Diaan ( en Bubsie) , ja ze heeft veel haartjes. Moet wel altijd lachen om haar funky kapsel Anissa ligt juist heel graag! Ze is de hele dag op haar buik aan het crossen en oefenen met kruipen. Ze kan wel al een beetje zelfstandig zitten maar ze gooit zich al snel naar achteren zodat ze weer op haar buik kan liggen. En als je haar vast pakt wilt ze juist staan maar dat mag ik niet stimuleren van de fysio. Es, wat super lief van je moeder zeg!! Goldy, wat goed dat het steeds beter gaat met je schoonpaps! Doe maar rustig aan Bubsie, goed dat je weer gebeld hebt. Hoop dat ze snel terug bellen en je er snel terecht kan. Sam, wel even rustig aan doen hoor! Goed voor jezelf zorgen! (zei de moeder.. ) Vanmorgen is fysio weer geweest. Ze gaat goed vooruit maar heeft toch nog steeds die strekking. Als ze zit kan ze zich opeens naar achteren strekken en ze wilt dus ook de hele tijd staan maar dat mag nog niet. Sam, je bent geweldig!!! Net yoghurt gekocht en ze slurpte zowaar een paar keer van de lepel!!! Toen een peer erdoor gedaan maar vond ze meteen minder leuk, haha. Heeft alles in de gaten. Toen de yoghurt weer laten overheersen en dat was beter. Heeft toch wel een paar hapjes binnen gekregen dus echt super!! Daarna een stukje soepstengel gegeven en daar brak een klein stukje van af in haar mond en toen heeft ze die gewoon opgesabbeld! Zou ze het nu opeens doorhebben hoe eten werkt?!
Superrrrr MoederK HAHA!! ja ik ben geweldig, ik weet het .. *uch* !! Zit nu ff foto's van Rinze te printen voor in de foto-spiegel in de kamer.. Te triest voor woorden dat Rinze nog niet eens in de kamer hangt !!
Nou die van mij is ook heel bijzonder !! Zo hoefde meneer vanochtend geen fruit-yoghurt en dus maar bv gegeven... Net wakker en dacht doe nog een poging en nu staat zn mond weer open voordat ik er weer ben met de lepel !!
Ohhhhhhhhhhhh wat een lekker moppie. En die haartjes helemaal geweldig. Enne die tandjes komen vanzelf wel hoor, hoef je tenminste nog niet te poetsen haha vinden ze toch niet leuk.
heb net ff terug gelezen maar niet veel tijd meer om te reageren want moet zo naar de kapsalon, we hebben training kleuren. @ moederK, wat een knapperd zeg! Fijn dat ze met de yoghurt wel wil eten.. @ sam, leuk filmpje van Jildou! @ es, ook leuk filmpje van Naomi echt goed van dr zeg! Voor de rest een hele dikke knuffel! Hier nog een foto van mijn knapperd: View attachment 127968
@ goldy haha lekkerding zeg op de foto. leuk! @ hier, kinderarts heeft tijdens het eten gebeld en moeten woensdag weer wat bloed laten prikken of ze niet weer geelzucht heeft. ff afwachten dus.. spannend weer!!
Volgende week ga ik deze autostoel bestellen.. Ze komt bijna met haar hoofdje boven de maxi-cosi uit, dus zijn toe aan een nieuwe autostoel en bij de babydump is hij nu 99:00 euro! Mooi prijsje en hij kan in 4 standen versteld worden, van zit naar slaap positie De maxi-cosi Priori SPS stone 2011 View attachment 128002
Ben ik niet helemaal met je eens... Luca doet z'n mondje wijd open als hij de tandenborstel aan ziet komen. Nul problemen met tandjes poetsen
Aaaah wat een moppie Goldy! Whihihi zo zie je maar Sam, die kleine man van jou heeft echt z'n eigen willetje Mooie autostoel Es! Enne, die fiets is ook te gek gewoon. Super lief van je mams! Jeeh MoederK die Anissa, toch zomaar een paar hapjes gegeten! Jeetje Bubsie weer bloedprikken Knuffel!
dithje idd!!! hihi. koekkie jil heeft tandenpoetsen ook nooit erg gevonden!!En nog steeds poetst ze graag!! es wij hebben die ook.BevaLt goed maar 1 minpuntje de gordels zijn heel vervelend op een hogere stand te doen. Kun je heel slecht bij! En tip doe er een hoes bij!! Vooral als ze wat ouder worden eten ze wel eens wat of lekken ze eens door hihi!! haha denk ik nu aan. 2 weken geleden moest jil nieuwe tandpasta. Druk aan het kiezen zegt ze.., die niet daar komt niets uit!! De rest ook niet hoor maar krijg haar maar aan t verstand dat er een dopje in zit hihi!!!
ik lig al. ben nogal draaierig steeds. Heel irritant! Hoop echt dat t donderdag over is want wil niet weer ziek zijn!! directrice ziet me aankomen!!
Even 2 foto's met jullie delen.. Naomi alle 6 haar tanden vast gelegd!! 4 boven en 2 onder (even op de link klikken dan is de foto groter en kan je het beter zien) http://i258.photobucket.com/albums/hh276/Es85_2008/P1090569.jpg
En dit was na haar laatste fles vanavond.. ze was als een blok in slaap gevallen liefff he!!? View attachment 128030
Hee meiden 3 dagen gewerkt, 1 dagje vrij nu. Zal straks even verder reageren Zag wel gisteren mooie fotos voorbij komen van moederk, wat een knappe meid! es lief dat ze zo inslaap viel zeg Vanmiddag gaan we naar 4 huizen kijken, ben benieuwd. Met mijn schoonmoeder gepraat van de week, zij zei niks, deed net of er niks was. Dus ik zei wil even erover praten. Ze vindt dat we nog 2 jaar in dit tuinhuisje moeten blijven, en moeten sparen. Dit huisje is veel te krap, en stort bijna in, snap dat niet. Zegt ze opeens, i love you. Ik denk dat ze psychisch niet helemaal in orde is. Kim zit nu voor de helft weer op de standaard flesvoeding, en dit gaat goed. Ben zo blij xxx
Goeiemorgen meiden ik wilde even laten weten dat ik nogsteeds wel meelees hoor, maar heb zelf niet zoveel te melden. Alles gaat goed. Kaelyn vind vanalles lekker om te eten. Fruit, boterham, groente, yoghurt. Ze geniet er volop van. Alleen begint papa zijn playstation in gevaar te komen. Echt kruipen doet ze nog niet maar ze weet zich wel voor te bewegen op 1 of andere manier waardoor ze papa zijn playstation weet te pakken. Vond hij niet zo leuk Ook rolt ze de hele kamer door en begint lekker te brabbelen. ff fototje showen View attachment 128076