Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    MoederK; 20 Januari gaan wij trouwen! Het wordt een simpele maar gezellige dag! :) 's ochtends naar het gemeentehuis, daarna naar huis taart eten enz.. Dan foto's maken en lunchen. Dan naar huis want ook Naomi moet slapen.
    Dan verzamelen bij ons thuis en met z'n alle uit eten! :D

Bubsie; De link doet het niet :(

Baby van de overbuurvrouw is echt een schatje zeg! Nu 3 weken oud en owww wat is dat dan weer klein he!!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden een vraag, na hoeveel dagen gaven jullie een heel potje groente?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA nou hier zijn we blij als de helft op gaat dus zolang krijgt hij nog een helft. ALs hij nog door zou willen eten krijgt hij meer... ;) En zitten nu op bijna 4 weken groente ;) .. Maar we gaan de goede kant op... Jildou had zomaar een heel potje :p

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    oke, ja kim krijgt nu sinds 5 dagen, had gister meer dan half potje.
    Steeds wortel gedaan, vraag me af of ik nu hele kan geven, of dat ze last krijgt

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Klinkt gezellig Es!

Eline, hier moet ze nog steeds niets van groente of fruit weten dus zal nog wel lang duren voordat ze een "potje" groente op eet.. ben al blij als ze 1 hapje zou proberen, haha

Maar volgens mij is het zo dat ze zelf bepalen hoeveel ze eten toch? Zo lang ze nog willen is het goed....jij geeft dan natuurlijk wel het maximum aan

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hier gaat een potje van 6 maanden leeg :$ :D
    mja naomi eet al groente vanaf 4,5 maand ivm haar reflux..

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Denk dat kim zo een potje leeg eet, maar vraag me af of het niet te snel is, omdat haar darmen zo gevoelig zijn

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Denk dat het wel kan, anders 3 kwart eerst 2 x? Lukt dat dan heel?

9. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline, leuke foto's van Kim in de wandelwagen, hier ook de Mura en erg tevreden!

@MoederK, nee nog altijd regen hier, dus geen wandeling vandaag....

@Es, ja wat zijn ze dan klein hè met 3 weken, ik trof gisteren bij weeguurtje ook een moeder met kindje van 3 weken, zo'n ienemienemeisje, onze Bram een echte reus daarbij.

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
  11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    net naar cb geweest ze is weinig gegroeid zeg! 30 nov woog ze 6895 en nu maar 6970 had ze wel over de 7 kilo verwacht.... ff kijken het volgende maand is. maar mag pap gaan geven. moet alleen ff kijken welke ze nou mag en wat goed is voor haar. vergeten te vragen.

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @moederk: john wil een gat in die bak maken en dan de badstop erin doen van het babybad, das makkelijker dan iedere dag omkiepen.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie, wat zeiden ze daarover op cb dan?

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    die dokter zei dat we ff moesten kijken naar volgende maand ze loopt nu net onder gemiddeld en met dr hoofd ook. hij zei die pap geven en kijken wat het 22 febr is kan ook komen omdat ze al 2 weken erg verkouden is en ziek geweest. maar vind het wel erg weinig:(

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bubsie; Thanks voor de link!! heb je hem al binnen? en ben je er tevreden mee?
    Ik ga denk ook maar zoiets kopen ja!! :D En dan een badring en whalla dan zijn we klaar!
    En idd gaatje erin maken badstop erin en klaar!

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nee heb m nog niet helaas. wij doen er inderdaad ook n badring/zitje in. ze wil toch alleen maar zitten nl.;)

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bubsie misschien door het ziek zijn idd weinig aangekomen, even in de gaten houden

geven jullie vitamine d? Hier zeiden ze toen dacht het niet hoeft op cb, maar vraag het me toch af

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Even een ego berichtje...
    Zit inmiddels thuis te werken. Manlief belde net na de lunch dat hij ziek naar huis ging. Dus ik moest Luca ophalen bij mijn schoonouders. Schoonmoeder moest om 15u in ziekenhuis zijn, dus moest hals overkop weg van het werk.

Gisteravond was ik zelf ook ziek. Zo opeens ontzettend rillerig, koud en heeeeeel erg misselijk. Flink overgegeven, daarna mijn bedje in en vanmorgen ging het wel weer :(

Mijn vriendinnetje is vandaag bevallen! Een meisje...

19. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ Es

IKEA | Dozen & manden | Bakken voor secundair opbergen | SLUGIS | Bak
    de maat is 73 x 55 x 32 ongeveer 84 liter
    de prijs is 10 euro

Wij hebben ook geen grote badkamer en laten de bak in de douchecabine
    als wij gaan douchen halen we hem eruit zetten we hem even in de gang en als we klaar zijn zetten we hem weer terug
    maar ze heeft er veel plezier in dus heb het er voor over :D

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, beterschap voor manlief! En gefeliciteerd met de vriendin-baby, heeft ze niet lang meer hoeven wachten na gisteren (of was ze stiekum gestript en niks gezegd ;)), daar is de kleine meid! Hoe heet ze?

@Lucky, foto's van Kaelyn in badje zijn leuk! Ook slim gedaan van de opbergdoos.

Deel Deze Pagina