Hmm nou neej ik vind het ook niet normaal!!! Maar goed ik weet ook iemand die met 2 jaar een nintendo ds kreeg omdat de anderen die ook hadden en het nu steeds een strijd was :S ...
goedeavond meiden, Ik heb vandaag hele dag gewerkt, Jayden is bij oma geweest want man moest ook werken. We komen net thuis, we hebben lekker bij ons mam gegeten en Jayden daar nog ff in bad gedaan ( opa had groente gegeven en Jayden zat helemaal onder hahah). Hij is in de auto in slaap gevallen en ligt nu dus nog te slapen in de maxi cosi. Zal zo wel weer wakker worden, dan zn flesje en naar bed.. @ busbie, ben je nog naar het dorp kunnne gaan, ondanks de bekkenpijn! Dat lijkt me echt heel vervelend, knuff! @ j2j, zielig dat bram weer zo`n last heeft gehad van zn doorkomende tandjes.. maar gelukkig gaat het al weer wat beter! @ Dithje, ah schattig om zo`n klein frummeltje weer vast te houden.. begon het toen niet een beetje te kriebelen ? Hoe ging het met de 3 flessen? @ eline, fijn gewandeld? en nog leuke huisjes gezien? @ iedereen, fijne avond, dikke knuffel en op een goede nacht!
Jildou was net aan het overgeven !! Voor het eerst... En vind het zo zielig Ze slaapt nu.... Hoop dat ze morgen beter is, we zouden gaan zwemmen en ze had er zo'n zin in.
Gosie Sam wat zielig voor je meisje Wil je niet ´bang´ maken hoor maar er heerst wel een buikgriepvirus. Hopelijk is Jildou morgen opgeknapt en kunnen jullie fijn gaan zwemmen! Heerlijk Goldy dat je bij mams aan kon schuiven vandaag! Fijn he na zo´n dag werken? Whihihii nee hoor geen kriebels. Vind het wel even goed zo. Wil eerst volop van Luca genieten De 3 flessen ging goed! Hij ligt nu lekker te slapen. Gaat het met Jayden ook goed met 3 flessen?
Haha mij praat je niet gauw bang hoor dithje. Ik weet het dat het heerst. En ben ook bang dat ze het te pakken heeft. Kor mocht zelfs haar dekens overdoen en normaal wacht ze daarmee tot ik haar een kus kom geven HAHA!! Monster !
@ dithje, ja dat is zeker fijn na een lange dag werken.. Groot gelijk heb je! Fijn dat de 3 flessen goed zijn gegaan.. Jayden doet het ook goed op 3 flessen.. hij kreeg 3 x 180+6 maar sinds vandaag 2x 180+6 en 1 x 150+5 omdat hij weer best veel spuugde.. en vandaag helemaal niet zei oma.. Jayden laat het namelijk niet staan als hij genoeg heeft maar drinkt/eet alles op en dan komt het er daarna weer uit..
Goedemorgen, Nou wat een avond/ nachtje weer... :S Jildou heeft hele avond overgegeven, vannacht paar keer wakker geweest. Ligt nu lekker op de bank de schat. Ze heeft net wat thee gehad, hopelijk blijft dat er in. Water bleef er gisteravond niet eens in. En Rinze werd om 20 voor 12 wakker, toen om half 4 en om 6 uur weer. Al had hij een hele natte luier om 6 uur dus die heb ik even verschoond, toen heeft hij tot 7 uur geslapen en daarna bij ons in slaap gevallen. Maar half 8 zou ik hem weer slapend in z'n bed leggen want Jildou kwam er ook bij maar daar was hij het niet mee eens natuurlijk .. Lagen we dus weer met z'n 4en . Trok Rinze steeds Jildou haar speen uit de mond of pikte haar knuffels in ! 20 over 8 gevoed en toen zijn kor en jil uit bed gegaan, ik liggend gevoed en toen is meneer in slaap gevallen en slaapt nu nog. Vandaag maar een bankhangdagje en was ...
Pffftt Sam wat een nacht Beterschap voor Jildou! Hier; eigenlijk niet zoveel bijzonders. Willen vandaag, als het droog blijft, even gaan wandelen. Had al bedacht dat we naar het centrum gaan wandelen, daar een bakkie drinken en dan terug...
@ goldy, ja ben nog ff naart dorp geweest gister. heb gekocht wat ik moest hebben en heb net als j2j een driewieler gemaakt van luiers voor mn vriendin! @ hier, net ff Fotoshoot gedaan met djesslyn mandje en kleedje was wel leuk, nu ff kijken wat het geworden is. straks ff kramen bij mn broer die heeft 2 kittens gekocht! ben benieuwd!
Haaaaaaaaaaai meiden.. Ik heb niet terug gelezen, knuff voor iedereen!! Wij hebben gisteren de foto's gekregen van de shoot!! Ik heb ze even in Mijn-Album gezet, wel is de kwaliteit daar erg slecht, maar dat moeten jullie dan maar even overzien Ik zit te twijfelen tussen de laatste 2 foto's.. ik wil er 1 van de 2 laten uitvergroten denk ik. hier de link: shoot trouwen 20-1 | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
Nog van harte proficiat Es!! Mooie foto's! Hey allemaal! Ik heb het zo gehad hè met die verkoudheid van Anissa, nu is het niet leuk meer!! Zo zielig!! Ze blijft aan het hoesten ondanks ab en inmiddels is ook de snotneus weer heel erg.. De laatste 3 nachten komt ze iedere 2 uur!! Ook overdag slaapt ze nog steeds amper. Ik denk overdag zo'n 1,5 uur in totaal! De enige manier hoe ze wel iets langer kan slapen is bij mij aan de borst.. Duurt verkoudheid altijd zo lang of zou ze allergisch kunnen zijn?? Sorry dat ik zo weinig reageer maar ben beetje ko inmiddels..
MoederK jeetje wat vervelend zeg Dikke knuffel!!! Es, leukleuk Nou hier heet Jil net een klein crackertje binnen. Lijkt weer iets op te knappen... En Rinze zn record slapen vandaag... 3 kwartier .. Pfffff..
@ moederk. jeetje wat vervelend zeg. bij djesslyn heeft het 2 weken geduurd. en voor dr snotneus had ik een ui gesneden onder haar bedje gelegd dan kreeg ze snachts wat meer lucht. en we hadden een puffer gehad. misschien ui proberen als je dat nog niet gedaan had. wij hebben dat een week vol gehouden en toen ging het al veel beter. hoop dat ze snel beter is. zielig zo. @ hier, net een spuitluier en witte broek die niet meer wit was.... ze ligt nu op bed maar wil nog niet echt slapen ligt maar te gillen. net ff bij dr geweest dacht misschien nog honger maar dat wilde ze niet. ze liet wel nog een boer. maar nu wil ze nog niet echt slapen. tis nu wel 2 min stil dus misschien nu toch dr slaap te pakken. en misschien anders wel tandjes.?..