Goedemorgen!! ARGGG wat een nacht weer!! Sliep Naomi was ik wakker door de pijn, en sliep ik zat Naomi te mopperen! En om 5 uur besloot ze dat het tijd was om te gaan brullen!! kl*te nacht dus!! Sinds ze niet meer in de puck slaapt heeft ze nog maar 1 a 2 keer helemaal door geslapen 's nachts zonder wakker te worden. Terwijl ze daarvoor nooit wakker was 's nachts! ppff
Gosie Bubsie wat sneu dat Djesslyn weer zo verkouden is. Luca is er nu net weer (bijna) vanaf. Balen Es van je slechte nacht!
Es balen van je slechte nacht. Maar ze ligt bij jullie op de kamer en als jij ook steeds wakker bent dan slaapt ze misschien daardoor ook wel minder goed. Ik zou nu wel echt volhouden zonder puck hoor!!! Het komt wel, daarbij hier al 7 maanden nog niet je van het.. Ben al blij dat ik maar 1x gewekt wordt !! Maar ja, het zijn nu eenmaal kinderen en je kunt ze niet uit zetten, soms wel eens makkelijk misschien !! Idd Marj, dat is ook heeel irritant!! Grrr pubers soms !! Maar soms zijn ze ook wel weer erg leuk !! Bubsie beterschap voor je meisje!! Dithje, met het hoofd naar het noorden. Het bedje staat nog hetzelfde hoor, hij lag naar het zuiden !! Vanochtend wilde meneertje weer niet slapen bij kor .. Net gevoed en in bed gelegd.. Ben benieuwd. Ben vanochtend ff op school geweest. Moest nog even wat dingen doen, ophangen etc. Daar had ik gister geen zin/ puf meer voor en ach nu kon Jildou mooi even mee en die heeft zich heerlijk vermaakt. Toch ideaal, juf zijn HAHA!!
Sam; ja ik weet het, ik ga ook de puck niet meer gebruiken, ze ligt nu al bijna 2 weken zonder. Tis nu gewoon elke nacht een raadsel hoe het zou gaan! Ach, komt vast wel goed denk ik.. De ene nacht is het drama, de andere nacht super. Ik heb net even alle bedden verschoond enz, kunnen we straks met zn alle in een schoon bed Naomi heeft net lekker bruine bonen met appeltjes gegeten en daarna magere yoghurt Ga haar zo in bad doen en dan wil ik haar rond half 8 op bed hebben!
Precies Es, niet weer aan beginnen! Knappe meid hoor, zei net tegen Kor, zie je dat Rinze al doen? Neej Rinze blijft nog heel lang baby hoor !! Ik zal even filmpje van Jildou bewerken en op de site zetten!
Zo zo Sam, zomaar op zaterdag naar school Hoe is het vandaag met Rinze gegaan? Whaaa dat filmpje Es! Ge-wel-dig!
Ja goed he, op zaterdag HAHA.. Nou moet zeggen dat het heerlijk was HAHA!! Rinze.. nou hij heeft vanmiddag eerst half uur geslapen, toen nog een keer borst gegeven in alle rust (hij wil niets missen en dan drinkt hij heel slecht :S ) en toen heeft hij nog een uur geslapen.. Dat was het wel, want vanochtend heeft hij niet geslapen !! Verder wel vrolijk hoor...
Hé dames, shoppen met mam was gezellig al had ik vanmorgen wel een paar traantjes , weet ook niet goed waarom. Flink wat kleren gekocht en mam wilde persé alles betalen, super lief!! Man heeft zich ook goed vermaakt met anissa. Is oa met haar naar de intratuin gegaan om daar naar de visjes en andere beestjes te gaan kijken Nu pijn in mijn rug (van het slenteren in de stad). Toch een leuke dag gehad dus! Welterusten!
Fijn Sam dat Rinze wel lekker vrolijk was! Super MoederK dat je moeder je zo verwend heeft! Schattig hoor dat manlief met Anissa naar de beestjes is gaan kijken. Hier; ga mijn bedje opzoeken. Manlief en ik hebben een uurtje of 2 Mario Bros zitten spelen op de WII
Goedemorgen!! Hier wel redelijke nacht! Naomi 2x wakker geworden, speentje gegeven en sliep gelukkig weer verder, maar ik heb een heel stuk langer wakker gelegen.. en waarom! geen idee haha Vanmiddag krijgen we visite van vrienden met hun zoontje van 1 jaar! gezellig! Nu ga ik eerst maar eens douchen. Naomi zit een peer weg te smikkelen en Vincent zit erbij!
goedemorgen! hier weer rotnacht. half 2, 5 uur, 7 uur en jil 6 uur plus dat ik giga hoofdpijn had en alles zeer deed. pcm werkt nu. ziin onderweg naar mn ouders.
Veel plezier vandaag Es! Balen van je rotnacht Sam! Hier; vanmiddag naar zwager en schoonzusje. Verder niet veel bijzonders eigenlijk
Geweldig Sam, wat een knapperd zeg! hihi, en dan die potlood ook nog poetsen! leuk hoe aandachtig ze bezig is. Dithje, die fopspeen die anissa nu wél wil is van bibi. Een groene met diertjes erop en een grote ring eraan. Als ze hem in heeft en ik bied haar de borst aan dan zuigt ze nog harder aan de speen ipv hem los te laten, hahaha Wauw, anissa kruipt al vooruit!!! Wel alleen als ik iets voor haar leg wat ze graag wil.. maar was toch al zo'n 2 meter!
sam wat een leuk filmpje, echt geweldig. Wat balen van je nacht zeg, dat valt niet mee Moederk wat lief van je moeder dat ze jullie zo heeft verwent zeg, leuk Es wat een leuk filmpje, boem Goldy hoe is het nu met je schoonvader? Dithje leuke middag gehad? Hier weinig te melden, gewerkt. Ipv omeo voeding krijgt kim sinds vandaag standaard, ben benieuwd, merk nog niets. xxx
thanks lieffies voor de knuffels!!! hier gaat het mwau mwau nog steeds hetzelfde verhaal. wel is er verandering in de zaak gekomen wat betreft de vader van mannetje, gisteren ging de telefoon de vader van davy wilde hem onder 4 ogen spreken. na lang wikken en wegen is dit ook gebeurd waar over het ging is dat zijn vader van zijn huidige vriendin afgaat en hij ziet (zegt hij) nu eindelijk eens in dat wij altijd gelijk gehad hebben wat betreft zijn vriendin. waar het dus op neer komt in het kort ze gaan van elkaar af en hij wilt graag het contact herstellen met ons, zowel mannetje als ik willen hem die kans wel geven maar hij zal er heel veel voor moeten doen wilt dit ooit nog helemaal goed komen en ook moet hij niet menen dat alles heel snel vergeten en vergeven is want het vertrouwen in hem is weg en dit moet weer gaan groeien. ik geef hem deze kans omdat ik graag wil dat het in onze relatie ook weer wat beter gaat lopen gezien deze ook helemaal in puin ligt mede door dit gezeur. afgelopen nacht heeft chayenna voor het eerst op haar eigen kamertje geslapen en ze is ivp 3 keer maar 1 keer wakker geweest voor te drinken dus ik ben blij hopenlijk blijft het ook zo want met 1x per nacht kan ik wel leven.
Kikkert heerlijk!! En sterkte met alles! Wel fijn dat svader het eindelijk inziet dan!!! Hopelijk doet hij zn best voor jullie!!! JAAAAAAAAAAAAAAA hier wonder geschied... Rinze hoefde geen fruit steeds.. Nu hebben we hem yoghurt met fruit uit potje gegeven en hij heeft het helemaal op!!!