Gefeliciteerd met de 6e vermaandag van Kim Eline! Prachtige foto van je meisje! Goed zeg dat je 21 kilo bent afgevallen! Qua schema ga ik met Sam mee... Zou de fles van 11 proberen door te schuiven naar 12u. Fijn Laetitia dat de dagen in Zeeland goed waren. Pffftt wat zwaar joh! Klinkt alsof je nog wel even onderweg bent met aansterken, sterkte! Gefeliciteerd Es met jullie huwelijk! Mooie foto's! Jeetje Goldy alweer een operatie voor je schoonvader en zo snel ook. Sterkte alvast! Was het gezellig vanmiddag met je vriendin? Zooo J2J dat is een flinke wandeling, lekker hoor! Hier; eindelijk op de bank en weeekend!! De bijeenkomst vandaag was erg interessant en leuk. Leuk om eens alle HR mensen van alle werkmaatschappijen bij elkaar te zien en te ontmoeten. Goede contacten opgedaan en ook wat samenwerkingsverbanden opgezocht, handig!
Laetitia sterkte meis!! Eline, hmm, moeilijk.... Zou iig de ochtend dan wel later doen. Dan zie je wel hoe het straks loopt, misschien wordt het straks wat later allemaal..
Ja alles goed gegaan Dithje, alleen Jildou was zo verdrietig toen ik wegging en hele dag wat jengelig geweest, denk wat slaap tekort! Whoei Rinze 19.00 gevoed, half 3 pitstop en hij heeft tot 9 uur geslapen!!!
Zo dames ik kom weer meekletsen hoor! Hier is t nu weer ffies rustig, heeeele drukke dagen gehad.. de nieuwe vloer ligt er bijna in en t is dus een chaos van jewelste hierzo (WAT EEN STOF! ) ben blij als t er helemaal in ligt en alles gesopt en opgeruimd kan worden. Es: gefeliciteerd met jullie huwelijk! fijn dat t zon geweldige dag was! @Leatitia: hoop dat je snel opknapt meis! @De Rest: heb niet verder teruggelezen sorry.. heb een beetje geprobeerd mee te lezen maar t was echt ene oog in andere uit om t maar even zo te zeggen maar nu ben ik er weer ff tot we weer verdergaan
Topnacht Sam! Ah gosie die Jildou... vandaag maar lekker knuffelen Hier; ook een goede nacht, heerlijk! We gaan straks op kraamvisite bij mijn vriendinnetje. Leuk ieniemini baby kijken
Die lijken nu ECHT inie mini!!! Kan me niet voorstellen dat onze grote baby's ooit zo klein geweest zijn.. zo raar Have fun!
hier ook een goede nacht! Djesslyn kwam om half 9! helaas dacht spike al vroeg ik moet poepen! john had mn al uitgelaten om 6 uur (die is werken) maar meneer had waarschijnlijk weer niet gepoept. die geeft zichzelf geen tijd. dus ja nu niet wakker van djesslyn maar van spike die moest poepen. hihi. maar was nog een lekker nachtje or! @ inni minnie baby's, erg he dat we niet meer kunnen denken dan onze baby's ook zo kleine geweest zijn. @ hier, veel bekkenpijn:x maar wilde nog ff naar het dorp maar ff kijken hoe het gaat. anders duurt de zaterdag helemaal zo lang nu john werken is
Haaaaaai meiden!!! Laetitia; Sterkte! Woehoeee Sam, goed van R!!! Dithje; Leukkkk ieneminie baby kijken Veel plezier Bubsie; He bah bekkenpijn! doe rustig aan meid! Hier; Top nacht! Naomi klokkie rond geslapen! Vanmiddag naar verjaardag van Naomi's achternichtje Jade! Die is alweer 1 jaar geworden... En vanavond komt de fotograaf de foto's brengen!! 8) Jippieeeee
@Es: Nu al de foto's?! das snel! gaaf hoor! ben benieuwd, je laat toch wel nog wat kiekjes zien he? @Bubsie: Bekkenpijn BAH! ik ben t hier ook helemaal zat.. elke keer als t weer even goed gaat doe ik teveel en komt t weer hopelijk gaat t snel weer beter! En handig he zon hond die te ongeduldig en onrustig is om te poepen.. hier ook zo een.. zeker als pup! @Allemaal: Ik lees alleen maar over goede nachten.. hier is t weer drama! ik dacht DE oplossing te hebben gevonden met pyjama papje (we gaan langzaam echt stoppen met de bv..... ) want daarmee sliep ie 2 dagen terug voor t eerst ik weeeeken weer door maar helaas.. gister kwam ie om half 5 alweer voor t eerst maar vandaag was t weer half 2 en half 5.. Dus ik weet t niet meer, hij lijkt uit zn (bijna) 6 maanden sprong en hoewel ik weer denk echt een tandje te voelen geloof ik daar niet meer in hoor! volgens mij zijn ze met een jaar nog niet door! Weet alleen echt even niet meer wat ik nog kan proberen.. mn overgrootmoeder heeft t steeds over molenaars kindermeel door de voeding dus misschien dat ik dat nog s doe..
hee meiden, Een half dagje gewerkt. heb nutrilon omneo gehaald, en ze krijgt nu 1 schepje daarvan, en 5 pepti in de fles. We gaan vanmiddag wandelen door een paar straten waar we huizen hebben gezien, leuk xx Ben zo benieuwd hoe ze erop reageerd
Pam nou troost je, hier zijn de goede n88 uitzonderlijk hoor. Denk dat je niet een reden moet zoeken naar waarom, daar ben ik maar mee opgehouden. Wij worden ook wel eens wakker s nachts toch? Ja leuk is anders, maar goed het is niet anders. Eline veel plezier en ben ook benieuwd!
Jeeh Es vanaf al de foto´s! Leuk Eline die wandeling... Ben benieuwd meis of jullie snel een huis gaan kopen, spannend! Bah Bubsie wat vervelend dat je zo´n last van je bekken hebt, knuffel! Hoe gaat het vandaag met Rinze Sam? Tsja Pam, wisten we maar waarom de ukkies ´s nachts wakker zijn c.q worden Heel vervelend joh maar volgens mij niets aan te doen. Hier precies hetzelfde, ene nacht gaat het goed en andere nacht moet ik wel 2x naar hem toe. Ik heb het, net zoals Sam, opgegeven om een oorzaak te zoeken. Het is niet anders.... Hier; aaaaaah wat een klein poppetje! Ze is echt zo klein en ik heb haar nog even mogen vasthouden, wat een verschil dan alweer met Luca. Ze had maatje 50 aan en dat moest 2 tot 3 keer omgeslagen worden, zo schattig! Nu ga ik ff naar de stad (op de fiets, sportief he? ) om een kadotje te kopen voor het dochtertje van vrienden. Die was gisteren jarig maar door die bijeenkomst geen mogelijkheid gehad om er naartoe te gaan dus straks maar. Ga wel even alleen zodat Luca lekker kan slapen.
Geweldig Dithje .. Hier nooit in maatje 50 gepast .. Ik baar peuters !! HAHA ... Met Rinze gaat het lekker vandaag. Vanochtend ff geshopt en dan hoor je hem niet hoor, heerlijk manneke ! Het wordt nog wel eens wat !!
@Dithje, heerlijk is dat hè, weer even zo'n heel klein kindje vast te hebben. Maat 50 nog paar keer omslaan, wat schattig klein, Bram begon in maat 56. Lekker ff op de fiets naar de stad. @Eline, heel veel plezier met huizen kijken, hopelijk vinden jullie gauw iets naar jullie zin. @Bubsie, aiai bekkenpijn, beterschap en hoop voor je dat het snel beter zal worden! @Pam, qua wakker zijn 's nachts sluit ik me bij Sam en Dithje aan, het komt zoals het komt @hier, Bram zijn laatste tandje is bijna door, gisterenavond wat verhoging en flinke spuitluiers met complete verschoningen en wassen als gevolg , maar vandaag lijkt het alweer wat beter te gaan. Zijn commode iets ruimer gemaakt, mandjes verplaatst. Want hij wipt zich met zijn ruggetje hol zo van het aankleedkussen af, dus heb het aankleedkussen in het midden van de commode en voor de rest niks erop. Verder geen "verplichtingen" vandaag, dus lekker rustig aan.
Iemand hier verstand van proeftijd, beëindiging contract en de voorwaarden die dan gelden in het contract?
Super Sam dat het vandaag zo goed gaat! Houden zo.... Vraag maar raak mbt beeindiging contract etc. Als het goed is zou ik het wel moeten kunnen beantwoorden. Zo niet, dan moet ik heeeel snel een andere job gaan zoeken Pieuw J2J eindelijk het laatste tandje erdoor! De wasmachine heeft dus volop gedraaid bij jullie. Zo zielig he, dat ze er zo last van hebben! Heeft Bram ook geen maatje 50 aangehad? Luca wel hoor, die begon in 48. Was ook zo'n klein ding
Luca krijgt vandaag voor het eerst 3 flessen! Ben heel benieuwd hoe dat gaat... De fles van 15u slaan we over in plaats daarvan heeft hij net een liga en wat sap gekregen. Ik was net bij vrienden van ons, nog voor de verjaardag van hun dochter. Hun oudste is 3,5 jaar (een jongetje) en ze vertelde dat hij een tv op z'n kamer krijgt. Ben ik nou gek als ik zeg dat ik dat niet normaal vind?