Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedeeemorgen!!

Naomi werd om 7u wakker van Vincent vanmorgen! Die probeerde zachtjes te doen maar het mislukte geloof ik :p
    Dus om 7u de fles maar gegeven en naast mij heeft ze nog geslapen tot kwart over 9 :) dus wel lekker!!

Vandaag even bellen of me bril er al is! Anders hebben ze alleen morgen nog, want donderdag moet ik hem hebben natuurlijk!!! Owww hoop het zo!!! Zou wat zijn zeg met een kapotte bril die met plakband aan elkaar zit om daarmee te moeten trouwen! ;)

Ik ga even Naomi aankleden enz.. Tot straks!

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    #882 MoederK, 18 jan 2011
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
    Goedemorgen, ben ik weer! (mochten jullie me gemist hebben...;))

Ben nog steeds niet helemaal fit.. Zit volgens mij al de hele tijd tegen een voorhoofdsholte aan te hikken dus maar flink stomen..
    Veel hoofdpijn dus.

Verder alles zn gangetje hier. Anissa wilt nog steeds geen hapjes eten maar ze wilt wel aan stukjes sabbelen. Echt een rapley meisje dus al was het niet mijn idee dan. Alleen alles is zo glibberig dus heel goed gaat het ook niet..

Afgelopen zondag hadden we een brunch met familie en ze heeft zich er prima vermaakt en ook even geslapen in haar stoeltje, super dus!

Heb geprobeerd hoe ze in de wandelwagen zit (quinny buzz) maar die is nog veel te groot voor haar!! Zijn daar ook verkleiners voor te krijgen??

Qua kleding zit ze nog steeds in maat 62, ben nu 68 van de zolder aan het pakken aangezien sommige broekjes (hema) een beetje te kort worden. Truitjes 68 zijn echter nog erg groot en moet ik de mouwtjes van omslaan. En dat terwijl ze de laatste keer meten toch al 66 cm was..:(

We hebben nu een activitycenter in de box hangen en vind ze erg leuk, ze bedient alleen alles met haar voetjes, haha

Verder nog geen tandjes in zicht
    De nachten gaan hetzelfde als normaal..."gaap"

Zo, iedereen weer op de hoogte :)

O ja, mijn oudste zus is weer zwanger! Ik geloof eind aug uitgerekend! Haar dochtertje is nu 15 maanden

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, dankje.. hier heerlijk geslapen.. dus je bent flink bezig geweest in de sportschool! Succes met de lange dag vandaag..

@ sam, en heeft Rinze het je ook gegund?

@ es, hoop dat je bril optijd klaar is!

@ moederK, balen dat je nog steeds ziekjes bent, beterschap! Gefeliciteerd met je zus.. wat leuk!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Jaaaaaaaaaaa me bril kan ik vanmiddag ophalen!!! :D :D

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goede morgen allemaal!

ben niet zo fit vandaag veel last van mn bekken en flinke koppijn.
    afspraak met nichtje maar afgezegt. wel jammer zei heeft dochter van 3 weken jonger dan djesslyn maar volgende maand dan maar.

es fijn dat je bril dr is!

@ goldy: gefeliciteerd met jayden zn half jaar!!

@ hier Djesslyn krijgt hier al een toetje na dr groente.
    net een broodkorstje op voor de 2e x ging er goed in.
    nu wil ze op de laptop sllan maar mag niet van mij dus wordt ze boos hihi beetje moeilijhk typen zo.

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Ben weer druk met werk, en vanmorgen bij het cb geweest, dus nog niet bijgelezen

Kim was 69 cm, en 8 kilo, precies volgens gemiddelde.
    Alles was goed, en we gaan volgende week dinsdag proberen of ze gewone melk weer kan verdragen ipv voor de koemelkallergie.
    Spannend

Verder zijn we aan het kijken voor een huis, gaan dit jaar wat kopen.
    Volgende week een hypotheekgesprek, erg spannend allemaal

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemiddag ;) .. Houd t ff kort, zijn aan het eten. Maar Rinze was gisteravond erg huilerig. 1 uur brulde hij alweer, terwijl hij half 12 nog slokje had gehad. Heb hem bij ons gelegd en heeft hij heerlijk geslapen tot 4 uur! Toen gevoed en daarna geslapen tot half 8. wel bij mij, hij had erg jeuk :( ! Maar goed, goeie nacht voor ons doen dan ;) ...

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goldy, fijn dat je heerlijk geslapen hebt!

Sam, ook fijn dat je toch nog een goede nacht hebt gehad!

Super Es!! Op naar donderdag!!

Eline, spannend zeg een huis kopen.. Kim is flink gegroeid!

Bubsie, beterschap meid!

Anissa heeft haar slaapje van vandaag er al weer opzitten. Ze heeft wel 50 minuten geslapen!! Wat een slaapkop zeg! ;)
    Hihi, ze zegt nu de hele dag door mamama mama mamamama :D
    Ze is nu weer aan het gymen in de box. Haar nieuwe bezigheid: de mobiel schoppen zodat die omkiept :p

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Es,

You goooo Anissa!!!

Hier ff asociaal goedkoop geshopt bij de hema ;) !! Veel voor 1, 2 en 3 euro en jil een jas voor 9 euro erbij :D !!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ff spammen :D

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beauty :D

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Stoere vent :D !!

14. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Heerlijk, vrolijke kinderen Sam!
    Heb snel bijgelezen. Het is hier vrij rustig.
    Es, gelukkig, hij is klaar! Nog 2 nachtjes!

Hier alles ok. Nog steeds een rochelend, hoestende baby met wat waterpokjes, een peuter met korstjes en een blauwe teen (onder de deur gehad op kdv) en een snotterend schoolkind.
    De 4 flessen met 2x (ochtend en avond) gaan goed. Alleen wil Madelief nog niet haar mond opendoen voor een lepel. Groente of fruit, maakt niet uit. Zijn nu zo'n 3 wkn aan het proberen. Ze wil er ook niet op sabbelen oid, terwijl ze alles in haar mondje doet! Iemand tips?

Druk weekend voor de boeg. Zaterdag zelf provinciale finale van Kinderen voor Kinderen, zondag bij de finale van Friesland in de zaal zitten, samen met Robbe!

15. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    O ja, Madelief is vanochtend ook van buik naar rug gedraaid!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj.wat Een drukte daar weer.maar wel leuk of niet kinderen voor kinderen.beterschap daar nog en wat goed van madelief!

hier weer dramaavond dus dat zal de nacht ook wel worden.

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Aaaaah wat een schatjes Sam! Sterkte met je nacht... :(

Super van Madelief Marj, maar wat zielig dat ze waterpokken heeft... En de andere kids ook allebei 'wat', succes!

Fijn Es dat je nieuwe bril op tijd klaar is, staat je goed!

Whihihihi die Anissa MoederK, lekker actief op de mobiel aan het trappen. Is ze alvast d'r rek en strek oefeningen aan het doen voor het balletten later... ;):p

Hier; net een half uurtje terug van het werk. Lange dag zo maar het was zeker geslaagd, gezellig en inspirerend. De cijfers van 2010 zijn prima en duidelijk merkbaar dat we het verschrikkelijke jaar 2009 te boven zijn. 2011 wordt het jaar van de groei, hopelijk gaan we de doelstellingen behalen...

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Fijn Dithje dat het een inspirerende dag was. Hopelijk een goed 2011 voor jullie!
    Hahaha ballet....hoop het niet (grapje).. Had zelf nl altijd een hekel aan ballet en heb zo'n 7 jaar gevoetbald :D Dus dat zit wel goed met dat schoppen, hihi

Marj, beterschap/sterkte voor je kids!
    Wat betreft het eten van madelief, hier dus precies hetzelfde! Ze stopt de hele dag alles in de mond maar een lepeltje met iets erop....ho maar! ;)
    Hier doet ze soms wel een beetje a la rapley alleen krijgt ze daarmee nog niets binnen. Ze sabbelt alleen aan sommige dingen. Pas zat ze wel een hele tijd op een druifje te sabbelen (schil eraf, pitjes eruit), maar ze hapt nergens stukjes vanaf ofzo..
    Ach ja, we zien wel hoe het loopt. Heeft nog geen haast.

Sam, wat een super mooie foto's zeg!! Die Jildou is echt een fotomodelletje..
    Hopelijk toch een goede nacht voor jullie!

Lieve foto Es! Leuke bril al kan ik de kleuren niet zien

Aangezien Anissa wel op sommige dingen wil sabbelen heb ik pas een liga geprobeerd en dit ging heel goed! Kan ik dit al af en toe doen of moet ik haar toch eerst aan groente en fruit laten wennen??

Welterusten dames, anissa ligt er nu net pas in dus snel opruimen en dan ook slapen want morgen weer werken...

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb niet meer bijgelezen, ben nu pas terug van haaravond.. hahah drama haaravond want me haar was mislukt! 2 x uitgeblondeerd en daarna nog 2 x geverfd en nu weet ik nog niet of het helemaal goed is want heb het uitgespoeld en er heeel veeeeel masker in gesmeerd en laat het vanacht maar intrekken.. morgen maar even kijken als het droog is.. ben benieuwd.. slaap lekker!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn dithje.hier heeft kor weer bijeenkomst de 31e over de voortgang van het bedrijf.moeten bezuinigen weer en we zijn benieuwd naar hoe en wat.kregen niet de indruk dat er mensen uitmoesten..we zullen t zien.

hier werd meneer half 6 weer wakker na een slokje om 22uur!jammer dat Jildou steeds wakker werd van kriebelhoest.kom je bij dr.wat is er?niets zegt ze dan.grr waarom huil je dan hihi.

Deel Deze Pagina