Pff, vandaag crematie gehad van oom, net thuis. Het was mooi, ben nu leeg en moe. Es, wat is ze snel!
Heftige dag Marj Knuffel! Leuke foto's Eline! Zoals Bubsie ook al heeft gezegd, doe je de pap bij de melk en hoef je Kim geen extra drinken te geven. Ik zou de eerste of laatste fles pap doen... Hoe was jouw werkdag Sam? Wauw Es, dat kleine dametje van jullie is echt snel! Veel winkel plezier morgen MoederK! Geen idee joh voor een kolfplek in Den Bosch. Misschien gewoon een pashokje Hoe is het met je schoonvader Goldy? Ben je al bij de osteo geweest Bubsie? Hier; weeeeeeekennnd!
thanks voor de felicitaties!!!! @eline wat een leuke foto's @es snelle tante hier vandaag naar een overdekte speeltuin geweest met z'n viertjes en het was er leuk en zowel dylan als chayenna hebben zich goed vermaakt en papa was helemaal terug in de kindertijd hahaha... vanacht was weer een kl*te nacht chayenna 3x gevoed, dylan wat ziek was (overgeven en diaree) maar dat was wel te verwachten na al dat lekkers op zijn feestje. eerlijk gezegt zit ik er behoorlijk door heen en mijn energie is echt 0,0 ik sta op en leef momenteel op de automatische pitloot. die rot gebroken nachten werken helaas ook niet echt mee en ja ik weet dat er meer mama's zijn die gebroken nachten hebben maar ik kan gewoon echt niet meer maar goed dat houdt natuurlijk niet in dat ik niet voor de kids zorg want die hebben toch hun zorg en liefde nodig. de kids houden mij denk ik ook staande want anders was ik echt ingestort. vorige week zat ik er zo door heen dat ik mijn moeder gebeld heb helemaal overstuur en die is toen maar hier heen gekomen. op dit moment ben ik ook echt ff de rode draad in mijn leven kwijt alles staat voor mijn gevoel op z'n kop en overal waar ik het recht probeer te trekken gebeurd er wel weer wat waardoor het weer de andere kant op gaat. ook tussen mannetje en mij gaat het niet goed. helaas lijkt het ook nog erger te worden door maatschappelijk werk dus we overwegen om te stoppen ermee en dan het in andere richting te zoeken qua hulp. ik ga niet alles hier neer zetten in open forum maar dan weten jullie een beetje hoe en wat. dikke knuffie
Sterkte kikkert! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar zwaar is het zo zeker!! Dikke knuffel.. Ff snel hoor, heb wel bijgelezen, maar ben op... Vanochtend gewerkt, was leuk, waren 6 kinderen ziek, dus heel klein groepje (13) !! Mocht niet klagen dus Maar vanmiddag moest ik in groep 8 invallen omdat een collega naar de dokter moest ivm haar hand waar ze gisteravond een kast op had gehad en die was nogal pijnlijk en dik.. Dus toen was ik de klos !! En dat was wel even pittig, plus dat ik op het moment sowieso ontzettend moe ben.. Denk beetje van alles van de afgelopen maanden.. Klap komt altijd later he !!
Kikkert, knuf! Sam en Kikkert, kan mij voorstellen dat jullie op zijn. Ik heb amper gebroken nachten, maar ben ook zo moe! Hier nog steeds iedere dag 1 fles eruit spugen. Arm popje! Weet niet zo goed wat te doen?!
Kikkert, knuf! Sam en Kikkert, kan mij voorstellen dat jullie op zijn. Ik heb amper gebroken nachten, maar ben ook zo moe! Hier nog steeds iedere dag 1 fles eruit spugen. Arm popje! Weet niet zo goed wat te doen?!
Marj.... wat voor flessen krijgt ze? (hoeveelheid)... Rinze heeft vandaag 2x 220 gehad, terwijl ik veel minder kolf, hij drinkt bij mij wat vaker in kleine hoeveelheden... maar bij de oppas heeft hij vooral slaap en honger.. bijzonder .. Maar hij spuugt dus ook veel meer :S ! Dus denk dat hij dat niet zo goed kan hebben..
Goedenavond meiden, Ik leef op de pijnstillers vanavond, ow wat een last heb ik van me rug! Naomi ligt al heerlijk te slapen vanaf 8 uur en ging net kijken ligt ze met haar handjes in de lucht zo schattig! En dat hebben we nooit gezien natuurlijk aangezien ze altijd in de puck lag! We hebben vanavond visite gehad, gelukkig zijn ze niet laat weggegaan. Nu nog heel even xfactor afkijken en dan ga ik ook lekker naar bed, en hopen op een goede nacht! Voor mezelf maar ook voor Naomi Marj; Sterkte! Sam; knuffel Kikkert; Jij ook veel sterkte met alles meid. Tis niet niks allemaal en als dan ook je relatie niet lekker loopt is het helemaal klote omdat je dan niemand hebt om op terug te vallen!
Lijkt mij wel leuk hoor Sam een keer groep 8. Fijn dat Rinze het goed heeft gedaan bij de oppas. Vervelend dat hij zoveel spuugt. Heb je indikken al geprobeerd Marj ivm het spugen van Madelief?
Dithje, ja een keer groep 8 is niet erg, maar deze groep..... !! Maar toen ik 2 eruit had gezet en ze de keus heb gegeven: Normaal meedoen of half 4 blijven en dan bellen we even met je ouders had ik ze wel !! 1 Daarvan had zelfs de tranen in de ogen, zo bang was ze dat ik haar ouders weer zou bellen .. M'n collega heeft dat laatst ook gedaan !! Ze ging bijna op dr knieën om mij niet te laten bellen, haha dat was ik niet eens van plan, maar ik ga me niet een middag lopen ergeren !! En al helemaal niet op vrijdagmiddag !
Ze krijgt 4x 180+6. Tot een week geleden ging dit goed. Ze drinkt/dronk ze niet altijd leeg, maar dat maakt niet uit, alleen laat ze nu soms wel meer dan 100 staan en komt er ook nog eens een fles terug. Ze krijgt nu max 500cc p dag, en geen bijvoeding (nou ja, max 3 lepeltjes gr of fr, want dat vindt mevr nog niet nodig. Gewoon je lippen stijf op elkaar houden!). Zat zelf ook al aan jpm te denken, maar dat veroorzaakt toch dunne luiers? Die hebben we nl ook al hele poos! Groep 8 is zo leuk! Maar idd, soms een rampjaar (meestal is het dan altijd al een moeilijkere groep geweest). Heb dit jaar ook een gr 8 die bijzonder is...
Jbpm kan dunne luiers tot gevolg hebben Marj maar ook juist de andere kant op... En natuurlijk ook niets dus tsja... Goedemorgen trouwens!
goedemorgen!! ah marj niets aan te doen he.. Alleen ben jij t gewend denk ik en ik niet zo.. Vieze praat de hele middag... Dan maar muziekje aan als er gewerkt wordt haha!! Rinze 22.30 -5.30 Gevoed en slaapt nu nog! mag niet klagen dus! Ondanks dat hij gister overdag ook goed geslapen had!!Bij de oppas is het beter he haha!!heb hem gisteravond zn hoofdeinde omgedraaid. schijnt het beste te zijn naar het noorden en hij lag naar t zuiden. bij oppas ligt hij ook naar t noorden!! wie weet helpt het!!
Morgen, Es, sterkte met je rug! Goede nacht gehad?? Leuke foto's van Naomi, snelle dame! Marj, vervelend dat ze zo vaak spuugt en niet veel drinkt/eet. Hoop dat je snel meer weet, ze heeft blijkbaar toch ergens last van. Zo, zo Sam....goed bezig in de klas! Hoe is jullie nacht gegaan? Kikkert, dikke knuffel meid! Lijkt me erg zwaar, vooral icm gebroken nachten... Sterkte ermee! Dithje, hoe is het met jullie? Draait hij zich nog steeds om met slapen? Geniet van je weekend! Hier, heb besloten alleen met mn moeder te gaan winkelen.. Mijn man vindt het ook leuk om ook eens langer met haar alleen te zijn (1e keer) en is denk ik wel goed voor mij... Had gisteren nl al de tranen bij het idee dat ik haar "achter laat" zodat ik kan winkelen. De enige keren nl dat ik niet bij haar ben is omdat ik een verplichting heb en niet zomaar.. Weet dat het onzin is dat ik zo denk en daarom dat ik er nu dus ook bewust voor kies... Snappie nog? Was vanmorgen dan ook al heel vroeg wakker en lag alleen maar te piekeren en ben dus maar opgestaan. Ik vertrek rond 10u, hoop dat het goedkomt met kolven... Mijlpaal!! Anissa wordt nog steeds vaak wakker 's nachts maar.... soms helpt de fopspeen om weer verder te slapen!!!!! Heb een andere speen gekocht en deze wilt ze opeens wel hebben dus handig voor de nachten. Nu krijgt ze dus niet iedere keer de borst 's nachts! Madame lag toen ik naar bed ging trouwens op haar buik te slapen! Denk dat ze aan het kruipen/spelen was en zo in slaap is gevallen.. Haar toch maar omgedraaid. Fijn weekend allemaal!!!
Super Sam!! Wie weet helpt het ja. Hier slaapt madame ook perfect bij mij ouders en het kdv.. Ik denk dat ze ons thuis gewoon niet kunnen missen
MoederK hihi geweldog je lijkt mij wel Had dit ook heel erg met Jildou. Met nummer2 gaat het hier iets makkelijker ... Wat fijn dat ze deze speem wel wil!! Rinze heeft een nuby-speen en wil die ook alleen maar ..Shopse meid! Marj apart idd dat ze minder drinkt/ veel teruggeeftt.. Heb je al eens andere voeding geprobeerd?
Fijn Sam een goede nacht! Wie weet helpt het verplaatsen van het bedje... Hoe zit dat dan precies? Moet Rinze met z´n hoofdje naar het noorden liggen of naar het noorden kijken? Gezellig hoor MoederK ff een dagje op stap met mams! Komt goed meis, echt waar. Geniet ervan! Super dat Anissa beter slaapt sinds verandering van speen! Welke speen heb je gehaald?
goede morgen meiden, @ dithje. nee moet dinsdag naar de osteo. en kom erachter dat ik ff mn schoonmoeder moet bellen om op de passen. hihi. lekker vroeg he. @ hier een heel verkouden meisje weer. ze was gister heel de avond aan het spoken op een gegeven moment was ze heel erg aan het huilen en heb ik haar er ff uitgehaald dacht ff voeden dan slaapt ze wel weer. nou nee dus, ze wilde niet drinken. niks was goed. heel haar neusje zat verstopt. dus wat druppels in gedaan. en ff gekroeld. maar zodra ze bijna sliep schrok ze weer wakker. uiteindelijk is ze na veel huilen in slaap gevallen rond half 12 in mn armen en heeft ze de nacht doorgeslapen met een ui onder dr bedje. ze is weer goed verkouden waterige oogjes hoesten en snotterig. arm kind. hoop dat t snel beter gaat met dr.