Sam; he bah! Lees is het goed en ziet R geelig? Hier; Zo Naomi slaapt sinds een half uurtje! Die heeft heerlijk 3 kwartier zelf gespeeld in de box! Kon ik even flink poetsen! Was hard nodig na een week iedereen ziek geweest te zijn! Alle bacteriën weer de deur uit! Nu ff relaxen
Haha Es, dat heb ik dus gister gedaan ... Ja R ziet al een week gelig. Dacht eerst van de buikgriep... Maar dat is nu wel over.
Goldy, eindelijk... Hopelijk is alles voorspoedig gegaan!! Fijn dat de ui geholpen heeft, is me toch wat, al die snotneusjes.. Es, Naomi is echt snel zeg!! Super leuke foto's ook! Sam, fijn dat je morgen terecht kan. Als het je niet helemaal lekker zit is het toch fijner om het even na te laten kijken ja.. Marj, hopelijk nu een betere nacht gehad?! Bubsie, jouw kleine ziet ook al geelsig dus?... Maar in de gaten houden en bij twijfel gewoon bellen. Koekkie, Pippo...hoe is het met/bij jullie??
@ sam ok fijn dat je morgen terrecht kan. @ moederk. ja djesslyn heeft ook al een week gelig rond dr neus en valt me nu ook op dat dr hoofdhuid dus onder dr haar ook geel is. Maar liep met djesslyn tuurlijk al te tobben met dr lever waardes dus ja... ff afwachten nog anders bel ik inderdaad ff naar de dokter. (of de ka waar ze nog voor controle naar terug moet). john zegt dat ik me niet gek moet laten maken met dat internet. maar ja dat doe ik ook niet, maar ben toch voorzichtig met dr. @ sam. laat je ff weten wat de dokter zei morgen?
hier ontzettend last van mn bekken nu. tis echt klote het wordt iedere week erger bah. gister weer op controle geweest bij uwv arts. en ziektewet wordt weer verlengt gelukkig. die man neemt me gelukkig wel serieus en die ziet wel dat het niet goed gaat nog. baal er verschrikkelijk van. maar om dat nou iedere dag te melden... man denkt nl dat het soms heel goed gaat met me omdat hij me dan niet hoort maar ja wil ook niet altijd zeuren. dus het huishouden is hier staat op nr 10 ofzo. het lukt me gewoon niet. en john die heeft gelukkig vant weekend wel wat gedaan. maar zou zo graag willen dwijlen en stofzuigen maar doe het maar niet want dat komt niet goed hihi. zo einde geklaag.! volgende week naar een orsteopaat in de hoop dat die me kan helpen.
Knap hoor Es van Naomi! Fijn dat je morgen bij de ha terecht kunt Sam. Je hebt gelijk joh dat je Rinze even wilt laten nakijken. Hoe is het vandaag met ons kleine vriendje? Goldy, eindelijk! Hoe is de operatie gegaan? Ai Bubsie die bekken van jou klinken echt niet fijn. Ik hoop dat de osteo hulp gaat bieden. Lijkt mij idd heel erg frustrerend dat je niet zelf kunt stofzuigen en dweilen. Knuffel! Hoe gaat het met Anissa MoederK? Hier; vanochtend cb nog even gebeld ivm het draaien van Luca in bed. Zat mij niet helemaal lekker, nu nog niet eerlijk gezegd. Maar niets aan te doen! Als hij wil draaien, draait hij toch wel. De wijkverpleegkundige had het nog wel over een babysleep, een soort broekje waar je hem dan in kunt leggen. Dat vind ik eerlijk gezegd nog enger, wat nou als hij in dat ding draait? Ze was het overigens wel met mij eens, dus moet ik het maar accepteren 8)
Bubsie, het feit dat de ogen niet geel zijn is positief, maar vind het gewoon vreemd. Natuurlijk laat ik het even weten morgen !! Dithje: hmmz vervelend dat draaien maar je doet er idd niets aan.. Slaapt hij in slaapzak? Rinze vandaag 3x zonder mokken gaan slapen. 2x een uur en 1x halfuurtje... Verder gaat het wel goed met hem geloof ik.
Jeeh wat goed Sam dat Rinze is gaan slapen vandaag. Zo gaat ie goed.... Luca slaapt in slaapzak. Hij draait zich dus met slaapzak en al om
Sterkte Busie met je bekken, rot zeg! Hopelijk kun je er toch snel mee geholpen worden Ik heb er alleen nog last van als ik anissa in bed voed en te lang op 1 zij lig... Dithje, dus hij draait zich tijdens het slapen op zijn buik? Wordt hij er niet wakker van? Lijkt me inderdaad een beetje eng als je dat niet gewend bent maar aan de andere kant zijn er veel baby's die altijd op de buik slapen... lastig.. Kan hij wel goed terug draaien als hij dat zou willen denk je? Sam, wat goed dat Rinze weer wat slaapjes heeft gedaan!! Succes morgen, ben benieuwd wat ze zeggen.. Ook Anissa heeft al weer 2 dagen overdag geslapen! Vandaag heeft ze van 14u tot 16u geslapen en nu ligt ze zelfs al in bed! Zo vroeg is ze nog nooit gaan slapen... Hopelijk slaapt ze ook wat langer door maar voor hetzelfde wordt ze dadelijk al weer wakker...we wachten af... Miii schoonzus had het erover dat ik met anissa naar de logopediste kan gaan ivm het niet willen eten van hapjes.. Denken jullie dat dit nodig is?? Ze sabbelt wel aan stukjes eten maar wilt dus niets in de mond hebben wat ze moet doorslikken ofzo. Bij een mini kruimeltje moet ze ook al kokhalzen. Verder zijn we aan het oefenen met zitten maar madame wil liever op de grond leren kruipen. Ze blijft snotverkouden Ook is ze nu de hele dag aan het gillen (positief), haha En de nachten hebben we het maar niet meer over..
Bubsie zwaar hoor die bi. Hoop echt voor je dat de ostheopaat wat voor je kan betekenen! Dikke knuffel!! MoederK ja dat heb ik eerder gehoord. Maar heb je het al eens met cb erover gehad?? Anders eens bellen? Anissa you goooo girl !!!
Fijn MoederK dat Anissa heeft geslapen! Op naar de goede nachten... Ik sluit mij bij Sam aan, misschien cb bellen voor advies? Denk wel dat Luca terug kan draaien hoor. Overdag draait hij de hele kamer rond en het lukt hem ook om op het aankleedkussen te rollen. Komt vast goed Super Es! Hier; ga mijn bedje opzoeken. Heb keelpijn We hebben onze meubels trouwens nog niet verkocht. Wel veel belletjes, mailtjes etc gehad maar als het erop aankomt trekt iedereen zich terug of reageren ze niet meer :x
Hi meiden, een klein update-tje over ons kleine meisje. vandaag naar het cb geweest. Op een beetje afgeplat hoofdje was alles goed. Ze is nu 70.5 cm en 8630 gram. Fruit en warm eten nog geen groot succes maar dat komt vast vanzelf. Ze is pas een weekje aan het proberen. Slapen gaat steeds beter sinds ze op haar eigen kamertje slaap. Ik lees zo vaak mogelijk bij maar heb niet altijd de tijd om te reageren. Drukke tijden. Veel plezier met jullie kleintjes, beterschapjes. En Sam succes morgen bij de HA.