hee meiden 4 huizen gezien, de laatstr sprak ons erg aan Hier even een link Huis te koop: Ravensbos 121 2134 TR Hoofddorp [funda] xxx
Jippie! Niet gespuugd! Gister cb, waardeloze arts. Jong meisje, geen advies. Heb vanalles gevraagd qua voeding. Kma kon volgens arts niet, geen huiduitslag (nr alle andere dingen luisterde ze niet!).Ben nu zelf teruggegaan nr ha met 1 schepje jpm. Ze was vandaag zo tevreden, heerlijk! En vanavond ging mondje open voor lepel! Ze was minimaal gegroeid. 66,6 cm en 6400 gr (in 6 wkn 300gr, va 15 nov 700.)
@ eline ziet er mooi uit hoor!! Haha nou ben ik van het verbouwen, ik zou de keuken verplaatsen naar de woonkamer zodat je een groter woongedeelte krijgt bij de tuin zeg maar Maar dat is mijn mening
maar marj zo weinig is dat toch niet? ze was ook niet fit. rinze was in 4 weken laatst ook maar 400 gram aangekomen en die was niet ziek'!! Wel jammer dat je niets met deze arts kon. Gelukkig afspraak bij ka! Daar heb je meer aan denk ik!! eline ik kijk morgen ff!!
Gosie wat zielig Bubsie dat Djesslyn ziek is. Wat Sam ook al zegt, zetpilletje en vooral zorgen/erop letten dat ze blijft drinken. Sterkte! Sorry MoederK kan je niet helpen. Misschien juridisch loket even bellen morgen? Wat voor voeding krijgt Jayden nu dan Goldy? Wij zijn ook begonnen met broodkorst, krijgt Jayden dat al? Daarna begonnen met kleine stukjes brood met een beetje boter. Inmiddels eet Luca een hele boterham met boter en iets van smeerkaas ofzo. Op het werk is het nog steeds erg druk. Lief dat je het vraagt! Denk dat de drukte ook nog wel even aanhoudt. Deze week wel lekker mijn 3 dagen week Goed hoor 2x per week sporten! Wat ga je doen? Hoe is het nu met jou Sam? Wauw Eline wat een mooi huis! Jeeh Marj wat goed dat Madelief niet gespuugd heeft! Hmmm aan zo'n arts heb je dan ook niets... Goed dat je je eigen plan hebt getrokken en dat het (tot nu toe) goed uitpakt. Hier; vanavond bij mijn mams geweest om haar te verven. Kan er weer even tegen aan. 20 min geleden begon Luca opeens keihard te gillen! Arm mannetje was helemaal overstuur. Wat hij had Voor de zekerheid maar even Dentinox in z'n mondje gesmeerd en natuurlijk getroost en geknuffeld. Nu ligt hij gelukkig weer te slapen.
goedemorgen!! Nou R heeft van 22.15 tot 7.15 geslapen!! 12 uur wel ff wakker geweest maar met speentje gauw weer goed!! Jammer dat jil er om 5 uur al was. We hebben nog wel even geslapen maar ook veel wakker! Voel me zelf ook nog niet zo. Wat koortsig en hoest me een ongeluk. Alles doet me zeer. Hoorde gisterav dat er een leerling is met kinkhoest... in mijn groep.
Sam, in bijna 3 mnd 700 gr is echt niet genoeg, ook als ze niet fit zijn! Ze is echt tevreden, zie (nu al!) de oude Madelief steeds meer terug. Ze is veel vrolijker, heel rustig, drinkt de fles leeg, niet meer de hele tijd op schoot. Alleen is ze nu al 2 nachten om 3 uur wakker van de honger... Inhaalslag?!
Fijn Marj dat Madelief Madelief weer is! Wat een goede nacht Sam! Balen dat je je zo slecht voelt. Kinkhoest? Ai, dat is niet best. Even goed in de gaten houden hoor! Beterschap! Hier; ook een goede nacht. Luca de hele nacht niet gehoord. Sterker nog, ik moest hem vanochtend om 8u wakker maken Meneertje lag heerlijk op z'n buikje geslapen.
Goedemorgen!!! Sam; beterschap!! wat fijn dat het weer goed gaat met madelief Marj Wauw lekkere nacht Dithje Hier; Goede nacht!!! Naomi lag een uurtje later op bed gisteravond dan normaal, we moesten namelijk nog eventjes weg. Naomi om 9 uur in bed gelegd, en die heeft geslapen tot half 8 vanmorgen zonder wakker geweest te zijn vannacht!! Toen de fles gegeven en nog verder geslapen in het grote bed tot 10 uur HEERLIJK!!
Ja Dithke nou als ik het heb is niet zo'n drama, maar als ik besmet ben is de kans dat ik de kids al heb besmet ook aanwezig ... Maar tot dusver gaat het goed met jut en jul ... Het vercelende met kinkhoest is dat je besmettelijk bent voordat blijkt dat t kinkhoest is... Nou ja we w88 af!
@ bubsie, beterschap voor Djesslyn! @ eline, mooi huisje, ziet er leuk uit.. @ marj, gelukkig heeft madelief niet meer gespuugd en weer lekker tevreden is! @ dithje, hij krijgt nu nog friso comfort.. Nee hij heeft nog geen broodkorst gehad, ik durf dat eigenlijk niet zo goed want hij duwt alles meteen helemaal achter in zn mond. Ook als ik het vast houd probeert ie het nog helemaal naar binnen te duwen en hij bijt ook stukken eraf. Ik ga nu 2 x per week fitnissen.. @ sam, jeujj goede nacht! wel jammer dat Jildou al om 5 uur wakker was.. Balen dat je nog niet fit bent, beterschap! @ es, Nou lekker hoor, dus jij bent nu ook heerlijk uitgerust! Hier; paar keer eruit geweest voor speen, maar verder wel goede nacht. Jayden zn eerste tandje is een beetje door, aan de onderkant. Vanmiddag weer werken, heb geen zin vandaag..
hallo meiden hier echt een rotnacht achter de rug. Djesslyn had gister avond weer hoger koorts gekregen dus ff overlegd met de hap. goed laten drinken en slapen maak ik me zorgen kon ik weer bellen. zelf de wekker op 3 uur gezet om dan nog eenste controleren, half 3 werd ik wakker moest plassen. dus gelijk ff gevoeld bij dr ze was warm maar sliep dus dacht laat maar lekker liggen. toen om 3 uur werden we wakker gemaakt door gegil en gekrijs. had haar nog nooit zo gehoord. dus ik eruit gelijk er naartoe. dacht ff kroelen verschonen en eten geven dan gaat het misschien wel weer. dus leg haar op het verschoningskussen. gaat ze gillen!! echt zo zielig. dus ik snel dr temp genomen 39,7 en toen ging ze ineens schokken met dr benen en armen. schrok me kapot! John geroepen en ik heb toen snel de hap gebeld. we moesten komen. djesslyn knipperde ook met dr ogen ze deed heel raar. was zo geschrokken dat ik moest huilen. eenmaal bij de hap was ze rustig geworden. koorst was er nog wel. volgens de dokter daar vecht ze tegen een infectie moest haar wel weer dr puf geven om te voorkomen dat het niet op dr luchtwegen komt die infectie. nu is mn meisje nog steeds heel zielig en heeft nog 39,5 koorts zetpil verlaagd het niet meer. nadat we bij de hap zijn geweest heb ik neit meer echt geslapen want djesslyn was steeds wakker en ging huilen. zo zielig. zal er vandaag misschien niet veel zijn moet ff met mn meisje kroelen als ze het wil en veel bv geven ze moet goed drinken.
Koortsstuip Bubsie?? Het arme meiske Kan me voorstellen dat je schrok zeg !! Heeel veel beterschap en sterkte!! Je gaat niet bloedprikken vandaag met dr toch?
Eline: Damn wat schrik ik altijd van die prijzen daar zeg :S ... Wij hebben ook een tussenwoning, alleen hebben we 4 slaapkamers op etage en zolder nog een 5e en daar ook de wasserij zeg maar .. En hier betaal je dus ruim een ton minder!!! Verder ziet het er idd wel erg mooi uit!! Maar met het oog op de toekomst? 2 slaapkamers? Dat zou ik te weinig vinden !!
Oke! ja ik heb er gelukkig geen ervaring mee, vandaar mn vraag !! Je hebt gelijk, arme schaapje eerst maar even opknappen!!!
@ sam ik zit net ff te google op koortsstuip. maar kom al verschillende artikelen tegen waar helemaal niet in staat dat je kind buiten bewustzijn moet zijn. en alle andere dingen kloppen wel. schudden met ledematen en kan duren tot 15 minuten ongeveer allemaal dingen die kloppen. raar dat die dokter zei nee hoor tis geen stuip.
@ bubsie, ahh dat is schrikken zeg! Arm meisje toch, hoop dat de koorts snel weer zakt.. dikke knuffel!