Haaai meiden! Visite vanmiddag was erggg gezellig, naomi heeft een uur lang op de grond gespeeld met het zoontje van onze vrienden. Die is nu 1 jaar! Was zoo lieff! En wat zagen wij net tot onze verbazing!? Naomi haar vooryanden komen door! De ene is al een puntje voelbaar en die andere zit te duwen en heeft ze wel last van! Dat zijn dus nummer 5 en 6! is toch niet normaal zo snel? Haha Morgen moeten we naar het bureau, ben benieuwd wat ze daar zeggen hihi Ze gaat met alles wel als een speer vind ik! Behalve het rollen van rug naar buik hihi Nou welterusten
die naomi, gaat inderdaad als een speer zeg! wij hebben nog geen 1 tandje haha. leuk dat ze zo gespeeld heeft met het kindje van jullie vrienden. Slaap lekker allemaal ga mn kolf afwassen en ook lekker naar bed. tot morgen!
Hier trouwens ook 3 flessen sinds ze een boterhammetje eet en daarbij beetje roosvicee! Boterham meestal met appelstroop of smeerkaas! Vind ze heeeeeerlijk hihi! Naomi krijgt soms ook yoghurt alleen dan magere! Als toetje na de avondeten meestal En vanmorgen heeft mevrouw voor het eerst zelf een hele peer gegeten. Had stukken gesneden en op een bord gelegd voor dr! Ging superrr en helemaal op hihi
Wat een schatje moederk He balen Sam, knuff! Hier; redelijke nacht! Moest er wel 2x uit om speentje te geven en opnieuw in te stoppen, maar ze sliep daarna wel weer vrij snel verder. Dus dan valt het mee Ga zo maar even een appel en banaan prakken voor dr
Dikke knuff voor Sam! Hopelijk voel je je snel beter! Es, gelukkig viel ze snel weer in slaap! Dithje een goede nacht gehad?
heey meiden, Ik heb nog helemaal niks terug gelezen maar dat ga ik straks even doen. Eerst nog ff hier de boel verder op orde brengen . Pff wat een weekend zeg, ben blij dat het weer rustig is. Maar vertel ik straks wel verder.. Met mn schoonvader gaat het steeds wat beter. Hij heeft wat langer op de high care (pacu) gelegen omdat de ic nog vol lag, maar heeft nu dus de ic over geslagen en ligt nu al op de afdeling. Hij heeft wel veel pijn maar het gaat iig de goede kant op! Nou tot straks..
Moet zeggen dat de pcm wel aardig werken. Heb de kamer alweer aan kant, gestofzuigd, gedweild en de was opgehangen.. En verder doe ik niet veel meer vandaag !!
hallo leuke foto's moederk. en ook al flink wat haartjes!! hier vanmorge kinderarts gebeld over dat djesslyn toch wel weer wat geel ziet bij dr neus en op de hoofdhuid. de assistente zou een mail naar de arts sturen endan wordt ik vandaag of morgen gebeld. en gelijk gevraagd wanneer de controle afspraak is. das de 24ste maar de assistente zei dat ik maar niet zolang moest wachten dus zou de dokter informeren.
moederk wat een scheet zeg!!! en wat een haar levi heeft echt weinig haar hier is wel een tandje door!! dus hij is wat zeurderig,maar niet huilerig ofzo. hebben jullie ook dat ze niet meer willen liggen?? levi wil alleen nog maar zitten,en anders zeurt hij net zo lang tot je hem pakt of in de stoel zet:x
Yess!! Nog 1,5 maand en dan krijg ik een Gazelle Bloom mama fiets!!! Aangezien ik geen rijbewijs heb noch auto heb ik toch een goede fiets nodig voor met Naomi te gaan fietsen! En net even erover gehad met Vin en me moeder, en me moeder heeft gezegd dat ik hem van haar krijg voor me verjaardag!!! Maar ik ben pas in mei jarig en wil toch wel eerder gaan fietsen met Naomi, dus krijg ik hem eerder!! Bekijk bijlage 127914
SUPERRRR ES!! Bakkes spannend weer Bubsie!! Knuffel!!! Diaan.. Haha neej hier geen last van, die van mij ligt graag .. Mn baby !!
Diaan; Die van mij ligt alleen nog maar als ze slaapt! Maar die kan ook al zelf goed zelfstandig zitten, en trekt zich zelfs al op tot staan. Dus laat haar maar lekker zitten