leuk al die badder foto,s!! krijg ook zin om groter badje te halen haha,maar ben ziek ,zit er dus niet in nu. volgende week maar even doen dan.
beterschap diaan! naomi: jij ook lekker een groot bad gekregen!? lekker spelen en spetteren or! geniet ervan Djesslyn vind het ook prachtig!
Wat een rust hier!!! Ik zit met me haar in de verf, vanmiddag me haar laten knippen bij de kapper en nu ff nieuw kleurtje! Straks lekker bankhangen en tv kijken. Naomi is niet erg lekker, erg verkouden en benauwd, we zijn dus weer flink aan het spoelen en puffen!
Leuk naomi in de speciekuip Wat zit ze goed joh! Hihi Eline, geen bloemkool uit een potje-fan dus Hier wordt zo'n beetje alles uit een potje nu geweigerd. Madam blieft alleen vers Dithje, fijn he zo'n man die je lekker laat liggen. Hier doet hij dat ook wel eens (en dat met 3 kinderen hè ) en ik vind dat zoooo'n luxe. Heerlijk! Balen dat je ziek bent, Diaan. Griepje te pakken? Hier: dit weekend huizen wezen kijken. We twijfelen of we van compound willen veranderen. Het is heir wel erg fijn hoor, maar zoooo duur. Een hoop huizen gezien, maar weet niet of 'ons' huis er nou echt bij zat. L yvia heeft van mijn vriendin zo'n babywalker gekregen. Ik had haar er voor de gein even ingezet (vind haar nog een beetje klein) en ze lag echt helemaal in een scheur toen ze merkte dat ze ermee kon rijden/lopen, ze bleef maar lachen. Haha en brullen toen ik haar eruit haalde joh Liefs E lea
Ik heb het feestje toch maar overgeslagen, voel me niet zo lekker. Man is er wel naar toe. Ik heb met Jayden lekker op bed gelegen, jayden fijn gespeeld en ik beetje tv gekeken en geknuffeld met mn schatje. Om half 9 heeft ie zn fles gehad en nu ga k hem op bed leggen. Die heeft man vandaag lager gezet want hij bgeon zich op te trekken. Morgen naar familiefeest. @ es, leuk die foto s in dr nieuwe badje! @ diaan, beterschap! @ elea, leuk dat ze het zo leuk vond in de babywalker. Heb je er een foto van? Fijne avond nog. Ik ga ook lekker slapen ben kapot!
Leuke foto's Es! Vind het echt knap van Naomi dat ze al zo goed rechtop zit... Beterschap Diaan! Jammer dat de huizenjacht nog niets heeft opgeleverd Elea. Whihihi die L.yvia, boos op mama Vervelend Goldy dat je je niet zo lekker voelt. Wel fijn dat je daardoor lekker met Jayden hebt kunnen spelen/klieren/knuffelen Oeps, nu al optrekken? Je hebt gelijk dat je het bedje lager hebt gezet... Hier; vanavond onze woonkamer verbouwd. We (nou ja eigenlijk ik ) willen nieuwe meubelen en hebben al mooie dingen gezien. Vanavond even geschoven met de huidige meubelen om te kijken of het uberhaupt zou gaan passen en het past! Ik heb dus net onze oude meubelen op marktplaats gezet. Hoop dat we het snel verkopen, want dan ga ik de nieuwe bestellen. Niet dat we afhankelijk zijn van de verkoop, nou ja een klein beetje wel... Zou niet weten waar we met de oude naartoe moeten ter opslag Dus dames, als jullie nog iemand weten???? Marktplaats.nl > Complete inboedel Sabaya te koop! - Huis en Inrichting - Complete inboedels
Mogguh! Zo dat is leuk, de hekkensluiter mogen verzorgen en ook nog eens de opening Hoe is een ieder haar nacht doorgekomen? Hier een goede nacht! Ben vanochtend geschrokken, Luca lag op z'n buik in zijn bed Ik hoorde hem al vanaf half 7 aan het brabbelen etc en ben rond 7 naar hem toegegaan en toen lag hij dus op z'n buik. Hij ligt nu lekker in de box te spelen. Ik heb gisteravond dus onze inboedel op Marktplaats gezet en meteen al een bod gehad van E 1200,- Nog maar even afwachten dus.... Wie weet wat er nog meer komt
Morgen meiden Es heerlijke fotos van het badje, super Diaan beterschap Elea haha die Lyvia in die babywalker, dat ze ging huilen, vond het veel te leuk. Succes met huizenjacht. Dithje dat is mooi zeg gelijk al zon bod. Dat Luca op zijn buik lag, Kim draait nog steeds niet Tis wel stil hier, hoe is het met koekkie? Hier alles goed, Kim half 8 wakker, sliep om 18.30, echt zo lekker. Gisterenmiddag had ze wat diksap gedronken, vond ze heerlijk. Had het heel dunnetjes. Willen vandaag naar de kinderboerderij, als het weer een beetje meezit. xxxx
Goedemorgen. dithje super van het bod.en lekker gedraaid.hihi.hier nog een echte baby hoor.hihi. eline supern8 van kim! hier heeft kor r om uur of 2 getroost.toen heeft hij tot half 5 geslapen.helaas stond ik op springen dus was 4uur al wakker.maar goed.om 5uur weer in bed en meteen gaan slapen tot nu nog steeds!al zal t wel niet lang meer duren.verder was Jil om 7uur bij ons.en die wilde heerlijk knuffelen.smelt!helaas is ze alweer ontzettend aan het niezen.dus het snot vliegt me om de oren.kor is ook verkouden en ik ben mn stem kwijt.en Rinze is ook aan de nies.fijn hoor.
Goedemorgen!! Naomi haar 3e tandjes is erdoor gekomen! Dit keer boven! ze heeft geslapen van half 9 tot 9 8) heeerlijk!!! Vandaag weinig plannen! Lekker rustig aan!
zo dithje! das een groter bod als die 350 die ik zag staan! beter! @ hier. ben nu echt bang dat we de bv over moeten laten gaan in fles. ik heb gewoon niet meer genoeg voor djesslyn en ik baal er verschikkelijk van! had niet gedacht dat ik het zo erg zou vinden om over te moeten gaan op fles. maar mn meisje heeft niet genoeg aan 1 borst zoals normaal en drinkt dan de 2e leeg en ik kolf niks meer. dus heb ook geen voorraad om dr pap te maken. dus moet ik het wel met flesvoeding doen. balen dus maar tis niet anders. dus we zullen het langzaam aan af moeten bouwen. en dan hoop ik ook dat ze goed aan komt.
bubs: is niet erg hoor,hier nog 2 maal bv,en 2 maal kv en groeit als kool. ga gewoon door met 2maal bv,hoef ik nog niet helemaal afscheid te nemen. als ik denk aan voledig afscheid nemen van bv geven,word ik ook verdrietig. voor de mensen die me beterschap wensten danku! maar heeft nog niet geholpen:x
Oeps Sam een beetje ziekenboeg/snotterboeg bij jou dus, balen zeg Sterkte ermee! Zo Es het 3e tandje alweer! Balen Bubsie dat bv niet meer volledig lukt. Knuffel! Nogmaals beterschap Diaan, misschien helpt het nu wel
Wow es 3 e tenadje al, hier nog steeds niets haha. wat is het stil hier zeg. Wij gaan zo even naar groenendaal, een bos, wandelen. Kim slaapt tussen de middag vaak weer 2,5 uur, echt veel. Ze slaapt in totaal zon 16,5 uur denk ik. En jullie babys? xxx
Bubsie wat balen zeg !! Snap dat je er verdrietig van bent!! Dikke knuffel. Maar af moeten bouwen denk ik niet dat het moet hoor!! Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze nu per se meer gaat groeien van kv, omdat ze de laatste keer niet zoveel gegroeid was.. Was dat trouwens op 2 verschillende weegschalen? Want als ze honger had was ze wel vaker gekomen denk ik dan.... Ook omdat het de al 5 maanden wel goed gaat!!! Je zou altijd hulp kunnen vragen van lactatiekundige? Zit hier ook op het forum. Het is altijd het proberen waard denk ik als je liever nog niet stopt. Eline wandelse. Wij gaan straks ook als Jildou wakker is.. Rinze heeft het uberhaubt nog niet zo in het hoofd om te gaan slapen.. Hij is ook niet moe hoor, gaapt en wrijft alleen maar in z'n oogjes.. Hier dus ook echt geen 16 uur slaap op een dag.. Dat houdt met 12 (incl nacht) wel op.
@ sam wil het ook niet gelijk afbouwen en doe ik ook nog niet. maar ga in iedere geval proberen om de 1e en laatste voeding als borstvoeding te houden. maar ik merk ook dat ze na een flesvoeding meer voldoening heeft en in slaap valt. deed ze normaal ook aan de borst. maar goed al met al wordt het wel minder. want kolf nu ook max 20 cc. was ook eerst veeeeel meer. dus dat heeft ook geen zin. en ja je zou denken dan komt ze wel eerder maar snap er ook niks van.
Oke.. Maar ben je toevallig ook ongi of moet je ongi worden? Om je prod. op te krikken moet je echt wel vaak aanleggen/kolven, niet langer maar vaker maar ik weet niet hoe en wat je precies allemaal doet !!