@goldy hier ook poosje harde poep gehad met djesslyn, maar nu sinds ze rijstpap en na het eten savonds een toetje krijgt gaat het weer heel goed. (ruikt alleen echt zuur en vies nu) maar goed ze hoeft niet meer zo hard te persen en gaat nu veel beter.
Hey dames, ben ik ook weer een keer... Goldy, sorry ik heb er geen verstand van... Ik zou even het zakje lezen.. als het gewoon puur fruit (pruim) is zonder toevoegingen dan lijkt het me geen probleem.. Pompelmoesje, shit zeg. Veel sterkte! Kikkert, veel sterkte!! Es, beterschap met je meisje! Voor de rest een dikke knuffel! Hier alles prima! Nachten gaan hetzelfde met af en toe (1x in de 2 weken ofzo) een nachtje dat ze beetje doorslaapt (maar 1x komt). Groente/fruit: geen veranderingen. Wel bereid om aan stukjes te sabbelen maar niet echt eten. Verder nog steeds de hele tijd op handen voeten willen staan. Vanmorgen met dames van zwangerschapsgym samen gekomen, erg leuk!
Goedemorgen! Pompelmoesje, jammer! Sam, gelukkig weer beter allemaal! Es, hoe is het? Hier: gisteren is een oom van Ries onverwacht overleden, 66 jaar. Verder gaat het zijn gangetje. Lekker met zijn 5jes naar pizzaria geweest en straks gaan we zwemmen
Wat eeb teleurstelling moet dat zijn, je gaat toch al dagdromen over een kleine baby ondanks dat het pas een paar dagen was. Heel veel succes met ronde 2!
Gecondoleerd Marj !! Hier R in de hobbel, hij slaapt al nooit veel , maar dit slaat alles. Al vanaf 8.15 wakker en doodop. Hij huilt alleen maar....
Nou Kor heeft zich even uitgesloofd. Hij was na half uur wakker.. Hij er heen gegaan. En nu slaapt hij al ruim een uur !!
@Marj, gecondoleerd. @Goldy, oh wat sneu voor Jayden dat hij zo slecht kan poepen, hoop dat het snel beter wordt. Weet niet of de kleintjes op deze leeftijd al klein beetje roosvicee laxo mogen??
Alleen de laatste 2 pagina's doorgelezen, weinig puf.. sorry Marj; Gecondoleerd Sam; R toch een uur geslapen gelukkig! Hier; Ziekenboeg! Iedereen is aan het hoesten, proesten, snotteren enz! Gelukkig Naomi geen koorts meer, maar verder eet en drinkt ze nog steeds erg slecht! waarschijnlijk last van haar keel door het hoesten. Ze drinkt denk ik amper 2 flessen nu per dag. Ik geef haar nu vaak melkpap appel. Krijgt ze toch melk binnen en vocht! Wel slaapt ze nu al 4 dagen en 3 nachten zonder puckababy!! Ze wordt wel 2 a 3 keer wakker per nacht door het hoesten, maar slaapt dan meestal redelijk snel weer verder..
Dank jullie allemaal. Het is nog onwerkelijk, raar, niet te bevatten. Vind het ook erg voor Ries z'n oma (89 jaar). Het gaat al een hele poos niet goed met haar, ze wil ook niet meer en nu is ze haar zoon kwijt. Ries z'n mam was er gisteren geweest om het te vertellen, maar het dringt totaal niet tot haar door. Ze is de laatste tijd erg verward, en nu dit nog. Ze moest heel eventjes huilen, maar vroeg daarna wanneer haar zoon met vrouw weer kwamen. Zo moeilijk, ook voor mijn schoonmams... Weten nog niet wanneer hij wordt gecremeerd/begraven, dinsdag eerst autopsie aangezien Ries' opa ook op 68jarige leeftijd is overleden aan een hartstilstand en oom nu dus ook. Maar, het zwemmen was erg leuk. Madelief heeft liggen/zitten genieten in haar band, Marjolein vond het geweldig in het water en Robbe heeft ook genoten. En dan doen papa en mama dat ook!
hey meiden! knuffel voor jullie allemaal. @ marj: gecondoleerd @ sam. balen zeg dat rinze niet wilde slapen. hopelijk vannacht wel. @ hier, weer foto's gemaakt. zijn weer leuke geworden. en met studio achtergrond gaat het natuurlijk veeeel beter. dus john is zn hobby aan het uitbreiden. en wil nu ook nog lampen enzo.... ja ff wachten maar or. kost zat allemaal.
nou heb de pruimen vanmorgen gegeven en hij vond het heerlijk, nu nog de goede werking hebben .. Veel gedaan vandaag.. ook ff naar ziekenhuis geweest. Schoonvader word morgen geopereerd (hoop tenminste dat het nu wel door gaat). Man en ik gaan morgen vroeg ook naar t ziekenhuis dan kunnen we hem nog even zien van te voren en tijdens de operatie blijven we daar ook. Jayden gaat morgen dus naar oma toe. Nou ben weer weg.. zometeen de pfafs kijken. Fijne avond.. Voor iedereen een dikke knuffel. @ marj, gecondoleerd.. Sterkte!
Es: Fijn dat het wat beter lijkt te gaan! Het eten/ drinken komt wel weer goed! Eerst maar goed opknappen!!! Marj: Jeetje heftig zeg !! Fijn dat jullie zwemdag wel geslaagd was!! Bubsie, ik ben benieuwd, leuk zeg !!! Meneer slaapt hoor ....
Heel veel sterkte morgen Goldy! Jeetje Marj wat een verhaal en zo heftig en plotseling Whihihi Bubsie John wil zich lekker uitleven. Wel gaaf hoor. Ben benieuwd naar de nieuwe foto's! Fijn Sam dat Rinze slaapt! Hoe is het verder met jullie? Allemaal opgeknapt? Hier; Luca heeft zijn laatste fles geweigerd Zodra hij de fles zag aankomen begon hij al te huilen Wel paar keer geprobeerd maar nee hoor. Hebben hem maar in bed gelegd en hij slaapt als een roosje. Hoop dat het goed gaat vannacht...