Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    argh! :(:(

knuffel!

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    He balen van je nacht sam!

Werkse Dithje!

Ik zit Naomi fruit te geven! Dus even tussen neus en lippen door typen :)
    Hier goed nacht! Naomi sliep van half 9 tot half 8! En na half 8 nog geslapen tot half 10 8)

Vandaag niet veel plannen, ja hopen dat het droog blijft vanmiddag zodat ik wat boodschappen kan doen.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier vanmiddag maar weer naar de ha :( !! Ze wilden hem toch weer even zien omdat hij nu ook op z'n buik en rug onder de eczeem zit. En als hij andere klachten ging vertonen als koorts ofzo dan eerder bellen. Dit was de betere assistente ;) ! Ach had deze week nog geen afspraken dus kon mooi he :S !!

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier thuis aan het werk met een ziek meisje.

Voor de rest alles goed met ons. Drukke tijd.

Lees wel elke keer bij maar weinig tijd om te schrijven.

Dikke kus voor iedereen.

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    he sam balen, suc6 bij de ha

koekkie; beterschap met je meissie

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam, balen joh van je nacht.
    succes bij de dokter straks.

zo hier gister avond ineens wel weer 50cc gekolft en net ook! djesslyn heeft vandaag dan ook dr pap met bv gehad en niet metfles!!!!! wie weet komt het toch nog goed.

ben aan het zoeken naar een lapjespoes voor mn broer tot een half jaar oud. hij wil er toch weer een, want hij mist het verschrikkelijk zonder poesje. maar lapje is nog niet zo makkelijk te vinden in ieder geval niet in asiels. dus maar ff verder kijken. weet alleen niet meer waar. ja marktplaats misschien.

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ koekie, beterschap met je lieve meisje!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo net een grote slagroomtaart besteld voor donderdag!! :):) YUMMMIEEE

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier weer 2 crempjes rijker. Ben benieuwd. Ondertussen ben ik zelf ook lang niet fit :( Dus vandaar mn afwezigheid..

Bubsie, yes :D kan dus heel goed met je ongi te maken hebben denk ik? Als ik jou was, zou ik een vast moment een borst afkolven en de andere voeden. Zo bouw je mooi een voorraadje op! Heb ik ook gedaan voordat ik weer aan het werk ging en heb de vriezer vol :p !! Dan ben je niet meteen in de rats als je weer ongi ofzo wordt!

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag bij het cb geweest, alles was goed.. Jayden weegt 7210 en 68 cm lang.. Lengte zat nu rond het gemiddelde en gewicht iets onder het gemiddelde.. maar was verder allemaal prima! Dat hij al op 3 flessen zat was ook goed alleen moest het schema een beetje aanpassen.. Ik was wel een ding vergeten te vragen, dus vraag het hier ff, hoe zit dat nou met pap.. hebben ze dat al nodig of hoeft dat nog niet? Want lees dat sommige dat ook geven dus :(

Haaravond is pas morgen avond.. had me vergist! Dus vanavond lekker thuis met mn mannetjes

@ bubsie, leuk filmpje, zat gister op mn telefoon dus toen kon ik m niet kijken.. fijn dat je bv vandaag weer wat beter was..

@ dithje, leuk trouwens dat idee met Luca zn naam, laat je een foto zien als het klaar is?

@ sam, balen nacht weer! Hoop dat de nieuwe zalfjes beter zullen helpen..

@ koekie, beterschap voor je meissie! Fijn dat verder alles goed is!

@ es, lekker hoor een grote slagroomtaart! Ben je een beetje zenuwachtig voor donderdag, of valt het mee?

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap voor je kleine meisje Koekkie!

Jummie Es slagroomtaart... Wou al bijna vragen waarom, maar het schiet mij ineens te binnen. Jullie grote dag ;)

Beterschap Sam en ik hoop dat de zalfjes gaan helpen!

Jeeh Bubsie wat fijn dat je weer opbrengst had met kolven!

Heerlijk zo'n avondje met je mannetjes Goldy! Super dat Jayden het zo goed doet! Wat moest je verschuiven dan qua tijden?
    Tuurlijk laat ik het eindresultaat zien ;)

Hier; ff snel mijn gezicht laten zien. Ga nu eerst Luca badderen en de fles geven en daarna naar de sportschool. Tot latersssssss

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou het schema was ongeveer zo:

8.30 fles
    12.30 fruit
    15.00 fles
    18.00 groente
    20.30 fles

maar was bter zo:

08.30 fles
    10.30 fruit
    13.00 fles
    17.00 groente en eventueel wat flesvoeding
    20.00 fles

Maar ligt natuurlijk ook nog aan zn slaapjes hoe het uit gaat komen dus ff uit proberen. En tussendoor ook wat water/diksap of thee geven.. En vanaf 7 maanden beginnen met brood..

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ziet er goed uit Goldy! Zit nu niet zo lang tussen de flessen... Denk dat het cb daar op doelde?

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    nee het was eigenlijk meer dat de fles van 15.00 naar 13.00 verzet werd omdat ze straks dan ook rond die tijd smiddags doen eten.. want nu zit er nog een lange tijd tussen 13.00 en 20.00.. want om 17.00 groente hoeft niet persee fles erbij.. alleen als ie er behoefte aan heeft

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En over een maandje kun je eventueel als toetje wat yoghurt geven dan Goldy dus denk idd dat dat schema dan handiger is...

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Aha, ik snap het Goldy!

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja kga het nieuwe schema morgen invoeren.. even kijken of Jayden het er ook mee eens is :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja, dat is altijd afwachten he ;) !!

Dames ik ga naar bed... Tot morgen!! Slaap lekker allemaal! Maar mezelf gun ik het het meest vannacht :p ;) !!

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    slaap lekker sam! Ik gun het je ook meid!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wooo, nog helemaal geen berichtjes vandaag. I'm shocked :$:p

Goedemorgen dames! Hebben jullie lekker geslapen?
    Ik ben echt uitgeput in slaap gevallen gisteravond, mede dankzij mijn sportschool avontuur. Heerlijk!
    Vandaag een hele lange dag. Wij hebben vanaf 15u tot circa 20.30u de kick-off 2011 van het werk in Utrecht. Wordt een latertje dus...

Fijne dag allemaal, knuffel Dithje!

ps. Goldy: gefeliciteerd met de 6e vermaandag van Jayden!

Deel Deze Pagina