hee meiden, Hoe gaat het met iedereen? zat hier ff in een dipje, mijn schoonouders gingen zich met huis kopen bemoeien, en kwamen bij mijn man waar ik niet bij was. Mijn schoonmoeder had gezegt dat ze dacht dat ik mijn man niet gelukkig zou maken, en zelfs dingen over mijn moeder, die ze niet kent, en niet waar waren. Ik was zo boos, heb haar een sms gestuurd, dat ze is op moet houden met stoken, en dingen recht in mijn gezicht moet zeggen. Was dus een gezellig weekje hier, veel woorden met mijn man ook gehad. Ik woon in een soort tuinhuisje, van mijn schoonouders, bij hun om de hoek. Zie ze elke dag voorbij lopen, en kan er niet meer tegen zo dicht bij te wonen. Das toch niet zo raar? Tis ook maar 50 m2 dit huisje, veel te klein. En ze vindt me verwend dat ik een huis wil kopen, pfff. Ik heb kippenvel van dat bericht op de homepage, moeder van kindje van 2 en nog 1 van bijna 3 maanden plots overleden. Wat vreselijk xxxx
Goedemorgen! Wat een rare en ook nare actie van je schoonmoeder Eline :x Niet fijn dat ze zich zo bemoeit met jullie en het kopen van een huis. Misschien is ze jaloers? En wil ze haar zoon graag dichtbij d´r houden? Kan mij voorstellen hoor dat jullie (jij) wilt verhuizen! Verschrikkelijk inderdaad dat verhaal Hier; goede nacht gehad. Maar 1 keer naar Luca rond 3. Maar.... toen lag hij op z´n buik in bed. Heeft zich dus omgedraaid
Mooi zo Dithje !! Eline jeetje wat lullig.. Kan het me helemaal voorstellen dat je graag wilt verhuizen. Zou ook gek worden !! Bleagh.. Van mij konden we ook wel wat verder bij souders weg maar met oppassen is het net wat te handig !! Hoop dat jullie snel wat gevonden hebben!! Hier ook goede nacht. Rinze is alleen om 5 uur ff geweest, daarna tot 9 uur geslapen! Jildou tot 6.30 en daarna lekker bij ons gelegen. Zo en nu ff het dorp in met de kids!
hey ladies, hier was het geluk van korte duur. Daarom bleven mijn testen zo licht. Gisteren onwijs beginnen bloeden met de bijhorende krampen... Jammer maar met frisse moed op naar ronde twee. Liefs!
@Pompeloesje, wat vervelend voor jullie. Wat je zegt, jullie geluk was helaas van korte duur. @Eline, zou er ook gek van worden, helaas zijn zulke acties van smoeder herkenbaar , zij hebben het gevoel dat een vrouw hun zoon "afpakt". Laat je niet gek maken en trek samen met je man jullie eigen plan. @Goldy, jeetje zeg, zo in spanning en dan moeten jullie wachten tot maandag . Nogmaals succes voor maandag, hoop dat svader snel zal opknappen. @Dithje, omgerold in bed, jaja wij moeten onze boefjes steeds meer in de gaten gaan houden, elke dag leren ze weer iets bij. @Sam, leuk babababa, dat gebrabbel blijft geweldig. Hier ook een fanatieke brabbelaar, mijn man noemt hem af en toe "ons kleine orkest" met al zijn geluidjes . @verhaal op homepage, brrr kippenvel krijg ik er van. Wat verschrikkelijk, zo jong en met twee kleine kindjes. @Pippo, begrijpelijk dat jij even afstand nam, heb je verhaal gelezen, da's allemaal niet niks. Denk aan jezelf, knuffel! @hier, alles gaat zijn gangetje, omrollen is koud kunstje, terug rollen doet Bram nog niet, dus heb ik een aardige dagtaak aan terug draaien . Grorentehapjes gaan erin als zoete koek, hij vindt het heerlijk.
heb levi gister toch normale fles gegeven,had nog 1 met bv in de koelkast staan. die had hij eigenlijk ook moeten hebben toen,maar was mis gegaan. en hij heeft van 20.00 tot 8.15 geslapen. toen lekker bij mij gedronken in bed en toen weer geslapen van 9.00 tot 10.00. het is echt een slaapkop!! net ook weer van 11.30 tot 13.00, en hij slaapt nu alweer! gaat elke dag zo. opzich wel relaxt zo pompelmoesje: jammer zeg, idd op naar de volgende ronde!! eline: kan me voorstellen dat je boos bent! probeer er niet teveel energie aan te verspillen,...is zonde goldy : wat vervelend zeg..... sam: schattig die geluidjes,ik kan levi ook steeds wel opeten als hij dat doet,zo lief he ditjhe; das niet zo handig dat grol in bed zeg.
Whihihi J2J dus jij hebt een nieuwe baan? De persoonlijke rolster van Bram Jeeh Sam wat een goede nacht! Was het leuk in het dorp? Pieuw Diaan wat een opluchting dat het goed is gegaan met Levi vannacht! He bah Pompeloesje Sterkte meid en een dikke knuffel! Hier; zijn gaan shoppen en ben goed geslaagd
hallo allemaal sorry dames dat ik niks meer heb laten horen maar het gaat hier thuis niet echt geweldig (ivm het verhaal wat op hyves stond) dus vandaar mijn afwezigheid, het gaat helaas in plaats van beter juist de andere kant nu ff op. liefs
Rottig Kikkert dat het nog niet beter gaat met jullie. Knuffel! Whaaa Sam, je kleine bink is morgen alweer 7 maanden!
Klote Kikkert en sterkte!! Dithje.. ssssst Gaat veel te snel !! Gelukkig is hij nog zo lekker baby Op zijn formaat na dan !!! Ooh het was trouwens wel aardig in het dorp vanochtend hoor. Alleen was Jildou niet zo heel erg gezellig vandaag.. Erg jengelig.. Ze lag dan ook 7 uur al in bed.. Wegwezen !! Nu hopen op een rustig avondje !!
hallo meiden. pompeloesje: balen zeg! sterkte meid. @ sam: snel... het gaat veeeel te snel ja! mijn meisje gaat staan gaat me echt te snel nu or. @ hier, vanmiddag naar zwager geweest was jarig. kleine man was wonder boven wonder stil. ze lopen al weken dat tie elke dag huilt en nu had hij ineens een dag dat hij niet huilde en gewoon ging slapen. hoop voor ze dat hij dat blijft doen. ze moeten wel woensdag met m naar een baby osteopaat misschien ziet hij nog wat. en mn andere neefje (die int ziekenhuis lag, die 5 wkn ouder is als djesslyn) is vandaag naar huis gegaan, medicijnen verder thuis gebruiken en thuis verder beter worden. john heeft wat gekocht voor me, en dat kwam vandaag binnen maar nu mag ik het nog niet hebben vind het zo irritant!! :x
Heerlijk he Sam dat ze nog zo lekker baby zijn. Hier ook nog zo´n op en top baby Doet nog geen pogingen tot zitten, staan of wat dan ook. Hoewel ik hem vandaag lichtelijk betrapte op het feit dat zijn kontje wel iets hoger kwam... Wow Bubsie die Djesslyn, een poging tot staan Die kleine meid van jou gaat snel! Fijn dat het beter gaat met je neefjes! Whihihi, Bubsie is nieuwsgierig
Idd Dithje, zalig !! Geniet er dan ook nog maar even van !! Heeft wel even geduurd voordat we dat konden. HAHA bubsie nieuwsgierigaagje !! Zoo die meid gaat snel!! Fijn dat het beter gaat met je neefjes!
Hier; vandaag gewerkt. Heb ff vraagje.. Jayden heeft best harde poep.. en poept ook echt 4 keer per dag alleen dan echt keutels.. Nou wil ik Jayden pruimen hapje geven maar kan je dan gewoon die pruimen uit een zakje gebruiken? En ons mam zei dat ze de pruimen altijd liet weken in kokend water en dan dat water ook aan ons gaf om te drinken.. wie weet of dit gewoon kan??? heb ff snel doorgelezen dus niet alles blijven hangen. @ sam, Jeeejj goede nacht! @ dithje, lekker geshopt, wat heb je gekocht.. lekker nieuwsgierig haha.. @ eline, balen dat je schoonmoeder zich zit te bemoeien.. heel irritant zeg! @ pompeloesje, wat rot zeg! Sterkte en een dikke knuffel! @ kikkert, pff hoop dat het snel wat beter gaat. Sterkte!
@ Dithje, ja ze heeft gewoon gestaan he. dacht zet dr ff op de bank (zitten) maar mevrouw hield haar benen recht en ze stond dus leunend tegen de bank aan hihi. en 1 keer tegen de salontafel WTF, gaat me iets te snel or. ze moet nog maar ff baby blijven or gaat al zo verschrikkelijk snel. @ sam en dit, hoe bedoel je nieuwschierig. hihi. oja, sam jij weet toch hoe psp werkt. ik wil een foto van djesslyn de randen vervagen zeg maar weet jij hoe dat moet? oja, john gaat morgen weer proberen foto's te maken van djesslyn heeft nu studio achtergrond dus ben benieuwd of we het morgen goed krijgen en we alles kunnen laten zien. en ik niet zoveel meer hoef te bewerken haha.
Ben benieuwd Bubsie.. Randen vervagen.. Kun je met doezelen doen en selectie... Goldy.. ik weet het niet, sorry... Wat ook goed voor de stoelgang is... geperste sinasappelsap en peren....
Ja heb al vanalles geprobeerd eigenlijk maar helpt niet echt.. daarom wou ik die pruimen proberen alleen weet niet of dat gewoon uit een zakje kan.. iemand anders nog misschien?
Goldy, hier ook aantal dagen echte harde stoelgang gehad in keuteltjes...en kind was erg aan het drukken voor zo'n klein bolletjes...maar gaat na paar dagen over eerlijk gezegd...nu poept hij weer als de oude !