De operatie is geslaagd! De lekken bij zijn hartklep hebben ze vast kunnen hechten dus hoefde gelukkig niet WEER een nieuwe hartklep.. Hij is net terug van de operatie en komt nu eerst op de high care te liggen en daarna over op de intensive care. Nu hopen dat hij snel aansterkt!
Super Goldy!! Wat fijn om even van je te horen!!! We duimen nog even door!! DIkke knuffel voor alle spanning!!
dankje sam! Ik ga mn bedje opzoeken.. Jayden ligt lekker te slapen, heb maar weer een ui op zn kamer gelegd dan slaapt hij tenminste wat beter, en mama dus ook truste allemaal!
slaap lekker!=! Hmm ik sliep al om half 11. ben nu voor 2e x met r bezig sindsdien!! Grrr!! hopelijk ny voor t laatst ff!
pfew t is goed gekomem.. nu voor t eerst voeden!! Hij had buikpijn zeker door volle buik!! Mn lieve schatje....
Ook wakker! Hier een meisje dat sinds zondag soms ineens veel spuugt. Gisteravond kwam na 3 uur de fles er nog weer helemaal uit (allebei er helemaal onder). Verder ook weer loopoor. Ben afgelopen dagen ah googlen geslagen met alle symptonen die zij de afgelopen tijd heeft 'verzameld' (verkoudheid die niet weg wil, spugen cq wegslikken, dunne luiers, droog huidje, slecht drinken). Lees dan vaak kma... Moet maandag nr cb, ga overleggen ook al ligt de verwijzing voor ka.
hee meiden Goldy fijn dat de operatie geslaagd is zeg, en dat Jayden een poepluier had Es wow dat je Naomi zo aantrof in haar bedje Sam succes bij de ha vandaag Dithje lijkt me ook eng dat draaien. Je kan er weinig aan doen he denk ik. Jammer zeg van je meubels Koekkie die is goed gegroeid, mooi Hier alles goed. Mijn schoonmoeder belde gisterenochtend op mijn mobiel, maar ik was aan het werk, kon ook niet opnemen. Ging smiddags met mijn man wandelen, en hij keek in hun huis, en toen zwaaide ze, ik heb me niet omgedraaid om te zwaaien. Ik kan het gewoon niet. Verder gisteren nog een hypotheekgesprek gehad bij de hypotheekshop. We weten nu wat we kunnen lenen, hebben zelf ook flink gespaard, gaan we toch een deel van bij het huis leggen, scheelt erg in de maandlasten. Met kim alles goed, ze is zo lief Vanavond avonddienst, en dan 2 dagen vrij xxx
Zo Koekkie een lang meisje hebben jullie zeg! Fijn dat alles goed gaat met jullie, een dikke knuffel terug! Pieuw Sam, gelukkig is het goed gekomen Super Goldy dat de operatie geslaagd is! Fijn Eline dat jullie inzicht hebben in de hoogte van het hypotheekbedrag. Nu kan je echt gericht gaan kijken naar huizen, leuk Ben benieuwd wat het cb gaat zeggen Marj over Madelief en evt KMA. Hoop het niet voor jullie, maar aan de andere kant zou het wel fijn zijn om eindelijk een oorzaak te hebben. Wanneer moet je naar de ka? Hier; goed geslapen Vandaag niet veel op de planning staan, lekker dagje met Lucaatje!
Marj ben ook benieuwd wat cb gaat zeggen, het zou kunnen maar met kma heb je vaak ook ontzettende onrustige en huilbaby's... Maar goed de verwijzing ligt er al, dus ik zou snel een afspraak maken, mocht je die nog niet hebben !! Trouwens ook al druk aan het maken over de plannen van regering en het onderwijs? :S Fijne dag Dithje. Eline je hebt gelijk, had het ook niet gedaan.. bleagh... Fijn dat jullie het bedrag weten, ken je lekker gaan zoeken !! Veel plezier!!! Nou hier half 8 uit bed gegaan en we hebben de honden al lekker uitgelaten, met babyfoon in de zak, want Rinze ligt nog prinsheerlijk te slapen natuurlijk !! Wat dat betreft gaat het de laatste dagen/ week best lekker!!
Zo meneertje aan de borst. Wat een drama dat fruit bij hem.. Hij klemt zn lippen al zonder een hap te hebben gehad... En dan huilen... Heb al vanalles geprobeerd. Zelfs al warm gemaakt
Sam; fijn dat het zo goed gaat meid! Dithje; haha leuke foto!! Luca wil mee kletsen op het forum! Hier; DRAMA nacht!! Naomi werd om 2 uur wakker en vertikte het om te gaan slapen. Klaar wakker was ze, en superrrr vrolijk, lachen kletsen kieren gillen.. ongelooflijk! En ik zat in mezelf te schelden! Gloeiende ik wil slapen!! Maar moest toch ook wel lachen hoe actief vrolijk ze was om 2 uur 's nachts! Maar helaas sliep ze pas weer tegen 4en bij mij in bed. En toen werd ze pas weer om 10 uur wakker! Ja niet zo gek ook natuurlijk!! Maar ik ben gesloopt!! Mijn vader komt einde van de middag even een nieuwe kraan in de keuken erop zetten. Vincent met zijn 2 linker handen lukt dat toch niet En vanavond na het eten gaan we even een bakkie doen bij me schoonzusje en zwager!
Hallo dames, Sorry van mijn lange afwezigheid.... wil proberen weer eens wat vaker hier te komen maar ik merk toch dat Mark erg veel energie vreet. Het is een heel lief mannetje slaapt overdag redelijk veel en die tijd vind ik het heerlijk om ff lekker met een boekje op de bank te kruipen maar tja het huishouden enzo is er ook nog..... Het gaat hier voortreffelijk, Mark groeit goed (nu bijna 8,5 kg en 70 cm lang) en is een vrolijke vent ik heb niet veel bijgelezen dus zal op vorige berichten ook niet reageren sorry hiervoor en iedereen bij deze dan ook een dikke knuff! hoop dat ik weer mee mag praten na mijn lange afwezigheid!
@ Es: jeetje nachtbrakertje! wel lekker dat ze dan uitslaapt! hoe gaat het verder bij jullie? @ Dithje: leuke foto! dat wil Mark ook erg graag doen steeds
@ sam, fijn dat het met het slapen wel beter gaat nu.. @ dithje, leuke foto! Lekker zo`n dagje met je kleintje he! @ es, veel plezier vanavond! @ einneh, fijn dat het zo goed gaat met Mark. Tuurlijk mag je weer mee kletsen . Hier; Jayden heeft goed geslapen vanacht.. om 8 uur was hij wakker.. lekker zn flesje gehad, in bad geweest en fruit gegeten en om half 11 weer in bed.. en ligt nu nog te slapen.. Ik moet om 4 uur gaan werken heb er niet zo`n zin in want ben zelf ook verkouden geworden, blehh.. Maarja 4 uurtjes zijn zo voorbij he..
Einneh fijn dat het goed met jullie gaat, leuk als je weer komt meepraten es, pff zware nacht. Jullie huis is zeker nog steeds niet verkocht? Dithje bijdehante luca hahah, leuke foto Goldy verkouden, bah. Ja 4 uurtjes werken valt mee Kim was van 7 tot 11 wakker vanmorgen, steeds huilen als ik haar in bed neer had gelegd. Normaal slaapt ze van 9 tot 11. Nu slaapt ze eindelijk
@ Goldy: he bah verkouden.... 4 uurtjes is wel te doen toch? @ Eline: Mark ligt er hier al voor de 2e keer in..... meestal slaapt hij van half 9 tot half 10 maar hij huilde steeds na dit slaapje en ligt alweer vanaf een uurtje of half 11 te slapen soms krijg je er geen hoogte van