Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk Dithje

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Koekkie wat een nacht weer :( Sterkte vandaag!

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Boh dames, wat kletsen jullie veel!

Hier een zware nacht gehad. Gistermiddag om kwart na 2 heb ik toch een miskraam gehad. Heb er nu nog erg last van. Val flauw zodra ik probeer op te staan (hangen in de bank of liggen gaat wel, recht zitten gaat ook al moeilijk) en merk dat alles eigenlijk te veel is. Ben nu even verplicht onder want ik moet zometeen mijn werkgever gaan inlichten dat ik vanavond geen avonddienst ga draaien en dat ik sowieso even afwacht tot ik maandag of woensdag de echo heb om te kijken of er nog iets is achtergebleven.

En vind het daarnaast ook een beetje l*llig voor Roger als hij hier de hele dag met de 3 kids moet gaan zitten. Dus denk dat ik nog wel ff onder op de bank blijf liggen.
    Verder is het voor mij nog erg onwerkelijk. Ik weet niet wat mij allemaal overkomt en heb heel veel vragen. Heb volgens mij al 20x met de verloskundige gebeld (die me overigens iedere keer weer heel geduldig te woord staat, de schat). Moet straks (rond 10 uur) nog even terugbellen om te zeggen hoe het gaat en aan de hand daarvan wordt er gekeken of ik maandag ev. al een echo zou kunnen hebben. Dus nu nog even afwachten......

En straks even kijken wie/wat we allemaal moeten gaan afbellen... pffff.. het loopt allemaal nog een beetje langs me heen...

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje lekker zeg gisterenavond een avondje voor jullie zelf

Koekkie pff wat een nacht, hoop dat je straks nog wat kan slapen

Lea jeetje meis wat erg, sterkte

Nou kim der neusje zit ook vol, arme baby, misschien zat ze er al tegenaan laatste paar dagen, en is het alles bij elkaar
    Dithje ze wrijft echt in gezichtje

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Gevonden!
    Laetitia, een dikke knuffel! Was er al bang voor. Kan mij voorstellen dat je goed van slag bent. Sterkte meid!

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laetitita, sterkte. poeh, heftig zeg!
    ik zie dat je al meerdere kindjes hebt. Heb je ook al eerder een miskraam gehad?

hier heerlijk geslapen! om 5 uur even een huiltje, getroost, slaapliedje weer aan, en tukken tot 7 uur. toen begon ie te kletsen in zijn bed. Om half 8 maar er uit gehaald :) lekker in bad geweest, en nu lijkt ie wel weer moeiig... maar even boodschappen doen ofzo, wellicht valt ie in de wagen in slaap?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Laetitia heel veel sterkte meis. Ik weet hoe het voelt. Maar denk goed aan jezelf!!! Verder zijn er geen andere woorden voor dan kl*te :( ... Even wat anders.. Je wist toch niet wat het werd? (onderschrift)

Eline vreemd van Kim..

Koekkie een dikke knuffel!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier beetje emo-gevoel.. Een half jaar geleden was ik net bevallen.. Waar blijft de tijd?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Trouwens Jil is niet ziek gelukkig hoor!! Vooral gedroomd/ gezweet denk ik toen ze 12 uur wakker werd!!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel veel sterkte Laetitia!

Whaaaa Sam gefeliciteerd met het halfjaar van Rinze! Wat gaat het snel he?
    Fijn dat Jil niet ziek is!

Hmmm wat sneu dat Kim zo'n verstopt neusje heeft Eline!

11. Laetitia

DJ Momo Nee, dit is de eerste miskraam voor ons.
    Sam8 Nee, we weten niet wat het geworden zou zijn (was nog te vroeg), maar vanaf het moment dat we d88 dat het een miskraam zou zijn (maandag) zei Roger dat hij het kindje (als het een miskraam zou worden) wel graag een naam willen geven en hij heeft altijd graag een kind gehad die Saskia heette (we waren nog niet helemaal uit de namen) dus hebben we besloten om het frummeltje Saskia te noemen. (in het vertrouwen dat het een meisje zou worden ;) )

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké. Op die manier! Maakt verder ook niet uit. Ieder z'n eigen manier natuurlijk! Maar vroeg het me af ;) !! Meid heel veel sterkte! En neem de tijd en denk aan jezelf!! Dikke knuffel!

13. Laetitia

Is ook niet erg hoor ;)

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Laetitia; heel veel sterkte!!!

hier; beroerdeeee nacht!! Naomi werd krijsend wakker om 12 uur en daarna was het bal en wilde ze niet meer slapen..
    toen ze eindelijk in slaap viel werd ze na 1,5 uur weer wakker! ppff
    ik ben moeeehoeee ;)

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    lea heel veel sterkte meid knuff

16. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, kan ik mij voorstellen. Zoef, dat was een half jaar...

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ lea. heel veel sterkte!!

@ hier nog allebei ziek ik en djesslyn dus..
    gister melde ik nog dat het zo goed ging nu nou not! gisteravond wilde we dr in bad doen dacht eerst ff tempen. weer 39 koorts! dus niet in bad gedaan. ff gauw billen gewassen en slaapzak aan. eten en naar bed. ging al wat minder ze wilde niet weg bij me. uiteindelijk toch gaan slapen. om 21.30 werd ze hoestend wakker. opeens huilen huilen. ze had het heel benauwd ik haar ophoog gehaald maar ze was een half uur zeker ontroostbaar. later weer terug gelegd en weer na een uur hetzelfde verhaal. zo ging het heel de nacht door. ben zelf nog zieker als gister maar djesslyn voelt zich ook nog steeds niet beter helaas. ze ligt nu ff in de box te duimen zo ff eten geven en kijken of ze nog op bed wil slapen straks dan kan ik ook nog ff slapen.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap Bubsie :( Niet leuk :( !!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik ben weer druk geweest. Was gevouwen, alle bedden verschoond en Naomi haar bedje weer iets hoger op kunnen maken :D wat gaat het toch hard, en idd Sam, alweer een half jaar geleden!! ;)

Nu nog even alle was wegwerken voor het weekend, dan hebben we dat ook weer gehad :)

Ik moet alleen nog douchen haha, mja dat doen we later wel.. eerst ff alles aan kant.
    Naomi ligt in bed te kletsen die is na 35 min alweer klaar met slapen ;) :p

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goed bezig es!! :)

Deel Deze Pagina