Es, ik kan haar nit ophouden zolang, ze is om 18.00 al doodmoe. En meer slapen doet ze niet overdag, dus 18.30 is al vrij laat voor haar om op te blijven j2j jammer van regen he. Ik ga maar ff het winkelcentrum in vanmiddag Heb nog fotos van mijn nieuwe wagen ff showen
Nog 1 Staat in boekje vanaf 6 maanden, en als ze zelf kunnen zitten. Maar hij kan helemaal plat, dan kan ze er toch gewoon in?
Eline; Kan je haar dan niet om 18:00u op bed leggen en haar om 20:00 even wakker maken voor de fles? Zo geef je de laatste fles toch eerder, maar kan ze wel om 18u al slapen.. Zo hebben jullie ook nog wat aan je avond als ze om 20:00uur al lekker slaapt voor de nacht.
maakte haar nu vaak al om 21,00 wakker, maar ik wil daar juist vanaf, dat wakker maken. Denk dat ik het maar gewoon ga proberen, met 18.30 de fles, en anders moet ik wat anders proberen
Eline; als hij plat kan kan ze er gewoon in! Naomi ligt al een maand in de kinderwagen inzet! Onze wagen kan ook zo goed als plat..
Ja idd. Ze huilt ook vaak met wakker maken voor de fles, ze vindt het helemaal niet leuk. Ben benieuwd hoe het gaat, bedankt voor het meedenken xxx
Eline, Rinze ligt er al een dikke maand in Mooi is hij he? Heb je ook een voetenzak? Ik heb m'n oude erin. Past ook prima. Lucky ideaal!!!
Meiden, dit is zo een lief liedje, vind ik, wil ik even met jullie delen. Woezel en Pip slaapliedje. YouTube - Woezel en Pip - Het land van je ogen dicht
@ es. bah zewuwbehandeling! wij hebben een speciebak gekocht ook rechthoekig zelfde idee als lucky. onze afmetingen zijn 76 lang 48 breed en 30 diep. tis 90 ltr. hoop hem van de week binnen te krijgen. heb een blauwe besteld. http://www.ooijzerwaren.nl/contents/nl/d238_Bouw_emmers_en_specie_kuipen.html
Lucky, geweldig die bak!! Zou hier ook gaan alleen het lastige is inderdaad, waar je die bak daarna steeds laat.. Waar leten jullie de bak? Leuke foto's ook! Eline, mooie wagen! (en mooie dochter ) Nou, wordt dus een beetje uitproberen met de tijden van Kim.. Fijn dat ze de groenten al zo goed eet! J2J, mooi liedje inderdaad! Ben je er inmiddels al uit geweest of regent het nog steeds? Es, was het een leuk kindje? Wanneer is je trouwdatum ook alweer? Hoe gaan jullie het die dag doen?? Bubsie, die speciebak is inderdaad ook erg handig. Maar waar laten jullie die daarna? Sam, hoe is het nu met je?? En hoe is het met je kids vandaag? It's a miracel.....ze slaapt! (al 10 minuten dus juich nog niet te hard..)
MoederK met mij gaat het wel aardig. Pcm doet z'n werk .. Kinderen.. Jildou wat aan het peuterpuberen, Rinze aan het babypuberen Moest vanochtend naar orth.centrum voor z'n spreidbroek. Nou is niets aan gedaan, dus weer een ritje voor jan kont !!
@ moederk, ja wij hebben een vrij grote douche dus kunnen die gewoon in de douche laten staan. maar als we hem niet meer nodig hebben zet ik hem op zolder. of in de grote kast. weet ik ook nog niet. maar dat heb je ook met die opbergbakken die zijn denk ongeveer even groot.
Sterkte er nog mee Sam! Hmm, voor niets rijden is niet leuk maar gelukkig is alles in orde.. Bubsie, ja met ieder bak is dat lastig.. We hebben nu een opblaasbare (niet zo groot) maar ja, die laat ik ook niet steeds leeglopen dus.. Nog even wat verzinnen dus.. Zo'n grote bak leeg laten lopen is natuurlijk wel lastig hè.. In de douchebak kan ze ook zitten/liggen maar dat vind mijn man heel vies..
Ah, wat een leuke foto! Hier helaas geen 4 generaties.. Tenminste, niet op die manier. Nog 1 oma. (moeder van mn vader)