Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, nou jaa zeg :) ... Die van mij zuipt liever dan dat hij eet :p !! Hier verder alles weer opgeknapt gelukkig. Jildou nog wel moe en volgens mij wat angstig s avonds/ s nachts dat ze moet overgeven. Maar goed, dat komt wel weer goed ;) !!

2. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn Sam! Sneu zeg dat Jildou wat bangig is...

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam en dithje (nieuwschierige aagjes;)):D voor jullie:

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ...

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi zeg Bubsie :D !!

Hihi die van mij blijft echt nog niet zo zitten :D !! Maar goed, dat mag ook, motorisch loopt hij waarschijnlijk toch achter door de kiss.

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam, moet ook bekennen dat ze precies toen niet zo goed wilde zitten or. ze viel steeds naar achteren dus ik stond aan de zijkant als opvang hihi.zeker omdat ze omhoog ging kijken naar giraf :D

7. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    leuke foto's Bubsie!! :)

o o, die Luca wilde zijn laatste fles niet meer Dithje.

fijn dat R slaapt Sam!

Hier; Naomi ligt al een uur in bed, slapen, wakker, slapen, wakker.. ppff slaapt ze eindelijk hoest ze zich weer wakker! Wel sneu hoor..
    Ook Naomi heeft haar laatste fles niet gedronken, vandaag heeft ze 2x een bordje pap gegeten 1x leeg en 1 keer niet en 1x 100cc uit de fles!
    Wel heeft ze heeft avond eten op dus dat is wel fijn.
    Hoop dat ze snel weer beter gaat eten en drinken, want dit vind ik niks.

Ik ga nu ook mijn bedje in, hopen dat we ons morgen allemaal beter voelen!

Slaap lekker

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    slaap lekker es.
    hoop dat het snel beter gaat met naomi. zielig or zo.
    dikke knuffel!

9. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier gaat Naomi al staan in de box :$ toevallig vanmiddag de box op de laagste stand gezet, en ook haar bedje.
    Wel even snel een foto gemaakt toen ze stond ;)

View attachment 125953

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooie foto's Bubsie!

Whihihi die van mij blijft ook niet zo zitten hoor Sam. Meisjes misschien sneller dan jongens?

Trusten Es!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat hoor je vaker dat meisjes sneller zijn. Al zat Jildou met 7 maanden ook nog niet hoor, maar die kon wel aardig zitten met spreidbroek ;) !! Rinze ligt liever.. Als hij lang op schoot zit, gaat hij ook huilen en wil hij liggen. Ach komt wel. Nog maar mooi even baby zijn :D HAHA!!
    Knappe Naomi hoor Es! Hopelijk slaapt ze wat vannacht! Weltrusten!!

12. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja hoor Sam! Geniet er maar van! :D

Naomi gaat veeeeels te snel voor mijn doen! :p mja zelfs de KA vind haar erg snel met alles ;)

Nu ga ik echt slapen, haha! Trusten!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geen professionele achtergronden of hoogstaande fotografie, maar wel het mooiste mannetje van deze wereld ;) !!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam haha leuke foto!!

zeg.... dat hoeft toch ook niet dat fotografie rommel. wij vinden het alleen leuk om het zelf te doen.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    haha bubsie maar vind t ook leuk hoor!!!
    ooh oerkreten bij r vandaan!! vast uitgehongerd!! hihi

16. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!!

Sam; lieve foto!

Hier een redelijke nacht! Om 11 uur werd Naomi wakker van het hoesten maar viel weer redelijk snel in slaap.
    Alleen om 2 uur werd ze echt klaarwakker. Wilde echt niet meer slapen. Na tig keer heen en weer gelopen te zijn heb ik haar bij me in bed genomen, en heeft ze geslapen tot vanmorgen 9 uur :$ Ongelooflijk ;)

De eerste fles weer amper gedronken (maar 60cc) nu ga ik maar fruit geven in de hoop ze dat wel wil.
    Ze hoest nog steeds echt vreselijk. Zo sneu.. wordt niet echt beter ook.

Naomi heeft geen koorts meer al 2 dagen, hoest alleen nog heel erg en is nog snot verkouden, maar zou toch boodschappen moeten doen vandaag.. Ze kan toch wel naar buiten mits ik haar heel goed inpak? :(

17. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oh gelukkig! Naomi heeft net een hele geprakte banaan gegeten en een halve peer! Nou das wel weer een opluchting! :)

Nu ga ik stofzuigen en opruimen, Naomi is zich aan het proberen om te rollen van rug naar buik in de box haha, maar het lukt niet dus daar wordt ze gefrustreerd van 8)

18. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Wij zitten al vanaf 10.30 uur in t ziekenhuis. Nog aant wachten totdat hij mee word genomen voor de operatie.
    Slechte nacht gehad om 20.30 lag J in bed en werd wakker om 22.00/01.00/03.00/05.00 en toen gaf hij het echt niet meer op en heb hem toen maar bij ons in bed genomen en toen had hij nog tot 08.00 geslapen. Hij is wel verkouden aant worden volgens mij dus dat is wel minder.

@ es, ik weet niet of het kan maar ik had het niet gedaan iig. Ze is nu net een beetje op aant knappen en anders begin je dadelijk weer van voor af aan.

19. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    zou dan wel lekker goed inpakken,in de mc
    warme kleren,muts, handschoenen,in de zak of dekentje
    snel in de auto,en hups snel uit de auto winkel in en weer hups in de auto.
    van de kou worden ze toch ook niet ziek? is toch een virus dan.
    je moet toch eten hebben haha

20. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Diaan; Ik heb geen auto ;) Ik moet dus altijd lopen, is ongeveer 10 min lopen!
    Heb even nagevraagd aan de dokter, maar kon geen kwaad zei die. Buitenlucht is zeker gezond. Maar moest haar wel goed inpakken! :)
    We zijn nu weer thuis, ze zit nu lekker in de box te spelen.. ze voelt zich dus duidelijk weer wat beter!

Share This Page