wij hebben er nooit een verkleiner in gehad en ze zit er wel goed in. alleen zakt ze soms nog beetje weg. maar doe haar er alleen in voor dr hapjes en als ze aan tafel zit doe ik hem na het eten ff in de half ligstand niet helemaal rechtop.
zo wij zijn weer terug van de wandeling, om half 12 waren we aangelopen, ik was de straat nog niet uit en hij sliep al. Rond half 3 waren we weer terug.. onderweg een tussenstop gemaakt bij een vriendin van mij. Het was heerlijk, tis zo lekker met het zonnetje.. dithje, ook nog wezen wandelen?? Of is het bij jullie niet zo`n moo iweer? Lae, succes bij de gyn.. hoop dat het allemaal goed is..
Goldy zooo fanatiek !! Ja het is wel lekker weer he? Rinze slaapt alleen amper nog in de wandelwagen .. Wel eens jammer.. Nou ja, dan zo maar weer in bedje !
Ff snel via mobiel... Alles was goed en volgens gym zat er nogmaar zo weinig dat hij het niet wilde curetteren. Dus 1,5 uur in de bus om na 5 min zh weer buiten op straat te staan... Nu weer terug in de bus... Gelukkig hoef ik geen curettage maar ben nu wel geestelijk helemaal uitgeput. Zometeen de kids weer halen en dan w88 tot papa thuiskomt. Weet niet of ik nog de energie ga hebben om online te komen. Xxx en knuffels!!!
Iig goed nieuws! Kan het me voorstellen. Het is nu 'klaar'. Nu komt de verwerking pas! Rustig aan! Dikke knuffel!
Gelukkig is alles goed! Sterkte de komende tijd. Madelief draait! Van rug naar buik. Vandaag weer voor controle bij ha geweest. Ik dacht dat ze schoon was. Dus niet, nog klein beetje ruis... Ws blijft dit nog poosje zo, blijven puffen. Mag wel, als ze nog beter gaat, nr 1x per dag. Over 4 wkn weer controle. Stom hè, ik hoor het rocheltje wel, maar het hoort al zo bij d'r, dat wij het 'niet meer horen'. Zag leuke foto's trouwens. Zal eens foto's zoeken van alle 3 op dezelfde leeftijd.
Thanks Bubsie... Denk dat wij binnenkort ook de verkleiner eruit gaan halen. Zooo Goldy jij hebt een flinke wandeling gemaakt! Mams en ik hebben zo'n 3 kwartier gewandeld. Erg lekker, verfrissend en ijskoude oren Luca was wakker toen we weg gingen en nog steeds wakker toen we thuis kwamen Nou dat heb ik dus ook Sam. Luca slaapt ook amper in wandelwagen. Soms een klein hazeslaapje van 10 min en verder gewoon niet. Dat weerhoud mij er wel van om (vaak) weg te gaan... Goed nieuws Laetitia! Dikke knuffel lieverd. Jeeh Marj wat goed van Madelief! Sjonge zeg, nog steeds niet helemaal schoon. Duurt wel heel lang zo. Wel fijn dat er in ieder geval verbetering in zit. Hier; mijn vriendinnetje is vandaag 40 weken zwanger. Ze moest vandaag naar de vk en had de hoop dat ze gestript zou worden maar helaas, niets, nada, noppes. De vk wilde er nog niet aan beginnen. Dus naar huis gestuurd met een nieuwe afspraak voor volgende week. Ze was echt heel zielig...
Marj jeej wat goed!! Hmm nog steeds niet helemaal schoon! Arm schat!! Dithje, nou Rinze slaapt nu nergens op het moment.. Vanochtend 3 kwartier in totaal gehuild, 3 kwartier geslapen. Vanmiddag halfuur gehuild en half uur geslapen Schiet niet op dus! Wat betreft je vriendin, sneu, maar meeste vk's strippen nog niet dan ook omdat het vaak geen nut heft en helemaal bij een eerste niet. Ik was bij Jildou al 41 weken en toen ook niet gestript! 2 dagen later gewoon bevallen
Ships Sam dat is niet grappig dat Rinze niet in de slaap modus staat Toch sprongetje? I know qua strippen e.d. en had haar ook al gewaarschuwd en ze had er ook wel rekening mee gehouden, maar toch wel teleurgesteld... Snap het wel, ze is zoooo nieuwsgierig
Ja snap het ook wel hoor, is dan misschien wel tegenvaller! Ik wist het van te voren en vond het nog prima. Dat scheelt! Rinze is al voor de 3e dag zo in de hobbel. ben er flink klaar mee ff. Hij is zo moe maar slapen neej
Lea, fijn dat het niet tot een curettage moest komen. Dat is zoo medisch en afstandelijk en had ook niet gelijk gekund, je wordt daarvoor opgenomen. Sterkte met het verwerken.
Vraagje: ben met Madelief op 4 voedingen gegaan. Kom er niet uit qua schema. Ze krijgt rond 16.00 3e voeding, maar is rond 17.00 moe. Leg haar in bed en ze valt in slaap. Maar ze meldt zich dan niet meer! Maak haar nu rond 20.00 maar wakker, maar zo krijgt ze geen tijd voor groente. Ochtend net zo. Als ik niet werk rond 7.30 voeding. Madam slaapt dan weer rond 9 uur... En aangezien ze zo'n stille hongerlijdster was/is, vind ik dit zo moeilijk. Tips?!
@Marj, hier doet Bram het op 4 voedingen zonder bijvoeding. 8.00-12.00-16.00-20.00. @Dithje, ohjee dat wordt shoppen voor Luca's kamertje, gaat jouw lukken iets leuks te vinden weet ik zeker. Oh spannend voor je vriendin, één opsteker: binnen 2 weken heeft ze haar kleintje in de armen (dat hield ik mezelf steeds voor toen Bram het nog niet nodig vond zich te laten zien ). @Goldy, zo jullie hebben een flinke wandeling gemaakt, lekker hoor. @Bubsie, ik duim voor jullie neefje dat er niks ernstigs aan de hand is. Voor de ouders verschrikkelijk zo, brrr. @Koekkie, wat een scheten jouw zoontjes, die krullen....jaloerssss @Sam, heeft Rinze vanmiddag nog willen slapen? @hier, Bram wil alleen maar zitten en staan, allemachtig. Moet gewoon mijn best doen om hem even te dwingen tot liggen en dan gelijk draait hij weer alle kanten op. Zelfs luier verschonen gaat al niet meer zo handig, hij gooit zich in een mum op zijn zij, mijn kleine rollebol. En kusjes geven dat hij kan, dat is echt te cute. Buigt zich dan voorover en hupakee mijn wang te pakken met een dikke natte kus .
Wat lief J2J .. Slapen, Rinze?? Vanochtend 3 kwartier gehuild en 3 kwartier geslapen, vanmiddag half uur gehuild en half uur geslapen... Daarna dooooodop maar slapen homaar... Hij ligt er nu een uur in...