Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,442
    0
    0
    @ Goldy

ik was ook al aan het kijken voor die friso comfort.
    Ze gaat als goed is morgen gelijk kijken want is echt zielig zo.
    Thnx iig!

2. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje wat sneu zeg Bubsie voor je broer! Gefeliciteerd met het half jaar van Djesslyn :)

Super Pam dat Brayden het zo goed doet en weer 'gekeurd' is.

Heerlijk Sam dat jullie een goede nacht hebben gehad en dat het zo goed is gegaan vandaag met de kids. Echt zwaar balen dat Rinze zo onder de eczeem zit, arm manneke :(

Hier; weer een drukke dag achter de rug. Net de leden van de buurtvergadering over de vloer gehad en nu dus ff rust...
    Manlief knapt langzaam op, dat is wel fijn. Luca heeft het vandaag weer goed gedaan op het kdv en blijft morgen lekker bij manlief. Ik moet morgen weer naar Almere voor de 3e en laatste cursusdag. Echt geen zin in, maar ja... Inmiddels geeft de km-teller op de auto morgen zo'n 1100 km aan en dat in 1 week, gekkenwerk ;)

3. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bubsie, wat naar voor je broer zeg.. en dat ze dan zo`n briefje in de brievenbus doen, echt lullig!

@ sam, balen dat de eczeem zo erg is geworden.. knuffel voor Rinze!

@ dithje, succes weer morgen! Deze week zit er bijna op.. fijn dat Luca het goed heeft gaan op kdv

Mijn schoonvader komt morgen eindelijk thuis! Hij mag thuis aansterken.. maar moet wel elke dag tempen en alles goed in de gaten houden en als er iets is meteen huisarts bellen. Maar wij zijn al heel blij dat hij naar huis komt.. en hij zelf natuurlijk ook.. daar in dat saai ziekenhuis is ook geen pretje.. en hij vind het heerlijk dat hij Jayden dan weer lekker vaak kan zien!

Morgen mn verstandskiezen er uit laten halen en daarna nog een paar dingetjes doen voor mn schoonmoeder.. en als ik nog tijd heb fruit en groente maken voor Jayden..

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes morgen Goldy!

Slaap lekker ladies! xoxo

5. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, succes morgen!

@Dithje, succes morgen!

@Sam, arme Rinze....

@hier, nog even tv kijken en dan bedje in. Net een tijdje zitten knutselen, even tijd voor mezelf.

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goedemorgen meiden

Goldy lekker dat ie van de babymassage genoot, en succes vandaag met je verstandskiezen, brrr

es wat een leuke bril!

J2j, wat knutsel je? (ben niet nieuwsgierig:D)

Sam ahh zielig zeg die eczeem bij Rinze, bah. Werkse vandaag

Dithje wow 1100 km in een week, wat een end zeg. gelukkig vandaag laatste keer curses, sterkte nog even

Gisteren ging ik om 14.00 naar mijn werk,mijn moeder kwam hier, en toen ik weg was, keek Kim steeds waar ik was.
    En vervolgens hele middag gehuild, tot 18.00, toen mijn man thuis kwam.
    Ze had ook niet meer geslapen, zo zielig.
    Dacht eerst komt van peer, maar was gelijk toen ik wegging.
    Nu lekker 3 dagen vrij

Vraag, hoe doen jullie dat met groente en aardappels koken? Ook voor een aantal dagen maken en invriezen?
    Volgens mijn moeder is dat niet gezond, maar ik dacht van wel.

xxx

7. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Kleine man heeft de fles op en ik ga even rustig wakker worden....

@Eline, in mijn album kun je zien wat ik knutsel ;) Mijn moeder is ook niet voor invriezen, moet zeggen dat mijn zus ook alles vers maakt, gewoon even eerder dan dat ze zelf gaan eten, zo ga ik het over een paar weken ook doen voor Bram.

Tot later!

8. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden!!

Hier goede nacht! Naomi lag om half 9 op bed en werd ook om half 9 wakker!
    En ligt nu weer heerlijk te slapen!

Ik heb al gestofzuigd, de was gevouwen enz..
    Ik hoop dat Vincent op tijd thuis is, want wil naar de Ikea zo'n box/bad halen :) de badring is ook besteld voor 12u vanmorgen dus komt als het goed is morgen ook binnen!

Vanavond gaan wij op visite bij een vriend van ons. Mijn schoonmoeder komt hier 3 uurtjes op Naomi passen. Voordat we weggaan leg ik die op bed dus hoeft me schoonmoeder niks te doen ;)

9. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
  10. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig Es, leuk filmpje!!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    j2j leuke dingen knutsel je zeg

Es wow naomi brabbelt al lekker, Kim doet dat nog helemaal niet hahah, leuk filmpje

Vanmorgen weer peer gegeven, en nu niks aan de hand. Kwam dus gisteren toch omdat ik wegging.
    Ze had gewoon 3,5 uur gehuild bij mijn moeder, echt zielig

wat een stilte hier trouwens.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    :( mn berichtje vanochtend is niet geplaatst...
    Ik leef nog hoor :D !! Maar een rot nacht gehad :( !

13. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline; Agos Kim miste haar mama!

Ja Naomi ''kletst'' nog veel meer dan dit :D Ze is ook enorm snel hoor met alles! ze brabbelt ook pa-pa-pa-pa :p

14. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam; knuff!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pracht filmpje :D !!
    Rinze kan ook wel kletsen :p Van wie hij dat heeft? Geen idee :p
    Nou ik zal de aardappelen ff snel schillen en dan de kinderen halen.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Sorry hier ff druk en moe. Weer 2 dagen gewerkt, Rinze zit onder het eczeem en daarbij nu ook uitslag op z'n buik. Het jeukt nu ook heel erg hij zit steeds te krabben. Maar dankzij een top-gastouder die mijn kind als een aaltje heeft teruggeven hihi is het eczeem behoorlijk beter geworden!!!! Verder vannacht een dramanacht gehad en dan is 6 uur opstaan te vroeg .. Meneer Rinze heb ik 7 uur moeten wekken.. En hij heeft van 8.30 tot 9.30 geslapen en van 11 tot 3 bij de oppas!!!! Uniek!!! Eerste keer dat hij overdag uberhaubt zolang slaapt .. En Jildou die sinds 2 weken ook de broodkorsten eet, at zelfs die van andere kinderen ook op ..Lekker ding

17. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Geweldig filmpje Es!

Super Eline dat Kim geen reactie op de peer heeft gegeven. Wel sneu zeg dat Kim zo heeft gehuild bij je moeder.

Pffftt dat is een heavy nacht Sam als je moet werken :(
    Wat voor wonderen heeft je gastouder gedaan dat Rinze zo glad is als een aaltje en zoooooooo onwijs goed heeft geslapen? Top hoor! :D

Hier; lekker op het bankje geploft en zometeen TVOH kijken.
    Morgenmiddag zouden wij visite krijgen, maar ze hebben afgebeld omdat ze ziek zijn. Heel eerlijk gezegd vind ik het niet erg :)
    Zondag moeten we ook al weg, dus hebben we morgen lekker voor ons zelf! Wil in ieder geval nog even de stad in om nieuwe rompers te halen. 62-68 is nu echt te klein en van 74-80 heb ik er nog niet genoeg....

18. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje.. Haha door de koelzalf ;) !! En verder... Niets :p HAHA.. Bed ligt lekkerder zeker.. Ik zei al, breng hem vannacht ook wel even ;) HAHA!!
    Fijne avond meis, geniet ervan!

19. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Nou Sam, dat heeft ze dan toch maar even geflikt ondanks dat ze niets heeft gedaan ;)
    Jij ook een fijne avond! Ff lekker bijtanken...

20. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Rustig hier!
    Jippie! Mar-man heeft een nieuwe baan! Hij kan per 1 maart beginnen. Wel iets verder weg, maar hij kan eerst de kids wegbrengen naar kdv en school. Eigen tijd indelen, als het werk maar af is. En dat in 36 of 32 uur gebeurt maakt niet uit.
    Verder nog salarisverhoging. Ben heel blij!

Share This Page