Bubsie, hoe is het met je meisje?? Sam, heel veel beterschap!!' Es, goed dat ze het wel in de gaten houden. Balen van je nacht, Mooi huis Eline, zo groot!! Schoonouders mogen advies geven maar uiteindelijk moeten jullie alles zelf beslissen natuurlijk en hebben ze daar niets over te zeggen. Jammer dat ze er over blijven zeuren Hier, vandaag ook thuis gebleven. Heb enorme hoofdpijn, kan amper naar het scherm kijken. Geloof dat mijn holtes goed verstopt zijn dus ga maar veel stomen vandaag. Volgens mij blijf ik ook steeds weer verkouden worden door anissa ofzo.. De nachten gaan hier goed trouwens. Ze wordt nog steeds een paar keer wakker maar slaapt dan weer heerlijk verder als ze de fopspeen krijgt
@ sam jeetje jij ook al aan het tobben met je mannetje. en ook nog jezelf! bah. hoop dat jeje snel beter voelt en rinze ook. @ hier net weer naar de dokter geweest controle voor mij en voor djesslyn. e heeft nog steeds hoge koorts moeten nu van vandaag ook alles opschrijven hoe lang ze drinkt, plasluiers diaree ja of nee enz. ze is vandaag erg moe en valt steeds in slaap.op advies van de dokter moet ik wel zetpillen geven en dr antibiotica in de hoop dat morgen de koorts gezakt is. anders belt huisarts morgen met kinderarts. en moeten ook opletten dat ze niet uitdroogd omdat ze weinig goede plasluiers heeft en ook slecht drinkt. ze ligt nu ff in de box te slapen. zelf ben ik vannacht iedere 2 a 3 uur bij dr gaan kijken en voelen of ze niet te warm werd. ze heeft in ieder geval de nacht goed geslapen. nu ik nog... maar dat gebeurt denk ik pas als de koorst weg is.
ik dacht kom ff bijlezen en reageren maar internet doet een beetje wazig dus ik kom straks nog wel ff terug
Sterkte met Djesslyn Bubsie!! Hopelijk is ze snel weer beter!! Ha die Kikkert! Alles goed? Anissa ligt al in bed Wordt de laatste tijd steeds eerder maar is denk ik alleen maar goed (al is dit wel erg vroeg) Ze had vandaag op het kdv ook niet veel geslapen.. Nou ja, als ze doorslaapt kan ik ook vroeg mijn bed in al gaat slapen niet echt goed nu met mijn volle kop.. Denk dat ik rechtop moet slapen.. Morgenchtend cursus waar ik eigenlijk wel echt naartoe moet/wil en daarna dan nog werken.. Dame net worteltjes (puree) en stukjes wortel voorgeschoteld maar ze moet er echt niets van weten. De yoghurt daarna wilde ze weer wel. Heb het in een bekertje gedaan waar ze het zo uit dronk, haha. Zou het nou liggen aan de yoghurt of aan dat het zo vloeibaar is Fijne avond dames!
Bubsie hoe is het inmiddels??? Wel toevallig onze gele kids nu ook nog koorts ... MoederK ik heb geeeen idee, bijzonder kind ... Hier met mij iets beter, heb aardig bij kunnen slapen. Rinze steeds rond de 39,5 koorts en is een echte man, oftewel erg zielig Jildou heeft ook koorts sinds vanmiddag.... Dus weer gezellig!
@ sam. jeetje wat een ziekenboeg bij jou! beterschap allemaal. en ja wel toevallig inderdaad rinze geel en koorst en djesslyn ook. Djesslyn ligt nu op bed hoop dat ze weer goed slaapt. net was de koorst wel gezakt na een 2e zetpil. hoop alleen dat tie niet weer ineens zo hoog wordt dus maak haar rond half 11 wakker dan mag ze de volgende en dan kan ze gelijk nog ff wat drinken want dat doet ze niet zo goed. hoefde haar niet wakker te maken snacht van de dokter als ze lekker slaapt maar dat deed ze van de week ook, en toen om 3 uur gilde ze het uit dus geef haar die pil straks denk toch wel net als gister. tenzij dr temp beneden 38 is.
wat is het trouwens rustig hier? want normaal moest ik echt weet ik hoeveel pagina's bijlezen maar das nu niet meer zo erg
@ bubsie, sterkte en beterschap voor je meisje! Hoop dat jullie de nacht goed door komen en dat de koorts morgen gezakt is! @ sam, ook weer ziekenboeg bij jullie.. ook veel beterschap! Fijn dat je wel wat hebt kunnen slapen. @ moederK, fijn dat de nachten nu beter gaan met speen. Jij ook beterschap meid! Hier; Gewerkt vandaag.. Jayden heeft last van zijn 2 tandjes die door aant komen zijn. Morgen vroeg eerst sporten en smiddags gezellig afgesproken met 3 andere mama`s en kindjes. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Goedemorgen! Sorry voor mijn afwezigheid. Het is op het moment erg druk hier. Woensdagmiddag zijn eindelijk onze meubels verkocht en opgehaald! Wij zijn dan ook meteen gaan sauzen en de boel klaar maken voor de nieuwe meubels die vandaag komen Het is wel heel erg kaal nu hoor. We hebben nog een bank, de tv staat op de grond en verder de spullen voor Luca dus de box en een kinderstoel. Met Luca gaat het erg goed! Hij ligt nu steevast op z'n buikje te slapen als ik hem 's ochtends uit z'n bedje pluk Daardoor is hij al 2 nachten achtereen doorgelekt, echt dat jongetje was zeiknat. Vanavond maar een grotere luier omdoen (nummer 4) kijken of dat helpt. Heb wel een beetje door de berichten gescrold en ik wil Bubsie een hele dikke knuffel geven! Wat een schrik zeg, die kleine Djesslyn zulke koorts en stuipen Sam heel veel beterschap voor jou, Rinze en Jildou! Wat een ziekenboeg zeg Dikke knuf! Hoe is het met jouw schoonvader Goldy?
hee meiden Dithje lekker zeg dat jullie meubels zijn verkocht. Gelijk weer druk dan he. Hoop dat die grote luier helpt, is vanaf 9 kilo he dacht ik, dus zou best kunnen. Moederk, hoe gaat het nu met je? En sam, hoe is het bij jou ziekenboeg? Krijg zo een vriendin op visite, met 2 kinderen van 3 en 1, leuk xxx
Superrrr Dithje!! we willen wel foto zien he !!! Hihi Rinze heeft al paar weekjes maat 4 aan!! Trouwens ik gebruik(te) meestal pampers, maar ik vind ze stinken als ze nat worden tegenwoordig! Meer die dat vinden? Hier zelf aan de blaf, Rinze 39.6 en Jildou ook koorts, maar die heb ik niet gemeten. Heeft ze zo'n hekel aan!! Net een pcm door dr thee gedaan en mooi opgedronken .. Verder op zich redelijke nacht gehad. Mag niet klagen met 2 zieke kids iig. 1 x rond uur of half 3 beiden wakker. 5 uur Jil bij me gekomen. Geslapen tot 7 uur... gevoed en tv gekeken en weer in slaap tot half 9. Toen belde mn vader dat hij er was ..
Pfff Sam wat een hoge koorts! Heel veel sterkte jullie! Tuurlijk komen er foto's! Veel plezier Eline met je vriendinnetje, gezellig! Mijn vriendinnnetje komt zo ook met haar dochtertje van 4 weken
Hey meiden heb even een vraag, morgen word zoontje van vrienden 1 jaar. Nu waarschuwt zijn moeder dat hij de waterpokken heeft. Zal ik dal wel gaan???
Ik weet niet of ze al opgedroogt zijn, denk het niet. Maar Kaelyn zal het toch wel een keer moeten krijgen, of denk ik dan heel stom?