Goldy, frustrerend zeg!! Hopelijk gaat het morgen wel door en verloopt alles voorspoedig! Kikkert, dikke knuffel! En nog proficiat Eline, kan me voorstellen dat je het even gehad hebt.. Bubsie, wat een mooie foto's!! Echt geweldig dat jullie dat zelf zo kunnen!! Sam, wat een ontzettend mooie/leuke foto zeg! Hij staat er super leuk op!! Anissa heeft vanmorgen en tussen de middag een half uur geslapen en toen opeens van 16.00 tot 19.30 en heeft mijn man haar zelfs wakker gemaakt.. Nu is ze dus weer actief. Nog even voeden en dan toch maar snel naar bed hoor..
goedemorgen, Het is rustig hier! Eerste gedeelte van de nacht elk half uur er uit geweest, Jayden had last van zn neusje, die zat verstopt. Uiteindelijk maar een ui onder zn bed gelegd en toen die geur begon te werken kon hij gelukkig beter slapen. Vanmorgen weer een poepluier gehad, ben blij dat de pruimen zn werk gedaan hebben hihi.. fijne dag!
Goedemorgen meiden!! Hier EINDELIJK weer een goede nacht na een week tobben! Naomi kwam vannacht 1x voor haar speentje en sliep daarna weer verder tot vanmorgen 7 uur! En nog steeds zonder puckababy!! Ze is dus nu bijna een week van het inbakeren af!! Ben wel trots hoor!! Vanmorgen heeft ze lekker bij mij in het grote bed zitten spelen, zo kon ik nog even liggen en tv kijken! Even heerlijk saampies tutten! Ook is ze nu officieel uit maatje 68 gegroeid! Alles is te kort geworden.. Dus dat wordt SHOPPEN!!! 8) Nog een leuke foto van vanmorgen! Zo kan je goed zien hoe goed ze al zelf kan zitten! Bekijk bijlage 126320
@ es fijn dat je goede nacht heb gehad. ja je kan zien dat ze al heel goed kan zitten zeg! Djesslyn zit nog beetje wankel maar gaat ook al snel or. en ze wil ook alleen maar zitten steeds. ach die 2e foto. lief zeg. en al helemaal omhoog. is ze zelf gaan zitten?
Ja ze is zelf gaan zitten! Dus net het bed maar omlaag gedaan aangezien ze zichzelf ook al omhoog trekt!
kreeg net telefoontje, schoonvader is om half 2 meegenomen naar de O.K, eindelijk.. nu hopen dat alles goed verloopt! @ es, knap van Naomi hoor.. echt een snelle!
Och eindelijk Goldy!! Ik duim!!! Bubsie, neej z'n ogen zijn niet geel. Maar het zit me ook niet lekker, dus ga straks bellen voor afspraak morgen.