J2j, hoe doe je dat dan als je werkt? Ik ga dan om 7.30 weg (en geef 1e en laatste voeding bv met aanvullend fv), manlief om 7.50 met de kids naar kdv. Maar wel thnx! Aargh! Wie begint er weer te hoesten etc? Juist ja, Madelief! Zal de ha een potje virussen hebben staan oid?! Rinze: slapen jochie! Plaag je mama toch niet zo!
@ J2J: Ja de ouders houden zich goed gelukkig heb net ff schoonzus gebeld en ze weten nog niks dus spannend nachtje voor ze. hopelijk weten ze @ mama's die bv en flesvoeding geven. hoe combineren jullie dat? ik wil graag zo lang mogelijk de ochtend en avond voeding bv geven (en het liefs alles natuurlijk) maar omdat het voor mijn gevoel terug loopt wil ik ff weten hoe jullie dat deden. en als ik op fv over zou gaan zou ze dan nu nog krampjes daarvan kunnen krijgen? of niet meer? Morgen naar het cb met djesslyn ben benieuwd wat ze weegt. en dan ga ik als het van de week nog pet is met mn bv volgende week gewoon nog een keer langs om alleen te wegen dan weet ik of mn bv echt terug is gelopen of dat het goed gaat.
Denk niet dat je aan het gewicht van Djesslyn kunt zien hoe het met jouw bv gaat nu. Ze groeien nu veeel minder snel! Verder kan ik je niet goed helpen, als je de bv op peil wilt houden, moet je denk ik zorgen voor extra vragen... Verder kan ik je niet helpen, hier nooit fv gegeven.
@Marj, voedingen in combinatie met werken, kan ik nog niks zinnigs over zeggen, ben nog niet begonnen. Plus Bram krijgt de fles (die oma dan in de ochtend zal gaan geven) en jij geeft natuurlijk nog BV erbij. @Bubsie, idd spannend nachtje. Succes morgen bij het CB. @Sam, het is wat als je alles wil meemaken en niet aan je slaap wil toegeven, aiai. Hoop dat hij voor vannacht iets anders in petto heeft (in de goede zin dan hè ).
J2J nou we zijn qua avond al beter dan gister, maar verder hoop ik nergens op !! Hij is een kleine boef !
marj:ik ben begonnen met licht verteerbare voeding,van nutrilon de omneo,(van de kruidvat is dat extra care)later gaan mengen met standaard,krijgt nu alleen standaard. maar s,morgens in bed nog bv volgende fles kv fruit fles met bv groente kv met buikjespap s,avonds voor het slapen gaan kolf ik af voor de fles met bv(de 3e melkvoeding zeg maar). wij zijn begonnen met de laatste fles met kv,eigenlijk geen problemen mee gehad.
Hé dames, hier vermoeiende dagen... Eergisteren sliep mijn dametje weer een keer door (op bv) maar vannacht kwam ze weer gewoon 2x en vanaf 6 uur wilde ze niet meer echt slapen. En daarbij slaapt ze nu al bijna 2 weken overdag nauwelijks meer.. Vandaag helemaal niet zelfs!! Ze ligt nu net in bed en slaapt nu voor de eerste keer sinds 6 uur vanmorgen.. Sommige dagen valt ze wel aan de borst een beetje in slaap maar dat zijn dan maar hazeslaapjes want zodra ik haar dan in bed leg wordt ze wakker en is ze weer helemaal actief. Sam, ik las dat Rinze dat ook heeft....lijkt hier geen sprongetje te zijn...duurt anders wel heel lang.. Jij ook sterkte ermee! Mooie foto's trouwens, lijken echt veel op elkaar Es, leuk zeg dat jullie naar de kinderboerderij zijn geweest! Leuke foto's! Koekkie, ook mooie foto's van je kids! Aaah, wat een knapperd is Jayden zeg!! Weet niet meer wie het zei maar die naam past inderdaad echt goed bij hem! Dithje, spannend voor je vriendin zeg! Heerlijk, zo'n wandeling met dit weer! Laetitia, fijn dat je uitslag goed was.. Sterkte er nog mee verder! J2J, volgens mij had jij ook gewandeld vandaag zo lang....heerlijk! Marj, ik geef heel af en toe de laatste fles kv... Ik kolf dan wel nog, of ze drinkt daarna zelf nog aan de borst want alleen de fles wilt ze niet, haha. Merk er verder weinig van.. Verder ben ik niet zo bezig met de tijden.. Ik probeer en wel wat langere tijd tussen te houden maar soms neem ik haar ook bij me en mag ze gewoon lekker drinken, ongeacht hoe laat het is.. Geef nu het kuurtje met een spuitje en dit gaat wel goed gelukkig. Hoop dat het snel gaat werken. Hier ook een dame die geen rust meer in haar kont heeft (ook nooit gehad, haha) en de hele dag aan het staan, wippen, rollen, "kruipen" etc is. En mama maar moe zijn... Hmm, ze is wakker zo te horen....hopelijk slaapt ze zo weer verder
Moederk wat vervelend zeg van a.hier ook drama idd. nou het is 3uur en hopelijk komen we dan op 1voeding vannacht.ik heb me toch wat raars vannacht.toen we gingen slapen voelden mn spieren ineens erg grieperig zegmaar.in slaap gevallen en uur later word ik klappertandend wakker.verder niet echt ergens last van.ben met fleecetrui en nog een deken over pyjama gaan slapen.heeft dik uur geduurd eer ik het warm had.nu beter maar barstende koppijn.iemand die dit herkent?
Goedemorgen!! Ik heb gisteren een zenuwbehandeling gehad bij de tandarts! En toen de verdoving ging uitwerken voelde ik pas hoe zeer het deed!! AUWW! Heb amper geslapen vannacht! Wat een last! Naomi heeft wel goed geslapen, van half 9 tot 8! En nu ligt ze weer te slapen.. Eventjes want we moeten om 10 uur op kraamvisite bij de overbuurvrouw Sam; Misschien toch de griep?
Es nou voel me nu niet grieperig iig !! Wel hoofdpijn en last van m'n nek. Maar goed, gelukkig maar, komt me niet goed uit om nu ziek te worden, erg drukke week voor de boeg. Zometeen de honden uitlaten en dan naar spreidbroekcontrole voor Rinze. Vanmiddag nog naar cursus van het werk..
he meiden heb 3 dagen gewerkt, nu 1 dagje vrij, eindelijk weer is even tijd voor het forum Laetitia gelukkig geen curretage zeg Marj jeetje dat duurt lang met madelief haar longen, beterschap Koekkie knappe ventjes, en wat een mooie haren Ik heb sinds een week een gore smaak in mijn mond, wordt gek ervan. Heb idee dat het uit keel komt, maar ga volgende week naar de tandarts. Heb na zwangerschap 4 gaatjes gehad, mijn gebit is ervan naar de maan. Ik ga kim vanaf vandaag op een ander schema zetten, dit was het eerst 07.30 150 + 5 10.30 150 + 5 13.30 150+5 16.30 150 +5 18.30 slapen, en dan om 21.30 weer wakker maken voor 150 +5. Nu eet ze worteltjes, dit gaat goed, wil het nu zo doen: 07.30 180 +6 10.30 180+6 13.30 180+6 17.00 potje groente 18.30 180+6 en naar bed, en niet meer wakker maken. Zou het haalbaar zijn? xxx
Goedemorgen, Es,sterkte ermee!! Heb je geen ibru bruis? Die werken echt goed! Sam, hopen dat het geen voorbode van de griep is... sterkte met je hoofdpijn! Hmm Eline, maar even mee naar de tandarts dan ja.. Lekker weer een dagje vrij.. Weet niet of dat schema goed is...lijkt me wel al verbaas ik me erover hoe vroeg zij al naar bed gaat/wil.. Hoe is het tussen jou en je man?
Eline; Gewoon proberen, en anders de laatste fles wat later geven, bv een uurtje later (19:30) Je komt er vanzelf achter wat voor Kim goed werkt..
Met mijn man en mij gaat het weer goed, gelukkig. Niks meer aan de hand, ben ik wel blij om Kim slaapt soms al om 18.00, dan maakten we haar wakker om 21.30 voor fles, en dan sliep ze meteen voor tot smorgens 07.30. Overdag slaapt ze meestal bij elkaar een paar uurtjes
Goeiemorgen meiden ik zag dat meer mensen met het probleem zaten dat het babybadje een beetje te klein werd. Vorige week heb ik uren lopen zoeken op internet naar een andere mogelijkheid. Een bibabad vond ik te duur en een speciekuip wilde ik niet. Wilde liever iets rechtshoekig. Toen heb ik besloten mijn mannetje naar de ikea te sturen om een grote opbergbox te kopen Zie hier het resultaat Bekijk bijlage 120571
Eline; Ik zal er dan een beetje tussenin gaan zitten met de laatste fles, dus bv 19:30.. en haar dan op bed leggen voor de hele nacht, je hebt grote kans dat ze dan gewoon door slaapt tot de volgende morgen! Dit is ons ''schema''! niet echt vast, want het ligt eraan hoe laat mevrouw wakker is 's morgens maar meestal wel tussen 8 en half 9.. 08:00 1e fles 180+6 10:00 fruit 12:30 2e fles 180+6 tussendoor een liga of broodkorst 16:30 3e fles 150+5 17:30 groente 20:00/20:30 4e fles (pap) Niet alle flessen drinkt ze meer leeg, de ene keer meer als de andere keer! Alleen de eerste en de laatste flessen gaan ALTIJD leeg De rest maakt me ook niet zo veel meer uit.. Ze krijgt rond de 550 a 650 ml per dag (verschilt wel beetje per dag) binnen en dat is genoeg.
@Sam, beterschap! Hoop dat het niet de griep is.... @Es, aiai zenuwbehandeling, i know de pijn, beterschap! @Eline, jouw nieuwe schema lijkt mij goed hoor, alleen hier is de laatste fles om 20.00 uur, dan is de nacht niet ineens zo mega lang. Maar als Kim dat al gewend is, zou ik zeggen probeer het gerust. Fijn dat het weer goed gaat tussen jou en je man. Er schijnt een gezegde te zijn dat ook zegt, dat iedere zwangerschap je één tand kost, maar gelijk 4 gaatjes is dan wel much. @MoederK, jullie meisje toch, ze maakt mama idd moe. Nu al niet meer slapen overdag, ze is er vroeg bij. @hier, kleine man ligt te spelen in de box en ik ga ff een boterham eten. Wilde vandaag gaan wandelen, maar het regent..... Misschien later op de dag meer geluk.
Lucky; Ideaaaall!!! Ik wil ook zoiets! Alleen zo'n grote badkamer hebben we niet, dus waar laat je hem