Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd bubsie dat is dan wel raar!!

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    no vanmiddag weer een stuip gehad gelijk naar de dokter moeten komen en blijkt inderdaad ook vannacht gewoon een koortsstuip te zijn geweest beetje raar dat die arts deed alsof er niks aan de hand was met dr. ja toen we daar waren niet meer maar luister dan naar wat ik zeg!
    dus hier weer veel aan het zorgen voor djesslyn erg zielig en eng haar zo te zien.
    morgen naar arts terug voor controle hopelijk krijgt ze niet weer zo'n aanval. ze ligt nu ff te slapen in de box. ze wil verder niks alleen maar bij me hangen. koorts is nog 39,6

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    ooh bubs wat eng!!! heel veel beterschap!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gatver meis :( Dikke knuffel en snel beter worden kleine meid!!

5. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Bubsie, ik zou als Djesslyn koorts blijft aanhouden toch naar kinderarts gaan en desnoods naar spoed gaan hoor...wat doet ze verder nog?

6. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    he getsie Bubsie!! :( Hou haar in de gaten meid, en als je het niet vertrouwd of wat dan ook, gewoon bellen hoor!!

7. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Agoss!! Ging net even spieken bij Naomi, ligt ze op haar buikje te slapen! :) Sinds ze kan rollen van buik naar rug en nu ook andersom doet ze niet anders meer.. en vooral in bed! ;)

Wij hebben de badkamer even een likje witte verf gegeven, aangezien er vrijdag kijkers komen vonden we het dat wel even waard om te doen.
    Ook de tuin even aan kant gemaakt vanmiddag, alle ramen gezeemd binnen en buiten.
    En morgen nog paar kleine dingetjes doen en dan is het vrijdag ochtend duimen geblazen!
    IK WIL WEG HIER!!!! :p

8. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Es, veel succes vrijdag en de duimen draaien....

9. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Es, moeten jullie dan gauw op zoek naar wat anders? Gaan jullie dichter bij je vader wonen?

10. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou een ander huis kopen is op het moment geen probleem! dat is makkelijker als verkopen.
    Maar als dit huis verkocht raakt kunnen we een regeling treffen dat ze erin kunnen als wij wat anders hebben..

Nou het dichter bij me vader gaan wonen is omgedraaid. Mijn vader wil hier heen komen, aangezien hij ook hier vlakbij werkt. En wij kunnen beter hier blijven wonen ivm Vincent zijn werk.

Maar goed, ik hoop zo dat er nu eindelijk eens iets uit komt.. Wil zo graag weg hier!! Lekker groter wonen, die kleine een eigen kamertje enz!!

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ pippo, de kinderarts heeft me 2 keer gebeld vandaag hoe het ging met djesslyn en zei dat ik een zetpil moest geven zodat ze zich wat beter zou voelen dus heb ik gedaan 60 mg. maar weet nu eigenlijk niet of ik het straks weer moet doen. moet 6 uur tussen zitten dus dan zou ze rond 12 uur weer een moeten.
    dr koorts is gezakt met die pil toen ze naar bed ging uutje geleden en nu slaapt ze. weet ook niet goed of ik haar nu wakker moet maken voor de zetpil. en ben heel bang dat ze straks weer een stuip krijgt vannacht.
    zie steeds het beeld van afgelopen nacht en vanmiddag dat levenloze meisje in mn armen. bah.
    ow hoor ze brabbelen geloof dat ze wakker is.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ik duim mee es!!!

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ow en verder doet ze niet zoveel eigenlijk ze is hangerig en moe. gelukkig drinkt ze wel steeds als ik haar aanleg zo'n 10 minuten dan is ze weer heel moe en valt ze in slaap.
    vanavond was ze wat meer opgewekt na de zetpil.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    zou denk ik wel weer 1 geven bubsie al is het een half uur later... Zou ff kijken hoe de koorts dan is..

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam thanks.
    ik dacht zelf ook ff voelen hoe warm ze voelt straks en ff meten anders en dan inderdaad nog 1 geven.
    maar mn schoonzus heeft me juist bang gemaakt door te zeggen dat ze door die pillen ook stuipen kan krijgen. de kinderarts zegt weer dat het daar niet aan kan liggen. dus ja.

nou dan moet ik opblijven tot 12uur vannacht of zo gaan en wekker ff zetten.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou hier ook weer wat.. Klote n8. Om 2 uur werd rinze wakker, zou hem slokje geven en ineens werd ik helemaal raar. Begon te zweten als een idioot en mn handen verkrampten helemaal. Kon helemaal niets meer... Verder zo slap als een dweil dus ben weer ziek thuis :( .. En Rinze heeft ook 39 graden koorts...

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Sam, wat naar zeg dat je je nog zo belabbert voelt, eng ook zeg van je handen verkrampt. Beterschap voor jou en Rinze

Bubsie ook schrikken, hoe gaat het nu?

Es, spannend vrijdag weer kijkers, ik duim voor je. Weet wat het is om weg te willen:D

De huizenprijzen hier zijn niet echt leuk, een beetje normaal huis, in leuke buurt, en met 3 slaapkamers, zit je al boven de 250.000 euro.
    Mijn man ging die avond naar zijn ouders, dat huis laten zien.
    Jullie raden het al, weer zelfde verhaal.
    Dat we nog 2 jaar moeten sparen, en nooit meer op vak zullen kunnen bla bla bla.
    Ik weer ruzie met man, zo erg, dat ik me gisteren had ziekgemeld.
    Mijn man zegt dan weer dus jij wil 30.000 euro weggooien, door hier niet nog 2 jaar te wonen enz.
    En zegt dan dat ie zich niet laat beinvloeden, maar tis gewoon wel zo.
    Dus hoe dat verder gaat, weet ik niet.
    Zijn ouders proberen er gewoon een stokkie voor te steken.
    Ik had uitgerekent, met alle vaste lasten eraf, en boodschappengeld enz, houden we 900 euro over. Moet toch makkelijk kunnen?
    pfffff

Straks nog avonddienst, en dan een dagje vrij

xxx

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam, dat huis heeft 3 slaapkamers, en op zolder nog een slaapkamer.
    Ik zou maar 2 kids willen , zeker niet meer.
    Dus qua ruimte wel groot genoeg

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline wat vervelend zo met je s-ouders. Ooh gelukkig 3 slaapkamers ;) ..

20. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen meiden

Hier drama nacht!!! Naomi is echt elk uur wel wakker geweest!! ppff, ben kapot!!

Vanmorgen met Naomi naar de Dermatoloog geweest. Ze heeft al vanaf haar geboorte een plek op haar hoofd en niemand wist nou precies wat het was.
    Het is dus een soort van moedervlek zonder pigment. Kan op zich weinig kwaad, alleen moet wel in de gaten gehouden worden natuurlijk. Dus moeten over een half jaar terug komen.

Ook heeft ze een ooievaars beet op haar hoofd in haar nek, maar die gaan meestal vanzelf weer weg.

Share This Page