Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    beterschap es! Heb net ff de foto`s bekeken, leuk hoor..

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Veel beterschap Es! Fijn dat Naomi zo lief is en je zo toch een beetje kan rusten..

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    wauwww we hebben net 2 uur liggen slapen samen in het grote bed!! Dat doet Naomi noooooooooit haha.. Misschien vind ze het gewoon lekker om bij me te liggen! :)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier is het 2e slachtoffer gevallen. Rinze had vanmiddag al 2 keer gespuugd maar kon nog gewoon wat dwars gezeten hebben, had hij anders ook wel eens. Maar nu gooide hij net alles er met grote bogen uit, hij is dan nu ook wel compleet leeg denk ik :( !! Kon wel huilen die arme stakker :( !

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Gossie zeg! Beterschap zeg!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap voor Rinze Sam!

Jij ook beterschap Es!

Hier; een hele drukke dag op het werk achter de rug. Net terug uit de sportschool, mezelf goed afgemat. Resultaat: totaly kapot!
    Zometeen lekker douchen en mijn bedje in...

7. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Zo Dithjr...drukke dag en dan toch nog gaan sporten....petje af!!

Aaah, arme Rinze! Beterschap voor jullie!!

Nou, ben benieuwd wat vannacht gaat brengen...

Welterusten dames!

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschapjes voor de kleintjes en de grote.

Ons meisje vandaag een half jaar. Wat gaat de tijd toch snel. Sinds een paar dagen op haar eigen kamertje. Ons meisje wordt groot ;)

Slaap allemaaal lekker
    x

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

ff 1 dagje vrij, gelukkig

Es hoe gaat het?
    En hoe is het met Rinze?

Kim zit nu voor de helft op pepti, en andere helft omneo, en het gaat goed, merk niks.
    Gisteren hypotheekgesprek gehad, en nu beetje op zoek gaan naar huis.
    Zaterdag open huizen dag van veel huizen, dus gaan we is kijken.
    Verder weinig te melden eigenlijk

xxxx

10. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Leuk Kim, op huizenjacht! Fijn dat het goed gaat met Kim!

Koekkie, ze worden inderdaad groot!

Hier: helaas meldde madame zich vannacht weer om de 2/2,5 uur... Ik heb precies hetzelfde gedaan als de vorige nacht dus waar het aan ligt weet ik ook niet..
    Ach ja..
    Mijn man is vrij vandaag (niet ingepland), kijken wat we gaan doen... Al moet hij wel om 16u weer ergens anders werken.
    Jammer dat het zo'n zeikweer is.
    Misschien dat we even naar de ikea gaan ofzo...

Fijne dag allemaal dames en een knuffel voor de zieke kindjes, zieke dames en voor degene die het nodig hebben!! :)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline leuk zeg!!!! en fijn dat het zo goed gaat met de melk!!!

Hier gaat het. Rinxe voelde zich gisteravond erg beroerd. Lag op ons schoot te slapen, niets voor hem. Vannacht is het redelijk goed gegaan. Nu voelt hij zich iets beter. Maar de voeding van 6 uur kwam er 7 uur weer uit (ja niet te veel gegeven hoor), maar hij had zo'n dorst de stumper. Het spuitje wat ik eerst gevuld had met water vrat hij er bijna mee op. Nu weer zo'n honger. Heb hem 25 ml gegeven en dat ging goed, alleen nog boos ook na de tijd ;) 20 min gewacht en nog wat gegeven. Nu iets minder boos. Hopelijk valt hij zo in slaap. Vooralsnog heb ik het zkh nog niet afgebeld. Daar moeten we vanmiddag heen, ik wacht even af hoe het tussen de middag gaat.

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ eline, fijne vrije dag vandaag! Fijn dat Kim het goed reageert met de omneo erbij.

@ moederK, Het is idd vies weer, hoop dat jullie nog iets leuks kunnen doen.. Veel plezier!

@ sam, fijn dat je toch nog een redelijk nacht heb gehad, en gelukkig voelt Rinze zich nu wat beter.

Hier; Vandaag een rustig dagje, misschien dat ik straks nog ff naar het winkelcentrum ga als het nog ff droog is. Eerst nog even wat kleertjes die te klein zijn strijken dan kan ik ze inpakken en op zolder zetten voor de volgende ;)
    Ik heb ook nog veel nieuwe kleertjes, die hij nooit aan heeft gehad, die wil ik eigenlijk verkopen maar op marktplaats is dat niet te doen.. er worden zoveel kleertjes op gezet dat ze je advertentie niet eens kunnen bekijken. iemand nog tips?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier op de site Goldy?

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy of via hyves.

@ sam ziekenboeg bij jou. beterschap allemaal.

@ hier, nu ligt mn andere neefje in het ziekenhuis. ze wisselen elkaar af. zo zielig.
    hij heeft waarschijnlijk een luchtweginfectie. ze hadden het gister over astma aanval en nu ligt tie aan de monitor met harttoon en zuurstof gehalte. vandaag horen ze meer. hij ligt geisoleerd mag maar met 3 mensen bij hem komen.
    arm ventje.

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier op de site en hyves staan ze ook al op haha.. misschien kaartje in de supermarkt?

@ bubsie ahh wat zielig zeg.. het zit jullie fam ook niet mee zeg! beterschap voor de kleine man!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoe ook eens goed nieuws hier!!! Rinze mag de spreidbroek overdag af :D !! Alleen nog s nachts 6 weken en als hij loopt nog even een controlefoto! Ka ook niets bijzonders, over 3 maanden even weer komen.
    Oh en v.fone belde net, ik krijg een hele nieuwe mobiel :D !! Morgen haalt m'n moeder hem op :D !!
    Alleen jammer dat ik me zelf nu niet lekker voel.. ik hoop toch niet dat het ... wordt...

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Even snel want ik moet nog strijken, was opvouwen, stofzuigen en dweilen....

Sam wat ontzettend goed nieuws dat Rinze de spreidbroek niet meer aan hoeft overdag!! :D
    En nog meer goed nieuws.... Wauw een nieuwe telefoon! Woehoe :D:D:D Fijn!

Zou toch marktplaats proberen Goldy. Met duidelijke foto´s... Sommige mensen zitten echt uren erop te struinen en vinden dan echt jouw advertentie wel ;)

Balen MoederK dat je weer zo´n slechte nacht had. Hopelijk vannacht beter...

Jeetje Bubsie het houd ook niet op bij jullie... Heel veel sterkte voor je neefje!

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, super dat rinze de spreidbroek overdag niet meer aan hoeft! Wat voor telefoon krijg je?

@ dithje, pff jij moet nog een boel doen en dat nog zo laat, bahh.. knuffel! , vandaag gewerkt? En doet Luca het nog zo goed op zn 3 flesjes? Hoe is jou schema nu?

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Tsja Goldy het zal toch moeten gebeuren... Ben morgen danwel vrij maar heb niet altijd zin om op mijn vrije dag de hele dag met het huishouden bezig te zijn.
    Luca doet het zeker goed op 3 flessen! Gaat het met Jayden ook nog goed?
    Ons schema is als volgt:
    7u fles met bambix
    10u fruit
    11.30-12u fles (ligt aan Luca en hoe moe hij is)
    15u drinken (water, thee, diksap) met tussendoortje
    18u groente
    19.30 fles met rijstebloem

De tijden zijn bij benadering hoor. Ligt allemaal aan hoe laat Luca wakker is, behalve de fles van 7u. Die kan niet anders ivm werken.

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, ja dat is waar dan hoef je het morgen niet allemaal te doen. Fijn dat hij het zo goed doet! Geef je hem 180+6 in de fles? Jayden doet het ook goed op 3 alleen denk dat ik toch minder in zn fles moet doen want hij heeft er een beetje te veel aan denk ik..

Deel Deze Pagina