Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Diaan, nee dan is het een ander plein. Ik woon in de buurt van Eindhoven. Ik PB je even.

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik woon ook een half uurtje van Eindhoven af.. :)

Meisje net in bed gelegd en ga hier snel wat opruimen en kruip dan ook snel mijn bedje in want begin me een beetje belabberd te voelen.. Snotteren, keelpijn, hoofdpijn, beetje misselijk..:(
    Morgen ook nog vergadering om 8u wat inhoudt dat ik hier al om 6.30u de deur uitmoet.. bah bah!

Fijne avond/nacht dames!

3. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap MoederK!! Hopelijk voel je je morgen wat fitter.
    Het zuiden des lands, altijd goed hè :)

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Haha, zekerss! ;)
    Dankje!

Zo alles is opgeruimd dus ik ga snel naar bed. Truste!

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Madelief 5 maanden!

Ben zo flauw. Spenenmysterie op kdv. Invalmuts vorige week heeft
    spenen en ringen verwisseld! En voordat alles weer terug is... De vaste leiding was erg boos (terecht!).
    Eline: herkenbaar zo'n slaapkop 's avonds. Hier net zo. Hoe is het gegaan?

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marj, gefeliciteerd met de 5e vermaanddag van Madelief!
    Lastig dat ze alles heeft omgewisseld, dat wordt voortaan beter opletten voor de invalkracht.

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Marj! Huh, spenenwissel op kdv?? Sjonge zeg :x

Ik zit alweer op kantoor... Pfffttt wat was het vroeg vanochtend. 05.45u eruit om 06.15u Luca onder de arm genomen en naar mijn mams gebracht. Vanaf een uur of 2 onrustig geslapen, paar keer bij Luca geweest en manlief aan het woelen, kreunen, steunen. Hoop dat ik wakker kan blijven straks bij de cursus :p

8. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, da's geen beste nacht. Heb je stokjes bij, voor het geval je ogen dreigen dicht te vallen ;), succes!

9. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hey allemaal,

ff snel tussendoor en ff ego (heb niet meer bijgelezen).... ben spulletjes aan het inpakken... manlief heeft me verrast met een paar daagjes weg.... Dus nu ff halsoverkop koffers pakken en spullen pakken voor de kids (die gaan schijnbaar naar oma toe) en dan halen we zometeen om 12u de kids op... daarna gaan we die naar mam brengen en rijden we naar Roger zijn nieuwe werk... daar heeft hij nog een vergadering om 4u en daarna gaan we een paar daagjes weg..... geen flauw idee waar naartoe...

maar als Roger vergadering heeft kan ik bij hem op kantoor nog ff met de laptop zooien (tijd verdoen) en dan kom ik wel weer ff bijlezen....

tot vanmiddag!!!!!

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    goedemorgen!

@ marj, gefeliciteerd met madelief haar 5 maanden! Das niet zo slim van die invaller..

@ dithje, succes vandaag op de cursus, misschien een redbull van te voren ;)

@ eline, en hoe is het gegaan??

Hier; Jayden ligt al weer op bed. Ben al aan het koken, haha lekker vroeg maar ik moet om 4 uur werken dus moet manlief het maar even opwarmen..

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lae, wat lief van je man zeg! Fijn een paar daagjes weg, geniet er van!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ lea wat lief!!! geniet ervan samen!

@ papvoeding. er staat dat je 200 ml moet toevoegen bv of fv.
    nu heb ik nog net 180cc staan zou ik het dan ook gewoon met 180 cc bv kunnen doen? of moet dat echt perse 200 zijn?

@ vannacht/vanmorge droomde ik dat djesslyn ineens naast mn bed stond:D:$

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen (bijna middag)

Hier goede nacht! Naomi geslapen van 8 tot 8.. En zit nu lekker in de box te spelen met het voedingskussen achter haar rug en aan de zijkant, dus omvallen kan ze niet :)
    Ze wil gewoon echt niet meer liggen.. alleen in bed om te slapen maar verder niet! ;)

Vanavond gaan we rond half 8 op verjaardags visite.. We nemen Naomi mee, dus poging zoveel om haar ergens anders te laten slapen.. We zullen zien! 8) blijf het wel proberen hoor..

Nog even foto van gisteren spammen! Kunnen jullie zien hoe goed ze al kan zitten!

Bekijk bijlage 120875

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es is een oppas niet veeel makkelijker dan?? Knap hoor trouwens :D !!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ja oppas.. moet je er wel 1 hebben ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kennen jullie helemaal niemand?? Of buren de babyfoon brengen aangezien Naomi eigenlijk altijd doorslaapt..

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja we kennen genoeg mensen! :) Vrijdag moeten we ook weg en dan vraag ik me schoonmoeder om hier heen te komen.
    Ik zorg gewoon dat Naomi dan op bed ligt en alles gedaan is, dan hoef ze alleen maar te zitten ;) En als naomi wakker wordt hoeft ze alleen maar ff erheen en toe te stoppen want meestal ligt ze dan helemaal boven in bed en muziekje aan te doen.. en dat vertrouw ik wel :p

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies, is wel zo handig! Hier nemen we ze eigenlijk nooit mee s avonds. Maar goed Jildou is nu ook al wat ouder en dan wil dat slapen helemaal niet, slaapt altijd al slecht ergens anders. En Rinze slaapt niet graag en dan worden mn nachten nog erger dan anders ;) !!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik snap het.
    Ja mijn ouders namen mij vroeger altijd overal mee naartoe. Mja ik sliep ook overal en hadden nooit problemen mee.
    We hebben het met Naomi nu 3x geprobeerd en alle 3 de keren ging ze thuis pas slapen.
    Maar vanavond gaan we naar vrienden die we al een poosje niet gezien hebben en die willen Naomi ook graag zien. Helaas kunnen ze niet hierheen komen want ze hebben geen auto.
    Dus vanavond gaan we het nog 1x proberen! Geef haar daar 8 uur de laatste fles leg haar weg en dan zien we het wel.. We gaan niet laat naar huis dus mocht het echt niet gaan ligt Naomi iig wel nog op tijd in haar bed. En dan slaapt ze altijd meteen!

Zo vaak gaan we niet weg eigenlijk 's avonds, dus als we dan een keer gaan denk ik; ja ze kan best mee.. mja aan de andere kant als ze echt niet wilt slapen moet ze gewoon in haar eigen bed thuis blijven met een oppas..

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja precies.

Deel Deze Pagina