Jaa, denk dat ik 2x 150+5 en 1x 180+6 ga proberen. Ook als ik hem wat diksap of water geef tussendoor spuugt ie dat ook weer uit dus doe ik ook niet meer.. En welke bambix geef jij en hoeveel doe je erin? Moet je dat trouwens geven of is dat gewoon ook extra?
Je hoeft zeker geen Bambix te geven Goldy. Wij hebben ervoor gekozen om het wel te doen. Luca kreeg rijstebloem ´s ochtends en dat hebben wij vervangen voor Bambix Groei ontbijt (granen). Wij doen 4 schepjes in de fles... Je kunt natuurlijk proberen of Jayden op 150 beter reageert. Heeft hij er te weinig aan dan merk je het snel genoeg toch?
Oh zo.. Jayden krijgt alleen bij de laatste fles een klein beetje rijstebloem dus dan zal hij verder geen bambix nodig hebben, zeker als ie al te veel heeft aan 3 x 180. Ik ga die 150 proberen en dan zien we het vanzelf.. thnx iig!
3 drinkmomenten (flessen) per dag....kan me er nog niets bij voorstellen, haha. Fijn dat het zo goed gaat! Vandaag even bij babydump een badring gehaald en een 2e boxkleed en ook maar meteen alvast een campingbedje. Daarna bij de ikea een bak gehaald. Man wilde persé zo'n hoge ivm spetteren. Alleen hebben we niet goed opgelet want de bodem is een beetje bol dus de zuignappen van die badring kunnen er niet op vast zuigen... grrrrr :x Meisje ligt net in bedje... Morgen weer werken (tijd vliegt veel te snel voorbij ) dus ga ook zo naar bed. Trusten!
Geen puf om te reageren. De buikgriep heeft mij ook in de tang.wat de kinderen niet hadden heb ik wel.van 2 kanten feest.au
Het is 4uur en het gaat weer wat.wat een topkind is Rinze.21.45 gedronken en nog niet weer gehoord gelukkig.hij was ook zo moe de schat. Ik ben klaar wakker.kor moet er zo uit.kijken of hij wat ors klaar wil maken voor me.moet natuurlijk niet uitdrogen en helemaal nu ik nog bv geef.
Goedemorgen! Ships MoederK wat balen dat de kuip bol is en de ring niet wil aanzuigen... Kan je ´m nog ruilen? Argh Sam toch geveld door het virus Beterschap meis! Enne Rinze, je bent een topper hoor dat je mem zo lief laat slapen! Hier; ga straks zwemmen met Luca, mams en mijn broertje
Beterschap sam! Dithje: was het leuk t zwemmen? hier: neefje heeft waarschijnlijk t rs virus. ga morgen ff naart ziekenhuis naar m toe andere neefje huilt nog steeds heel de dag niks id goed schoonzus wordt er gek van hij heeft ook reflux. mn schoonzussen treffen het niet zeg
haai dames, kom even snel zeggen dat we nog leven! Naomi is alleen heel erg ziek.. Vannacht bij de HAP gezeten, ze had bijna 41 graden koorts en heeel benauwd en kortademig. Mevrouw heeft dus een long ontsteking! Maar waren er godzijdank op tijd bij! Nu aan de antibiotica en ze moet binnen 3 dagen iets opgeknapt zijn anders moeten we weer aan de bel trekken!! Ze heeft verder de hele nacht in me armen gelegen en soms viel ze in slaap en werd ze weer wakker, huilend. Zo zielig! Nu ligt ze op bed en slaapt ze, ik hoop dat ze even een poosje slaapt. Kan ik ook even bijtanken, want ook ik voel me nog niet echt jofel. Iedereen een knuff!!!
@ moederK, balen dat de jullie een verkeerde kuip hebben gehaald.. misschien nog ruilen idd? Succes met werken vandaag! @ sam, ah bah dat is niet fijn! Beterschap! @ dithje, veel plezier met zwemmen! Hier; Familie uit Nieuw Zeeland vertrekken morgen weer dus ik ga ze zometeen met Jayden en mijn broer gedag zeggen. En dan van 4 tot 8 werken, en daarna nog training van de nieuwe producten ben pas laat thuis denk ik.. en dan morgen weer de hele dag werken. Zou het trouwens kunnen dat hij nu eerder vol zit door die opvolgmelk? Want volgens mij is dat spugen wel begonnen vanaf dat hij die opvolgmelk krijgt?
@ es, pff een longontsteking, das niet niks bij zo`n kleintje zeg! Mogen ze dan gewoon weer meteen weer mee naar huis toe?! Beterschap!
Jeetje Bubsie die schoonzussen van jou hebben het maar zwaar... Heeft je ene schoonzus (met het huilende kindje) al een draagdoek geprobeerd? Sterkte! Hoe gaat het met jou Sam? En Rinze? Sterkte en beterschap Es! Succes Goldy... Niet leuk zo´n lange dag werken en dan morgen ook weer. Hoe is het met jou en Bram J2J? Hier; het zwemmen was super! Heerlijk genoten en mijn kleine mannetje ook Hij vond het geweldig! Hij begon zelfs heel enthousiast met z´n beentjes te spartelen in de babyfloat... Uiteraard ligt hij nu uitgeteld te slapen, de schat!
kiekeboe! check banner! licht posi test vandaag,te licht voor de foto,test vrijdag nog eens maar ik denk dat nummer twee on the way is! @Es las het op fb ook al:beterschap voor je kleine meisje!
WAUW Pompeloesje, van harte gefeliciteerd Wat spannend zeg !!! Echt gaaf !!! Dat wordt wel pittig straks denk ik !!! Ik vond het met Jil al zwaar en ze schelen 21 maand, terwijl Jildou al redelijk wat zelf kon!! Hoop dat het je mee gaat vallen!!! Es. jeetje beterschap zeg voor jullie beide.. En het zit jullie weer eens niet mee !! Dikke knuffel. Dithje, auw ben jaloers, klinkt goed ! Wil binnenkort ook eens met Rinze als hij eens opknapt.. Hij heeft niet weer met hele bogen gespuugd, nog wel wat misseiljk en nu ook aan de diarree .. Bah ken dat helemaal niet. Jildou heeft nooit griepje/ diarree gehad .. Ik voel me ook niet optimaal, maar houd de boel wel weer binnen gelukkig! Ben alleen ook aan de race.. Houdt je bezig !! Heb me voor morgen ziekgemeld en ze gaan er van uit dat ik vrijdag ook nog ziek ben, hihi vervanging is al geregeld, nou kijk hoef ik me daar geen zorgen over te maken !! Jildou gaat morgenochtend mee naar oma en komt s middags voor haar dutje weer thuis. Vrijdag gaat ze sowieso naar de gastouder. Rinze wacht ik nog even af, maar verwacht dat die nog ziek is, en dan blijft hij lekker bij mij. Goldy werkse!
Whaaaa Pompeloesje! Gefeliciteerd meis Het gaat in ieder geval weer dusdanig de goede kant op Sam dat je wat binnen houdt. Hopelijk knappen jullie beiden snel verder op. Fijn dat je je over het werk geen zorgen hoeft te maken!