Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Laten jullie als jullie 's avonds weg moeten altijd een oppas thuis komen?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja, maar goed dat zijn meestal mijn ouders/ schoonouders. En een vriendin woont hier in de straat en toen R er nog niet was, brachten we de babyfoon ook wel eens daar maar gebeurt niet vaak hoor. Tegenwoordig nu er wat meer vrienden kinderen hebben hebben we de verjaardagen vaak s middags, wel zo handig ;) ..

3. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja 's middags is handiger ja! haha ;)

Ja wij hebben hier alleen mijn schoonouders en Vincent zijn vrienden.
    Al mijn familie woont een eind verder. Mijn vader of moeder zou het met liefde doen, en het liefste elke dag :p mja is te ver weg!

En mijn schoonouders.. nou ja je kent het verhaal.. Ik ben er niet fan van! ;) Mja als Naomi al slaapt en ze alleen tv moeten kijken kan het misschien nog wel ;) Naomi wordt meestal toch niet meer wakker, en als ze wakker wordt is het vaak pas 4 uur 's nachts en dan zijn wij allang terug! 8)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies, maar dat is hier hetzelfde met s-ouders :p HIHI..

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    kan dus ook gewoon met 150 of 140 cc heb ik dus ook gedaan en ze vond het heerlijk en viel als een blok in slaap.

Heb net dr bad binnen gehad. dus ga zo ff stoeltje halen als ze wakker is. en het weer misschien wat beter is. anders ff in de auto;)

6. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
  7. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Marj, gefeliciteerd met de 5de vermaanddag van Madelief!

Es, hier zit zoontje lief ook al mooi recht..doe het wel nog niet te lang...mooie foto's...

Aan iedereen zwaai...

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Net bij ha geweest. Rinze heeft eczeem :( !! Kon er ook nog wel bij :( !!

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam he, balen zeg arme rinze er wordt hem ook niks bespaard!
    geef hem maar een dikke kus van mij en djesslyn
    hopelijk heeft hij er snel geen last meer van.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je Bubsie, zal ik doen :D !! Is hij vast heel blij mee :D !!

11. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    agoss Sam! Arme rinze, knuff en sterkte!!

12. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo Naomi dr bed even verschoond waar ze nu heerlijk in ligt te slapen!
    Had van de week even nieuwe lakentjes gekocht en hoezen! :) Kwam er toch wat te kort!

13. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, hier ook een mannetje met eczeem plekjes. Misschien weet je dat al, maar een zemelenbad helpt goed bij eczeem. Ik heb daarnaast ook een super creme op 100% natuurlijke basis en werkt heel goed (i.p.v. hormoonzalf en andere "rotzooi"). Hij is wel duur (85 euro voor een hele grote pot) maar ik doe er nu al 5 maanden mee en hij is nog lange niet op. Smeer dagelijks zijn hele lijfje in. Crème komt van een schoonheidssalon (tip via mijn zusje die zich bezig houdt met schoonheidsbehandelingen en huidadviezen),maar is niet bij elke salon verkrijgbaar. Mocht je meer willen weten, hoor ik het wel.

@Es, leuke foto van Naomi, wat goed dat ze zich al spelend zo lang heeft kunnen vermaken. Hopelijk vanavond meer succes bij het slapen gaan bij je vrienden.

@Goldy, werk ze zometeen.

@Pippo, ja daar ben je weer, had je al gemist. Alles goed bij jullie, fijne vakantie gehad met het gezinnetje?

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    J2J maar Rinze heeft het vooral in z'n gezicht, langs z'n oren bij de wangen... Dus dat bad is niet erg handig denk ik ;) .. Maar bedankt iig als ik je nodig heb hoor je het :D !!

15. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, dan gaat het niet in badje. Deppen met paardenmelk kan dan wel.

16. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    J2J, fijn dat je aan me dacht...het was enorm gezellig om thuis te zijn met het hele gezin...heeft me deugd gedaan...

17. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Jeej, wat kletsen jullie veel..... :$

Niet echt de puf om alles terug te lezen.... :) sorry...

Zit me hier een beetje opgelaten te voelen tussen al die mannen.....
    Zitten ook echt alleen maar mannen in de functie van Roger dus voel me hier een beetje alleenig... (zit ook nog in het midden van de kantine (voorste gedeelte is gereserveerd voor de teambijeenkomst).... naja, hoop dat het niet te lang duurt....

Las dat er iemand was met eczeem.... och germ... zo zielig als die kindjes uitslag hebben van het een of ander...... En dan zeker als het zo jeukt...

Kindjes die al heel goed recht zitten en zichzelf lang bezighouden.... Goed zo allemaal!!!!!!!

Las ook nog verhalen over het meenemen van de kids als je 's avonds op bezoek gaat ofzo... Hier nemen we de kids altijd mee. Gelukkig zijn ze erg makkelijk en slapen ze overal waar ze/we maar willen.... Dus dat scheelt wel... Maar proberen wel altijd voor een uur of 10 thuis te zijn aangezien de kids altijd eventjes wakker worden als we ze in/uit de auto zetten/halen.

Nou, ga eens ff kijken waar we straks naartoe moeten rijden... dan zijn we nog een beetje op tijd in het hotel...

xxx en tot strakkies!

18. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Wij nemen kids ook meestal mee. Wat Es ook zegt, vroeger gingen wij ook mee... En anders vaste oppas (al ruim 5 jaar), buurmeis(je) van inmiddels 24 of mijn ouders. Souders wonen 45 min rijden hier vandaan, dus die sporadisch. Toevallig komende zaterdag, maar dan blijven ze slapen. Vind Robbe super!
    Wauw, Naomi zit!
    Rinze eczeem...

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Marj gefeliciteerd met de 5 e vermaanddag

Dithje, ging het vandaag met werken, en curses? Kon je je ogen open houden? Pfff

Es wat knap dat ze al zo kan zitten zeg.

sam arme Rinze, balen eczeem

Savonds weggaan: Wij gaan een hele enkele keer, en dan past mijn moeder op. Kim kan er niet tegen ergens anders slapen, ik vind ook een kind hoort savonds in bed.
    Vind het niet zo erg, had daar al rekening mee gehouden, dan maar wat minder vaak weg

Kim heeft vanaf gisteren 19.00 tot vanmorgen 07.00 geslapen.
    Normaal ook tot 07.00, echt super.
    Wij gaan zo pannekoeken bakken, echt trek in

xxx

20. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Hoi meisjes!!!!

Allereerst de beste wensen! Wij zijn dit weekend teruggekomen uit Sri Lanka. Het was geweldig, we hebben het echt super gehad. Nieuwjaar op het strand... een bijzonder mooie ervaring kan ik je wel vertellen.

Ik zag mooie foto's voorbijkomen. Knap dat sommige al kunnen zitten. Hier gaat dat ook al best goed, al valt ze nog wel om na een tijdje. Ze doet ook nog steeds serieuze pogingen om te kruipen, gaat op haar handjes en knietjes zitten en probeert vooruit te gaan, maar kukelt dan meestal 'boem' op haar kin ;) Vooral doorgaan :D

Sneu dat Rinze eczeem heeft Sam. Mijn neefje heeft er ook erge last van, echt zielig. :(

Verder komen over 3 weken mijn ouders hier op bezoek. Ik ben helemaal blij :D en de meiden kijken er ook echt naar uit. Ben alleen bang dat mijn ouders niets voor zichzelf mee kunnen nemen, want hun koffers komen vol te zitten met spullen voor mij :) Tsja, je moet wat als je kaasschaaf kapot is :p (en kleding, en dvd's en cd's en... :))

Mijn oudste dochter is deze maand jarig, dan wordt ze alweer 5... Zucht... Kleine meisjes worden groot ;)
    En L yvia alweer 8 maanden :$ Jeetje wat gaat dat hard zeg! Het wordt tijd voor een nieuwe :p :D

Dikke kus, Elea

Share This Page