Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es hoe gaat het nu??

@ pompeloesje! Gefeliciteerd meid!

hier ff foto spammen:

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ pompeloesje, woww gefeliciteerd meid! Snel weer aangeteld he.. leuk hoor!

@ j2j, jaa ze vonden het fijn dat we nog even gedag waren komen zeggen.. duurt wel weer een tijd voordat ik ze weer zal zien!

@ bubsie, super lieve/mooie foto! En dat zelf gedaan? Je had ook nog meer toch? ben wel benieuwd hoor!

Hier; was om kwart voor 11 thuis.. heb meteen Jayden zn tas ingepakt en alles klaar gezet want morgenvroeg moet hij naar oma toe. Ik werken tot 17.30 en savonds nog ff naar t ziekenhuis want wil me schoonvader nog wel zien voordat hij weer geopereerd word (vrijdag).
    En nu ga ik lekker me bedje in! truste..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    goedemorgen.

goldy werkse en ik duim voor je svader.

es hoe is t?

hier godzijdank een topnacht gehad!!! jildou is niet ziek!!
    Rinze was 11uur nog ff wakker. 10 min later sliep hij weer tot 8 uur!! jil kwam 7 uur tv kijken dus heb tot 8 uur geslapen hihi!!

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    #1084 bubsie, 27 jan 2011
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
    @ goldy ja klopt ben er nog mee bezig maar vooruit nog 2:

sterkte met je schoonvader.

san: fijn dat jilou niet ziek is.

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier nog 1 van de rest ga ik een album maken en zet ik wel de link als ik klaar ben.,
    vind het zelf wel leuk geworden!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ze zijn super!!!!

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    :):):D thanks!! vind het zelf ook.
    john is steeds benieuwd naar de reacties haha.
    hij wil nu vant weekend een rol gaan halen het nog een keer doen dan hoef ik niks te bewerken;) hij is helemaal gek met dat toestel en vind het dan ook leuk natuurlijk als ze mooi zijn.
    Maar goed belangrijkste wij moeten ze mooi vinden en zitten echt wel leuke tussen. maar link volgt nog;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat voor toestel heb je?

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    #1089 bubsie, 27 jan 2011
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
    sony a 300 geloof ik met verschillende lenzen

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey meiden, het is al even geleden...heb ook niet meer teruggelezen sinds nieuwjaar want ik voelde me niet goed in mijn vel...nu gaat het al beter met me...even kort erover...op 18 januari zou ons 2de meisje 4 jaar geworden zijn...en hoewel ik het een plaats heb gegeven in ons leven...toch blijft mijn lichaam daar fel op reageren (raar maar het is nu eenmaal zo;...slecht slapen, voor het minste huilen, 's avonds al huilende inslapen, opstaan met een knallend hoofd, overdag op automatische piloot gaan functioneren voor de kinderen in de hoop dat ze het niet merken en dan komt manlief 's avonds thuis en valt er heel wat van me af want dan kan hij zich grotendeels gaan bezighouden met hen...wat ook niet gemakkelijk is voor manlief...maar na een goede babbel is daar ook begrip voor...gelukkig dat ik zo een superman heb...dit begint steeds met de feestdagen tot zeker week na haar uitgerekende datum...ook met nieuwjaar kreeg ik dan ook nog eens te horen dat een vriendin (na lange tijd niet meer te hebben gehoord) haar 5 maanden oude zoontje verloren is na een lange strijd :(, ik was echt het hart van in, wetende dat beebje toen 5maanden was...kortom emotioneel was ik een wrak...maar ik moest me wel herpakken voelde ik wel aan...want 3 jaar geleden ben ik naar psycholoog gegaan om het te kunnen verwerken...maar goed, nu gaat het beter...alleen het blijft mijn hele leven meedragen en dat is best wel pittig en pijnlijk...en dan nog eens op de kop toe is een andere vriendin bevallen op 18 januari :(! Had zo gehoopt niet op deze dag, maar is toch gekomen op zijn uitgerekende datum...maar goed misschien is dit voor jullie niet begrijpbaar waarom allemaal...

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Wel weet ik dat er even naar me was gevraagd overlaatst en bedankt voor de lieve knuffels...

Es, veel beterschap met Naomi en jezelf!

Bubsie, mooie foto's! Knap zeg! MAar ook het modelletje is erg knap ;)! Gaat de bv weer goed?

Moederk, nog steeds rampnachten?

Koekkie, hoe verlopen jouw nachten nu?

J2J, zo de tandjes zijn erdoor...zal nu wel even rustig blijven...

Dithje, leuk gaan zwemmen met Luca!

Guppie, hoe gaat het met jullie? En de zindelijkeheid van Ymke?

Kikkert, hoe gaat het bij jullie?

Marj, veel beterschap met Madelief zeg!

Pompeloesje, gefeliciteerd! Zal wel pittig worden ;)! Wanneer moet je voor eerste echo?

Goldy, veel succes en beterschap voor schoonvader morgen!

Zo dit zijn zo de meesten namen die nu in me opkomen...sorry als ik meiden vergeten ben...:(...denk wel nog aan mamaT, Elea, diaan, luckyblue, pam en eline...aan iedereen een knuffel ;)!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Dikke knuffel PIPPO! kan wel begrijpen dat het een moeilijke periode is voor je.

Ja bv loopt weer prima!! goed he! meisje doet het goed en laatst heb ik haar zelf gewogen door op de weegschaal te staan en toen woog ze 7,5 kilo! denk nu wel iets meer weer
    denk dat ze op buro iets fouts hadden gedaan.

Hier: enorm last van mn bekken. loop weer met mn bekkenband om.
    Ga zo ff bij mn neefje kijken int ziekenhuis.

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Bubsie, veel beterschap en ook voor je beide neefjes! Super dat de bv nog terug goed gaat!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Meiden! Sorry sorry sorry dat ik nu pas weer reageer!

Maar Naomi is ZOO ziek! Echt niet normaal!! Zo vreselijk zielig!
    Zijn gisteren nog bij de eerste hulp geweest, zo benauwd had ze het. Ze heeft extra zuurstof gekregen en moest een paar uurtjes blijven.
    De AB heeft 24 uur nodig om te gaan werken, dus moesten nog even geduld hebben!
    Ze heeft vandaag nog steeds hoge koorts, maar is wel iets gezakt. Gisteren zat ze op een gegeven moment op 41.2 graden! :$ maar in het ziekenhuis zeiden ze dat de temp weinig zegt bij zon kleine baby, maar dat je naar het geheel moet kijken. Of ze niet lusteloos zijn enz.. Als de temp maar niet boven de 42 uit komt. Nou is ze niet lusteloos of wat dan ook gelukkig.

Ze hoest haar longen uit haar lijfje, net een ouwe vent van 90 die al 80 jaar rookt! zo zielig, en het doet haar ook echt pijn.
    Heel erg benauwd en kortademig is ze ook en zijn dus de hele dag aan het puffen! :(
    Ze wil de hele dag alleen maar bij me liggen en ook slapen. Zodra ik haar wegleg is het brullen (al is ze zo schor als wat)

Ze drinkt nu heel slecht haar melk flessen maar dat was even niet zo belangrijk zeiden ze in het ZKH. Als ze maar vocht binnen krijgt. Fruit, sap, water enz..

Wel zijn we nu al 2 dagen af van het inbakeren in de puckababy, want daar mag ze nu niet in met die koorts! En aangezien ze al 2 dagen koorts heeft!
    Moet nu toch omdat ze ziek is 's nachts paar x mijn bed uit.. dus laten we hopen dat als ze straks beter is ze gelijk gewend is zonder puckababy! :) Maar tis nu gewoon doorzetten en volhouden.

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, heel veel beterschap meid! Hoop dat Naomi snel de oude word en ook gelijk af is van haar puckababy....jij al wat opgeknapt?

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja mijn buikgriep is zo goed als over! maar vanmorgen stond ik op met keelpijn! ;) Ook Vincent is niet lekker, dus lijkt hier wel een ziekenboeg!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jakkes Es, beterschap daar!!!! Arme Naomi, hopelijk knapt ze snel op!

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es, beterschap met naomi en jijzelf ook.
    zielig or als ze zo benauwd zijn. zag het vanmiddag ook bij mn neefje zo zielig om te zien hoe moeilijk hij adem kan krijgen. en toch vrolijk zijn he. die kleintjes zijn echt keihard.

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super mooie foto´s Bubsie! :D

Een hele dikke knuffel Pippo! Logisch meis dat je je even terug getrokken hebt en tijd voor jezelf genomen hebt. Is niet niks en ik snap dat je je verdriet en gemis een plekje moet geven.

Hoe is het met jullie Sam? Jij en Rinze helemaal opgeknapt?

Pfff Es wat een ellende, je kleine meisje zo ziek. Heel veel sterkte en beterschap!

All; jullie krijgen de groetjes van Nancy!

Hier; een mega drukke dag achter de rug en zelfs bij het werk moeten weggaan met nog 16 ongelezen mailtjes en een things to do list van een halve meter :( Nou ja, het is niet anders.
    Morgen lekker vrij en dus WEEKEND!

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, dank je wel...

Deel Deze Pagina