Bekijk bijlage 128079 Kaelyn en haar nichtjes, missen alleen nog haar neefje De 3 kleintjes zijn de 2010 gang
@ Fiets Mooie fiets hoor! Ik wil voor mijn verjaardag ook een fiets (ben alleen pas in juni jarig) maar even kijken wie weet dat ik mijn kadootje ook eerder krijg @ autostoel Ik zit te twijfelen tussen die en de tobi, ik ga er nog even over dubben. Wel word het voor Kaelyn ook bijna tijd. Kijk er zelf ook erg naar uit, kan ze eindelijk lekker naar buiten kijken. @ eline succes met huizenjacht!!!
Goedemorgen! Mooie foto's zeg !! Zie dat Rinze dan echt 'achter' loopt maar goed, daar heeft Kiss ook mee te maken en dan nog de spreidbroek. Ach m'n kleine baby is gewoon nog lekker baby !! Eline gekke smoeder zeg ... Hier beetje opgeknapt. Niet meer zo draaierig iig!! Zo maar ff t dorp in. T is wel lekker weer. Rinze vannacht om half 2 krijsen. Hij had om half 12 nog gedronken dus ik vertikte hem aan te leggen.. Heeft hij even bij ons gelegen en 2 ur weer terug gelegd en toen heeft hij tot 9 uur geslapen!!!! Hij kan het ook wel.... Oooh ja, vandaag alweer 3 jaar getrouwd !!
Lucky; Schattige foto's!! Sam; Gefeliciteerd met je 3 jarige huwelijk!! Hier; Goede nacht! Naomi 1x wakker geworden, speen gegeven en weer verder geslapen tot 8 uur! en hoe werd ze wakker? op haar buik!! hahaha Net saampies een peertje gegeten! en wachten tot Senna wordt opgehaald door de uitlaat! Dan kan Naomi naar bed en ik douchen
Mooie foto's hoor Lucky! Gefeliciteerd Sam! Je bent niet de enige hoor. Als ik al die foto's voorbij zie komen van al die zittende kindjes... Luca zit echt nog niet hoor. Lopen wij dan echt achter of zijn alle andere kindjes gewoon heel erg snel?
@ sam gefeliciteerd!! soms zou ik nog willen dat kaelyn nog lekker baby was hoor, ze ligt nu echt niet meer lekker stil bij mama. en fijn datie uiteindelijk toch goed heeft doorgeslapen! @ all ik ben bezig met fotoboeken van kaelyn pff ben te precies heb al maanden geleden dingen gemaakt, maar zit te knutselen met photoshop enzo dus ga weer aanpassen wil het perfect hebben! haha
wat een schattige fotos zeg, lief Sam gefeliciteerd, 3 jaar getrouwd alweer. Fijn dat ie wel toch 9 uur sliep uiteindelijk. Kim kan ook nog niet veel hoor, niet zitten, niet omrollen Wel kan ze zich aardig verplaatsen op de grond, soms gaat ze de halve kamer door
Proficiat Sam!! Hopelijk voel je je ook snel weer beter. Mooie foto's Lucky, wat een beauty!! Wauw Goldy, wat een lekker ding heb jij! Aaah, wat lief Es.... Ze zien er altijd zo vredig uit als ze slapen Fijn Eline dat het goed gaat met de voeding. Hmm, beetje vreemde smoeder... Ach, onze kids doen alles op hun eigen tempo. Ze is de een (dadelijk) sneller daarin en de andere weer in iets anders of lekker langzaam in alles....komt vanzelf goed Joepie, weer een paar hapjes yoghurt met banaan gegeten vanmorgen!! En daarna nog aan een halve liga gesabbeld... Nu nog bedenken hoe ik het met groente ga proberen....ook maar door de yoghurt doen dan . Of misschien ook heel vloeibaar maken zodat ze het eraf kan slurpen.. Ze steekt wel steeds haar tong uit als het lepeltje komt, weet nog niet helemaal wat ze moet doen geloof ik
MoederK zou haar eerst hier flink aan laten wennen. Rinze nam gister al genoegen met minder yoghurt!! En idd dat lepeltje moeten ze ook leren ! Och wat fijn dat er ook nog minder snelle kindjes zijn.. Ach het zegt ook niets hoor. Dochter van vriendin was ook heel vroeg met alles (zitten, staan, teigeren, kruipen) maar ze loopt nu pas een paar pasjes los, 13 maand is ze nu... En dat deed Jildou ook met 13 maanden !!
Hier net even naar dorp geweest. Moest even wat dingen halen maar daar heb ik allang spijt van .. Dacht dat het over was, draaierig zijn, maar helaas !!
Sam hoe komt dat meis? Had je dat plotseling? Wat naar Moederk lekker dat ze wel yohgurt at. Ik denk dat ze misschien opeens vanzelf de smaak te pakken krijgt
@ sam doe rustig aan meis @ lucky super foto's erg leuk. @ sam gefeliciteerd! @ hier straks komt smoeder ff oppassen moet kwart voor 3 bij de osteopaat zijn ben benieuwd.ga ff kolven voor ze hier is.
succes bubsie. eline ik ben niet fit. wat grieperig en hoest de longen uit mn lijf. gister had ik t heel erg. was vanmorgen wel beter eerst maar nu bleagh.. niet dat ik flauw ga vallen hoor maar voelt wel vervelend.
@ eline, en.. waren het leuke huisjes? Rare schoonmoeder zeg.. waar bemoeit ze zich mee?! Fijn dat Kim het goed doet op de standaard voeding! @ lucky, super mooie foto`s, en dat adidas trainingspakje echt gaaf!Hoe gaat het nou trouwens met het kindje van je zus of vriendin (weet niet meer) toch overgestapt op die andere voeding of ging het al beter met nutriton erbij? @ sam, gefeliciteerd! Hoop dat je gauw weer helemaal opgeknapt ben! @ es, fijn dat jullie weer een goede nacht hebben gehad! @ dithje, hoe is het met jou, nu weer wat rustiger op het werk? En met Luca ook alles goed? @ bubsie, succes bij de osteo! Hier; Vanmorgen wezen sporten.. Ik ga voortaan 2 x in de week sporten en heb mn eten ook helemaal aangepast want het word toch echt tijd dat de kilo`s er af gaan! Vanavond gaan we op bezoek bij schoonvader in t ziekenhuis. Ben er nog niet geweest sinds dat hij geopeerd was omdat ik en Jayden allebei verkouden waren en hem niet wouden aansteken. Nu zijn we weer helemaal opgeknapt. Ik ga ook proberen over te stappen op standaard voeding, ben benieuwd. Ga ze eerst mengen en als dat goed gaat, helemaal over op standaard. En heb nog een vraagje, hoe begin je met brood? Gewoon hele kleine mini stukjes geven en met wat boter er op of wat??
Even een vraag...misschien dat hier iemand er verstand van heeft.. Mijn man heeft naast zijn gewone baan ook een bijbaan waar hij 3x per week (+- 23u) werkt. De eigenaar van die zaak wilt nu een exploitatievergunning voor mijn man aanvragen zodat hij (die baas) niet meer verplicht is 7 dagen per week daar te zijn. Moet nl altijd een vergunninghouder op de zaak zijn. Hij wilt dus mijn man ook vergunninghouder maken maar alleen op papier...Dus er verandert verder niets voor mijn man Nu vroegen we ons af of daar dan geen risico's (of rechten/plichten) voor mijn man aan vast zitten??
djesslyn is ziek wilde vanmiddag weg gaan maar vond haar warm dus dacht ff tempen 38,7 en nu net getempt was smoeder zei dat ze erg moe hangerig en zielig was en nu is het 39,1!!! ze is heel moe ligt nu bij me ze gloeit helemaal meiden wat doe je met een kindje met hoge koorts heb een zetpil gegeven. ze hangt nu bij me. alleen maar zieligen gapen
MoederK ik weet het niet goed! ff googlen?? Bubsie idd zetpil en lekker laten slapen/ hangen. Zorgen dat ze blijft driinken!
@ goldy zo dat heb je goed onthouden zeg. Maar gaat goed met de kleine van mijn schoonzus. Ze is overgestapt op die andere voeding en ze spuugt nu iets minder. Helemaal over is het nog niet, maar wel stukken verbeterd iig. Over de boterham. Kaelyn heeft eerst een paar keer op een korst gesabbeld. Toen ik zelf een boterham at met smeerworst had ik een klein stukje eraf geplukt om te kijken hoe ze het at. En zij at het gelijk al best goed, Nu eet ze ong een half sneetje boord. Het CB zei dat het handig was om een klein stukje brood in de wang zak te doen zodat ze het daarvandaan moeten sabbelen. Ik zelf heb het niet gedaan maar wie weet komt het van pas. @ MoederK Ik heb eerlijk gezegt geen idee, maar zou er idd wel goed naar kijken. @ Bubsie Beterschap voor de kleine, nooit leuk om ze zo te zien.