Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Joehoe..........................ik kom ook nog even gluren :p
    Pfffffffttttttt ik ben werkelijk gebroken! Verder ga ik niet zitten zeuren en klagen hoor ;) Komt er, om een lang verhaal kort te maken, op neer dat het een hele lang dag was.

Een hele dikke knuffel voor jou en Rinze Sam! Wat ontzettend k**** zeg dat jullie kleine vent eczeem heeft :(

Whaaaaaaaaaaa Elea te gek gewoon dat je ouders komen! :D Logisch dat je daar helemaal enthousiast van wordt en van gaat stuiteren... Heb je je lijst al naar de gemaild? ;):p
    Euhm, succes met oefenen he op dame nummer 4 :p:p

All; dikke knuffel meiden, ik heb echt niet alles onthouden :)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Citaat Dithje:
    Whaaaaaaaaaaa Elea te gek gewoon dat je ouders komen! Logisch dat je daar helemaal enthousiast van wordt en van gaat stuiteren... Heb je je lijst al naar de gemaild?
    Euhm, succes met oefenen he op dame nummer 4

Sluit ik me bij aan ;) !! HAHA :D

Oftewel ook gebroken en ga m'n bedje in. Morgen weer werken, hopelijk wat goede nacht want op zich heb ik er zin in!

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Elea wat leuk dat je ouders komen zeg, super.

Sam werkse morgen, hoop een goede nacht

Welterusten allemaal

xxxx

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahaha Sam, ik ben zo blij met jouw citaat! Nu kan ik, als ik later 90 ben, zeggen: ooit in een ver ver verleden ben ik eens geciteerd :p:p:p

Nou dames, het lijkt mij beter voor mij om af te gaan sluiten. De flauwheid begint evenredig met de vermoeidheid en het tikken van de klok toe te nemen ;);)
    Trusten allemaal!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Kan jij nu lekker slapen!daar heb ik ook altijd last van.moe is flauw hier haha.dat ben ik de laatst 6 maanden dus regelmatig.hihi!slaap lekker.r is ook weer volgetankt.nu graag 3 uur of later pas weer.is toch best redelijk als ik dat van hem vraag?hihi

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Is zeker niet teveel gevraagd Sam! Lieve lieve Rinze, zal jij heeeeeel lief zijn voor mem en haar lekker laten slapen? Mem moet morgen weer werken en genoeg energie hebben!

Ik ben echt blij als deze en volgende week voorbij zijn. Zijn echt 2 helse weken op het werk en als ik deze doorkom, dan kan ik de hele wereld aan! *euforie* *triompf* Ja ja, ik loop op de zaken vooruit, I know...

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik kom ook nog ff langs..

@ sam, arme Rinze, hoop dat de eczeem snel over gaat! Werkse morgen..

@ eline, fijn dat het goed is gegaan met de laatste fles om 18.30 en ze lekker tot 7 heeft doorgeslapen.

@ dithje, succes met deze 2 weken, je kunt het!

Hier; Jayden is gister en vandaag heel hangerig en huilerig geweest, hoop dat hij niet ziek word..
    slaap lekker!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden..

Nou Naomi heeft geslapen hoor op visite!! Van half 9 tot kwart voor 9 :p Toen zette ze het hysterisch op een brullen en zijn we om half 10 maar naar huis gegaan. Toen ze in haar eigen bed lag was ze gelijk vertrokken en is niet meer wakker geweest! *zucht*

Helaas is het voor ons niet haalbaar om elke keer als we weggaan een oppas te regelen...
    Nu gaan we gelukkig niet vaak weg 's avonds! Maar toevallig deze week wel 3 afspraken staan! :(
    Vrijdag ga ik me schoonmoeder maar vragen, dan zijn we maar max 3 uurtjes weg en leg ik Naomi zelf op bed.
    En zaterdag zouden we naar me schoonzusje en zwager gaan maar ga vragen of ze dan hierheen willen komen. Die kleine van hun krijgt om 23u nog een laatste voeding dus is dat makkelijker om nog mee te nemen. Die slaapt nog overal in de kinderwagen bak! Wat Naomi ook deed toen ze die leeftijd had (1,5 maand) ;)

Ik ga ook me bedje in nu. Welterusten!!! :D

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ditje Hihi zo is dat hier deze week.volgende week gelukkig weer rustiger!
    nou je ziet het hè.half 3.zelfs 3uur redt hij niet.pff.nou ja zo er maar weer gauw in.

goldy oh jee dat hoop ik ook niet voor je.

es haha zoo wel een kwartier!dat schiet op.naomi houdt gewoon erg van haar eigen bed.haar vertrouwde bedje.daar lig ik ook het liefst.hihi.maar wel vervelend.maar ik weet er alles van.Jildou had en heeft al moeite met de oppas...

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Sam, pfff is het niet zwaar met werken, en snachts eruit, werkse vandaag

Goldy, en hoe is het met je mannetje?

Kim had gisterenochtend paar hapjes peer, en geen reactie, gelukkig.
    Slaapt nu nog, na voeding van gisterenavond 18.30.
    Echt heerlijk.
    Ik moet werken vanavond, en dan 3 dagen vrij. Ben er wel aan toe

xxx

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, hoop dat het alleen bij half 3 is gebleven.. werkse vandaag..

@ eline, ja tot nu toe is hij vandaag al weer wat meer happy dan gister.. Misschien moest ie gewoon weer ff wennen dat hij de hele dag bij oma is geweest dinsdag.. man had namelijk 2 weken vakantie gehad dus is Jayden ook 2 weken thuis geweest. Werkse vanavond!

Ik moet zometeen laatste les van babymassage inhalen.. en verder niet veel vandaag.. vanavond wel ff naar t ziekenhuis.. en morgen moet ik mn verstandskiezen er uit laten snijden :(

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen meiden!

Gisteravond heeft Naomi me bril stuk gemaakt! :( Dus vandaag naar Hans Anders en hopen dat ze er wat aan kunnen doen voor volgende week donderdag want ik wil met een mooie bril trouwen! ;)

Naomi heeft geslapen tot 7u, toen de fles gekregen en bij mij in bed nog verder geslapen tot half 11 :$

Nu net heeft ze lekker mango gegeten, en vond ze erg lekker!
    Nu gaat ze in de box spelen en kan ik even opruimen, en wat schoonmaken enz!

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goldy, leuk babymassage, vindt ie wel lekker zeker?
    O ja dat is weer wennen dan, als je man 2 weken thuis was

Es die slaapt ook lekker lang zeg

Doen jullie fruit zelf fijn maken, of alleen potjes?

Was vandaag iets onder gewicht van voor de zwangerschap, helemaal blij:D

Mijn buik is wel aardig slap, veel vel, komt dat ooit nog goed?

xxx

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline; Hier alles vers, ook fruit! :) Maar Naomi eet fruit nu uit het vuisje, ik doe het niet meer door de mixer!

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Denk dat ik ook maar vers ga maken alles, ook groente, had nu die potjes, maar best prijzig ook, en lijkt me gezonder vers

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Goldy: succes met je verstandskiezen! :(

@Es: balen van je bril! :$ maar trouwen is wel weer errug leuk! :D gaat de kleine meid in bruidsjurkje? ;)

@Allemaal: Hier zit meneer middenin zn sprong! :( ik heb t oei ik groei boek liggen maar lees m niet, tenzij ik echt twijfel over hoe hij is en dan zoek ik t op, en tot nu toe was elke keer als ik t boek pakte een sprong! :( ik geloofde er niet in maar volgens mij heeft Brayden t boek gelezen voor ons! hahaha we kunnen echt de klok ermee gelijk zetten ;) staat er in t boek dingen die ze kunnen doen door de sprong, heeft hij t overduidelijk!

Nu ook al sinds kerst niet helemaal zichzelf en meer hangerig, ik gaf de schuld aan de drukte enzo.. maar nu is t DRAMA! Hij wilt alleen bij mij zijn en zitten maar tegelijkertijd wilt ie eigenlijk een rondje in de kamer lopen lijkt t ;) erg moe, maar slapen? ho maar! snel afgeleid met eten, of eet gewoon slecht. vindt amper nog iets leuk dus vooral veel met m bezig en veel huilen! :(
    Maar als t goed is duurt t geen eeuwen en zijn we er straks lekker doorheen en is alles dan weer ff makkelijker :) we bijten dus nog ff door!

Ook las ik gister in t CB boekje over voeding en dan hebben ze t over 3 maaltijden met ons mee gaan eten :$ smorgens pap, smiddags brood (beginnen met korst) en savonds aardappelen, groente en vlees vis of ei?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wordt ie echt al zo groot dat ie dat allemaal mag en moet gaan eten ?!!!!!:):$

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ff snel. zijn ff om bakkie geweest bij buren was wel gezellig hebben een kleine van 2. die is helemaal verliefd op djesslyn steeds kusjes geven.

en mn meisje is vandaag alweer een half jaar! echt snel gaat het zeg. als je ziet hoe snel dit half jaar gegaan is. dan is het volgende half jaar ook snel voorbij en dan is ze alweer 1!

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pam, ik kan Kim vanaf kerst ook moelijk alleen laten liggen, eerst speelde ze rustig 45 min in box, en gaat nu snel piepen.
    Zal wel weer is beter worden:D

Bubsie gefeliciteerd met de 6 e vermaanddag van djesslyn, wat gaat het snel he

Wat is het hier stil trouwens zeg, ik ga zo ook weg:x

19. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bubsie, gefeliciteerd met Djesslyn haar 6 maanden! Gaat idd zooo snel.

@Es, aiai kapotte bril, hebben ze hem kunnen maken?

@Goldy, idd even wennen dan als papa zolang vakantie heeft gehad.

@Elea, het klinkt heerlijk, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in Sri Lanka. Jullie dametje al verwoede pogingen voor kruipen, knap hoor. Ga je nog even dromen over een 4e kindje of komt er in de toekomst misschien nog van....

@Dithje, kun je er weer tegen aan vandaag? Accu weer opgeladen ;)

@Sam, werk ze vandaag. Vannacht nog aan het voeden geweest zag ik, hopelijk daarna snel weer je bed in.

@Pam, 3 maaltijden mee eten, zozo, het CB boekje hier geeft aan dat ik vanaf 6 maanden pas hoef te gaan bijvoeden.....

@Eline, fijn dat Kim zo lekker peer heeft gegeten.

@hier, regen regen regen, het blijft aan de gang. Bram slaapt en ik ben wat aan de rommel. Alle kleertjes maat 74 vanmorgen in zijn kast gelegd, want 68 wordt te kort. Hebben hem zelf even opgemeten, waren benieuwd. Komen aan zo'n 71 cm, 25e wordt hij gemeten bij CB, maar goed, bij beiden is het nooit tot op de cm nauwkeurig....

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    j2j dan is ie ook al flink aan de maat. Lang ook al, ben benieuwd wat ze bij cb opmeten.
    Kim past maat 68 nog makkelijk eigenlijk
    Hier ook al de hele dag regen, bah

Deel Deze Pagina