Einneh! Leuk dat je er weer bent meid!! Ja Naomi is erg ziek geweest (beginnende longontsteking) Nu hoest ze alleen nog heel erg en is ze nog snip verkouden. Normaal gesproken slaapt ze super goed 's nachts. Meestal wel klokkie rond, maar nu ze zich zo beroerd voelt is het maar afwachten hoe de nacht gaat Eline; ppff ajb zeg ons huis is een drama!! Staat al bijna 1,5 jaar te koop nu! Sinds Naomi is geboren nog maar 1 kijker gehad. Dus schiet niet op zo!! Maar ja.. gelukkig hebben we wel redelijk wat ruimte, en een tuin enz! Alleen het nadeel is dat Naomi nog steeds bij ons op de kamer slaapt. Mja we zijn er nu allemaal zo aan gewend dat we niet beter weten en Naomi eigenlijk nooit ergens wakker van wordt. Als wij naar bed gaan BV, ze is al die geluiden zo gewend. Mja toch zou het fijn zijn als ze een eigen kamertje zou hebben natuurlijk.
Hé Einneh wat gezellig dat je terug bent meis! Super dat het zo goed gaat met Mark! Hoe gaat het met jou? Ben je alweer aan het werk? Woeps Es da´s niet best zo´n nacht. Op voor de herkansing Balen Sam dat het fruit geen succes is. Gaat de groente nu wel goed? Hoe gaat het eigenlijk met de flessen van Kim Eline? Heb je de pepti al helemaal vervangen door de Omneo? Jakkes Goldy, verkouden
Zo Mark is weer vrolijk gelukkig Net de fles gehad en ligt nu lekker in de box te spelen (voor zolang hij zich niet op zijn buik draait want terugdraaien wil hij nog niet zelf ) @ Es: Jeetje jullie maken wel wat mee zeg! Blij dat ze nu weer opknapt!
@ Dithje: ja ik ben sinds nov '10 alweer aant werk voor 3 dagen (ma, di en vrij) bevalt op zich wel goed maar ben blij dat ik dan woe en do weer thuis ben bij Mark en de weekenden natuurlijk!! ben momenteel aant opknappen van een fikse griep (wist niet dat een mens zoveel spieren had die ook nog een pijn kunnen doen ) maar goed de koorts is weg, nu de keelpijn en de moeheid nog!
Nou hehe ik ben thuis.. Uur later... Ze vond hem idd ook geel, maar verder geen symptomen van iets, en prima helder dus we wachten het even af. Als er wel iets verandert of wat dan ook altijd komen en dan laten we bloedprikken.. Dus ben wel gerustgesteld !! Dithje, ja groente gaat prima nu!
Fijn hoor Einneh 2 dagen achter elkaar vrij en van Mark genieten! Ai zo´n flinke griep joh? Niet grappig
fijn sam dat je gerust gesteld bent! hopelijk niet nodig om bloed te prikken. meiden... ik heb eindelijk mn kado verrassing gezien. moest gister ff weg gaan half uurtje. dus ik dacht echt dat tie een foto ofzo op ging hangen in de kamer van djesslyn maar het is een naambordje! met Djesslyn erbij natuurlijk! wel lief van hem he. had dat helemaal niet verwacht haha dacht echt iets heel anders.
@ Sam: fijn dat je gerustgesteld bent en dat bloedprikken eerst niet hoeft! @ Dithje: ja 2 dagen achtereen vrij ben ik ook wel blij om! Eigenlijk kon het ook niet anders ivm Wichard zijn werk (moet persee op woendag en donderdag werken) en mijn mem kon alleen op maandag oppassen @ Bubsie: wat een leuk kado!
@ sam, gelukkig, goed dat je nu weer gerust bent! @ bubsie, wat leuk van je man! Ik kom even een paar foto`s spammen View attachment 126658
Sam: ze is iedere dag ah einde erg onrustig (va een uur of 4). Fijn he, ons kabinet en alle onderwijsbezuinigingen. Ach, werkdruk mag best omhoog, ik zit nog maar op 128% van mijn uren... Dithje: ehh... Nu ben ik je vraag kwijt (zit op mijn telefoon)! Hier alweer beide flessen eruit gespuugd. Druk ah wassen (box en kinderwagen zitten eronder). Heb haar nu beetje diksap gegeven, vond ze erg lekker! 16 feb nr ka (had vorige week meteen afspraak gemaakt!). Straks nr fysio!
@ marj, ach alweer gespuugd zielig he. hopelijk is het snel 16 febr. succes bij de fysio. ow djesslyn is wakker ga dr halen. straks lekker bij schoonouders eten dus hoef heerlijk niks geen eten te maken gelukkig. is weer tijdje minder staan (plus wat minder pijn). tot vanavond misschien.
Leuke foto's goldy! @ Marj: he bah... hoop dat de ka er wat aan kan doen! @ Bubsie: veel plezier bij je schoonouders! en alvast eet smakelijk voor vanavond!
Wat een leuke foto´s Goldy! Jayden kan ook al goed zelf zitten of niet? Ships Marj wat naar dat Madelief weer zo gespuugd heeft. Gelukkig al afspraak bij ka staan!