Hmm getypt stukje weg ... Marj, ooh joh, daar kunnen nog wel wat uurtjes bij!! Wat ben jij lui zeg !! Mooi klte allemaal.. Ze moeten dit vooral door gaan zetten :S .... Hopelijk geen kma bij Madelief. Maar dan weet je wel wat je kunt doen. Ben benieuwd! Goldy lekkere kerel, mooie foto's zeg! Es, daar was je dus fijn klaar mee :S !! Had ik trouwens iets gezegd dat het beter ging?? Rinze heeft vandaag vanaf kwart voor 10 nog geen half uur achter elkaar geslapen :S !!
Leuke foto's Goldy!! Sam; he! Balen dat R vandaag weer niet wil slapen!! Naomi wilde net de fles weer niet drinken, na 20cc begon ze te hoesten en toen hoefde ze helemaal niet meer! Dus maar papje klaar gemaakt, is eigenlijk ontbijt, maar moet klaar gemaakt worden met haar eigen melk dus zo krijgt ze het toch binnen. En ja hoor, dat wilde ze wel.. Nu ligt ze lekker te slapen! hopelijk iets langer dan een uurtje!
Argh nee toch Sam! Ships Es wat vervelend dat Naomi weer d´r fles niet wil drinken. Het papje is een goede oplossing! Als ze het zo wel wil dan is dat prima toch?
Heeft Rinze met Madelief gechat? Ze slaapt nu, maar had over hele dag wel 1 uur geslapen (vanaf 6 uur, om 19.15 in slaap). Geef nu 120 cc, 2 flesjes zitten er nog in!
Sam, denk het niet, heb al afspraken staan. Ben niet zo vh staken, meer ludieke actie minded (en t is ook nog mijn gekoesterde vrije dag ). En jij?
Goedeavond dames!! Weer een mijlpaal hier!! We zijn naar me schoonzusje en zwager geweest, daar Naomi om 8 uur de laatste fles gegeven die heeft ze goed gedronken, toen in de pyjama en slaapzak in het grote bed van mijn zwanger en schoonzusje gelegd en heeft ze geslapen tot we naar huis gingen!!! Thuis in bed gelegd en ze sliep gelijk weer verder!! Wauw dit is de eerste keer!!! Superrrrr!!! 8) Nu ga ik ook lekker slapen! Welterusten en tot morgen!
Hallo meiden!! Alweer onwijs lang geleden dat ik hier geweest ben.. Druk druk druk jullie kennen het wel. Ik ben in dec begonnen met m'n nieuwe diensten werk alleen nog snachts. Was even wennen maar is echt een uitkomst voor ons. Verder veel geklust in huis en vooral genoten van Sam en Mink. Sam is een enorm lieve en trotse grote broer. Mink groeit als kool is enorm vrolijk en slaap heerlijk ook krijgt hij nog steeds borstvoeding. Wel heeft hij jammer genoeg extreme eczeem waar we pas 1 week achter zijn na gerommel van m'n huisarts. Hij heeft nu 4 verschillende crèmes en zit aan een ab kuur omdat het ontstoken was echt heel zielig en pijnlijk voor hem maar gelukkig loopt hij nu bij een dermatoloog die wel de juiste crèmes voorschrijft waardoor hij weer pijn vrij is. Ik heb niet echt terug gelezen maar zag wel enorm leuke foto's voorbij komen en ik zag al kindjes die kunnen zitten!! Wow wat snel. Mink heeft trouwens al 1 tandje vind het zo snel! Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik weer even zo kom binnen vallen ook al klets ik niet actief mee.. Liefs
haha marj!!! zo zit ik te wachten omdat jil ze al bij 6 mnd had!! es superrr!!! Bella gezellig!!Fijn dat het zo goed gaat! Rinze heeft ook eczeem sinds paar weken!!Flink balen!! goedman nog bv!!! Hier ook nog!'' wn jaaa weer ruknacht straks weer werken!!
Sam, op cb zeiden ze ook dat ze ws laat zou zijn, gezien de andere 2! Dit is toch weer een eigen persoontje! Es, goed wat goed van Naomi! Bel, leuk om weer iets van je te horen? Straks werken, zware dag, cito deel 3. Hele ochtend stil zijn.
hee meiden bella, leuk dat je er weer bent. Gaat dat nachtdiensten combineren met een kleintje? Ik moet ze ook ooit weer is gaan draaien, zie er best tegenop Goldy wat een leuke fotos, ook in dat bad, echt heerlijk. Sam gelukkig dacht de huisarts dat er niets is Es wat goed dat naomi daar lekker sliep zeg. En wat jammer van jullie huis zeg, duurt echt lang Nu 2 dagen vrij, was ik wel weer aan toe. Gisteren tot 23.00 gewerkt Straks paar makelaars bellen voor as dinsdag, om wat huizen te bezichtigen. xxx
Goedemorgen! @ Marj: succes met stilzijn @ Es: Goed gedaan Naomi! Heerlijk als ze overal willen en kunnen slapen! @ Bellamano: he bah exceem! hoop dat de goede zalf snel gevonden wordt en dat het snel minder mag worden dan! @ Sam: bale van je rotnacht, werkse! @ Eline: heerlijk ff vrij! succes met de huizenjacht. Wij krijgen vanavond een hypotheekadviseur op bezoek, hebben een leuk huis gezien (in hetzelfde dorp) maar tja de bank moet wel mee willen werken he @ Hier: tspijt me het te moeten zeggen maar weer een goede nacht, Mark lag er gisteren rond 19 uur in en heeft om8.15 zijn 1e fles gehad Ik zal ff stofzuigen en de tassen gaan pakken voor de vakantie van volgende week (moet morgen nog werken en om Wichard nou alles in te laten pakken...... )
Goedemorgen! Helaas was de nacht iets minder! Mja jammer maar niks aan te doen! Naomi vandaag alweer 7 maanden! Zit nu op telefoon dus kom straks ff terug
@Einneh en Bellamano, welcome back . Fijn om te horen dat het met jullie kindjes zo goed gaat. @Marj, twee tandjes op komst! Succes met de citotoets ochtend. @Sam, succes met werken vandaag na een niet zo'n beste nacht. @Es, jaja alweer 7 maanden! Fijn dat ze gisteren zo goed heeft geslapen bij je zwager en schoonzusje. @Eline, heel veel plezier met de huizenjacht! @Dithje, leuke foto van Luca bij de laptop. Hier ook een mannetje dat laptop wel heel interessant vindt. @Pippo, hoe is het bij jullie? @Koekkie, hoe is het bij jullie? Las dat jullie meisje weer goed is gegroeid. @Goldy, fijn dat de operatie van svader achter de rug is, nu gauw opknappen en dan lekker met de familie mee naar huis. Leuke foto's van Jayden, een echte pret snoet heeft hij, lief! Hopelijk niet te verkouden allebei, beterschap! @hier, het gaat allemaal zijn gangetje. Bram doet het goed en dan gaat het met ons ook goed .