sneu zeg dat Kim weer zo'n last heeft van zuur. Hopelijk helpt de tip van de ha. Volgens de berekening van Laetitia zou ze 10wkn zwager moeten zijn, maar de echo gaf maar 6wkn aan. Daarbij hebben ze het hartje nog niet zien kloppen volgens mij. Correct me if i'm wrong ladies!
Je zal wel gelijk hebben Dithje, maar waar ik zo bang voor ben is dat ze ineens van rug naar buik gaat rollen en we dan 123 van de puck af moeten, en dan ga ik het liever rustig aan afbouwen. Maar ook dat is een drama.. snappie
Snap het heel goed hoor Es, want dat was ook zeker mijn angst destijds. Denk alleen dat je er niet té gefocust op moet zijn. Luca was zo van de een op andere dag klaar... Geen puck meer. Die optie bestaat ook nog he? En ik weet dat het daar nog niet op lijkt, maar het kan dus echt
Dithje, hier ook nog nachten die op zich goed gaan (afkloppen)! vannacht lag hij rond 4 uur te keten in bed. ik ging kijken, sliep hij gewoon nog? maar wel bak lawaai aan het maken. gelukkig programeerde het babyfoonslaapliedje goed, hij werd direct stil toen die aanging daarna was het half 7... Es, neem aan dat je de puck mini gebruikt? werkt het dan ook niet om 1 armpje los te leggen, ipv helemaal niet aan te doen? nouja, hier wil overdag slapen dus ook niet. bijna alleen maar als ie in de auto zit, of heel soms in de draagdoek nog, al is hij daar ook te onrustig voor (aan t worden), wil alles zien!!
hey meide ndeel 3 alweer!! beterschap voor alle zieken mama's en kindjes. @ leatitia. spannend zeg... hoop dat je goede volgende echo hebt.. @ bv mama's hoe lang bewaren jullie bv in de koelkast. heb nog staan van 24e zag ik net maar dat is toch te lang? ga nu flesje maken maar laat die van de 24e wel ff staan en gooi het zo wel weg als iemand van jullie me antwoordt geeft want dat durf ik niet te geven als ik het niet zeker weet.
In de koelkast is het geloof ik zo uit mn blote hoofd 24 of 48 uur houdbaar.. Waarom heb je het niet ingevroren dan??
Nou ik ben geloof ik nog nooit zo blij geweest met een volle poepbroek!!! Gisteren toch maar even de dokter gebeld erover en we konden lactulose ophalen bij de apotheek.. dus meteen wat gegeven en m gewoon op bed proberen te leggen maar wat was dat weer drama.. toen ie eindelijk sliep werd ie na een paar uurtjes weer wakker en op t moment dat ik zn luier ging doen hebben we samen een hele tijd gejankt.. Hij proberen te poepen al krijsend en persend en ik proberen met een thermometer m te helpen en m ondertussen aan te moedigen.. Het heeft een hele strijd gekost maar uiteindelijk kreeg ie t eruit en toen had ik echt t idee dat t probleem eruit was.. T klinkt misschien even heel vies maar ik had t idee dat een stuk van al gauw 10 a 15 cm een hele grote droge verstopping is geweest en we kregen er steeds maar een stukje uit samen.. Dus elke keer gaf ie t op en ging t weer even maar er zat dus nog een heel stuk van die ontlasting! hij had minder honger, sliep slecht en had zon krampjes.. Dus na gisternacht getroost met een voeding en m lekker op bed gelegd en wat heeft ie lekker geslapen zeg.. EN een hele volle dunne poepbroek! wat was ik blij! eindelijk van die pijn af.. Even voor de duidelijkheid, ik geef dus BV dus extra water erin was geen optie.. ook geef ik geen pap ofzo, en heb nu ook al 2 dagen geen bijvoeding gegeven omdat ik een beetje bang ben dat de groente t probleem is.. Nu wil ik weer even beginnen met 1 keertje beetje fruit geven en dan iets makkelijks (Peertje ofzo) en dan zien hoe ie reageert voordat ik weer aan de groente ga.. En als ie t dan weer zo erg heeft moet ik toch maar met een dokter gaan overleggen denk ik! :S Over mn ongi: hier dus geworden ondanks de volledige BV en wat ze zeggen klopt.. je bloedt helemaal leeg! :O mijn hemel.. heb er ook goed last van.. @Es: als jij denkt dat zo iemand je kan helpen en wat zekerheid of zelfvertrouwen kan geven wat dat slapen betreft gewoon doen! en hier slaapt Brayden overdag ook amper, soms helemaal niet en vooral niet in zn bed! Dat heb ik vaak geprobeerd en dan vecht ie zo en huilt ie zo hard dat ie zichzelf wakker houdt, bekaf of niet.. hij kreeg t voor elkaar om na de ene voeding in bed te beginnen met huilen en als ie in slaap viel was t 5 a 10 minuten voordat ie zich besefde waar ie was leek t wel en dan ging ie gewoon weer verder en dat tot de volgende voeding he! Nou toen heb ik gezegd dat doe ik niet meer.. zolang ie vrolijk is overdag mag ie van mij wakker blijven, daardoor denk ik dat ie uitslaapt nu @bubsie: beterschap voor jullie meis! @MoederK: fijn he die eerste keer doorslapen!! @Guppie: aaaaah wat naar twee zieke hummeltjes! beterschap! @Laetitia: Jeetje wat een gedoe allemaal! en wat zeuren ze nou op je werk, komop zeg.. dat soort dingen moet toch kunnen? en idd jij moet niet de dupe worden van hun ontslagen. dan moet je maar meer mensen in dienst houden/nemen als je tekort hebt vind ik hoor! wat als jij zelf heel ziek was geweest? kon je toch ook niet werken? En ook nog een ziek hummeltje.. beterschap! En over je kleine ukje, ik vind het ook heel erg raar allemaal maar om je misschien wat te geruststellen bij ons was de meting bij de eerste echo ook niet helemaal ok. Ik was volgens de wekenberekening 8 weken zwanger, volgens mn ovulatietesten 7.5 weken en volgens de echo 7 weken. maar er was wel een kloppend hartje te zien en alles was goed.. Dus de volgende echo ging ik uit van 11 weken zwanger, ik hoopte 11.5 maar we waren al gewoon 12 weken! Toen legde de vk ook uit dat een meting zo moeilijk is rond die tijd en blijkbaar had ons ukje een groeispurtje gehad tussendoor ofzo.. Dus wie weet ben je bij de volgende echo wel een stuk verder volgends de berekening! Sterkte met alles! *knuf* Over BV bewaren, niet langer dan 24 uur in de koelkast!
Pam gelukkig meis dat dat het nu opgelost is! Arme schat.. Kan idd door de bijvoeding komen. Laat het maar even idd en peer geven is dan een goede optie. Maar rustig aan!! Wat je vertelt over je echo.. Een week is geen 4 weken en bij jou was een kloppend hartje en bij haar nog niet.. Nou hier ook een wonder. Rinze heeft tot half 11 geslapen vanochtend. Om 12 uur was hij moe en weer in bed gelegd, 1x speentje gebracht en hij sliep.. Goh.. dat is ook lang geleden ! En hij slaapt nu nog !!
Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kolvenenwerken - Bewaren van moedermelk heb t ff opgezocht maar kan 5 dgn houdbaar in de koelkast ga het van vandaag invriezen heb ik nog nooit gedaan. van gister en eergister maak ik vandaag op en ouder gooi ik weg
heb het nog nooit ingevroren dus dat maar proberen dan. laat je het dan in de koelkast ontdooien zeker. bijv vanavond voor morgen?
ok! ga t voortaan maar invriezen dan, want moet steeds wat weggooien als ik paar dagen geen fles geef.
Zonde idd!!! Zo kan je ook mooi een voorraadje opbouwen .. Ben nu ook maar ff begonnen met extra kolven na de 2e voeding. Dan ben ik niet meteen in paniek als ik wat minder kolf op het werk dan hij nodig heeft .. Aangezien ik ook maar 2 keer kan kolven eigenlijk.. Tussen de middag en na schooltijd..
Pieuw Pam die lieve kleine Brayden eindelijk z'n o zo dwars zittende poepie kwijt Zo zielig als ze er zo last van hebben. Goed idee om de bijvoeding even op een laag pitje te zetten. Mocht je wel weer gaan starten met groente dan zou ik de eerste tijd worteltjes even achterwege laten ivm het stopeffect. WOW Rinzedoe gek joh! Super Sam dat hij zo goed slaapt vandaag. Verveel je je alweer? Zonde Bubsie als je de bv weg moet gooien! Zou ook maar voor het invriezen kiezen. Even een vraagje aan de bv mama's (uit nieuwsgierigheid): hoeveel drinken jullie ukkies als ze een flesje krijgen met bv?
Dithje nee verveel me niet vandaag .. HAHA... Ben nu aan het stofzuigen, kan ik sneller dan Roomba die mag volgende week weer aan de bak !! En Kor is boven aan het laminaatleggen dus komt ook de nodige troep vanaf.. Ja nu ff niet hoor, is nu de honden doen, en de kids slapen !! Als Rinze een fles krijgt Dithje weet ik nog niet zo goed, maar op het moment drinkt hij volgens mij zo rond de 150... Volgende week kan ik je meer vertellen !!
Whihihi Sam zomaar zelf stofzuigen ipv Roomba? Is het laminaatleggen bijna klaar dan? Jullie zijn toch al langere tijd bezig?
Ships, de buurjongen begint te drummen... Ff snel naar boven om te kijken of Lucaatje niet wakker is geworden. Hij slaapt vandaag al zo onrustig...
zo we gingen net boodschappen doen kom ik een vriend tegen lopen we samen naar dorp zien we de trauma heli met ambulances en politie.. de ambulance met patient was al weg en de heli stond op t punt te vertrekken en dat is een gaaf gezicht dus heb het ff gefilmd