sam, nog steeds een ziekenboeg, pff. Gelukkig viel je nacht wel mee zeg Luckey, ik zou het denk ik niet opzoeken, maar ja, zo ben ik Dithje, was zeker echt weer klein om te zien, de baby van je vriendin. Lijkt al weer eeuwen geleden, dat die van ons 4 weken waren. Ben wel blij dat die tijd voorbij is( omdat kim zoveel huilde)
Ik vind het erg jammer dat die tijd weer voorbij is, ook al huilde Rinze veel, sliep hij weinig etc... Had er graag wat meer van genoten!
Beterschap voor de zieke kleintjes en moeders!! Veel plezier voor de dames die met vriendinnen en kids hebben afgesproken!! Hier, vanmorgen naar cursus gegaan maar daarna toch weer naar huis (ipv) werken). Mijn hoofd knalt nog teveel om intensief bezig te kunnen zijn..
Beterschap MoederK! Lastig Lucky! Ik snap jouw redenatie om wel te gaan wel maar ik denk ook dat ik het niet zou opzoeken. Hoe jammer het ook is dat je dan niet naar de verjaardag kan. Misschien eerst eens informeren of de blaasjes al ingedroogd zijn? Om nog even terug te komen op jouw vraag Sam... Ik vind Pampers niet stinken hoor. Had jij het altijd al dan of sinds je maat 4 bent gaan gebruiken? Hier; was erg gezellig met mijn dinnetje! Wat een klein poppetje zeg. Pfff lijkt echt eeuwen geleden dat Luca zo klein was *emo* We hebben wel besloten dat Luca en C man en vrouw worden
oh dat is handig dithje haha! ik heb het altijd al wat gevonden en nu ze vernieuwd en dunner zijn vind ik het nog erger! maar goed ze bevallen t beste dan moet je wat he!
Haai meiden. wel terug gelezen maar even geen zin en puf om te reageren! Hier een flinke domper weer met de kijkers van het huis. Helaas gelijk nee gezegd. De vrouw vond alles prima, behalve de slaapkamer te klein! En wij slapen er met z'n 3en ken je nagaan hoe groot ze hem wil hebben Ach ja, klote! Vincent heeft een andere functie gekregen (die hij heeeeel graag wilde) en is met alles flink vooruit gegaan! Qua rang, maar ook qua salaris. Dus ook wel weer iets positiefs! Vanavond gaan we eten bij me S-ouders. Daarna gaat Vincent naar een feestje en ben ik lekker alleen thuis met me kleine meisje! Naomi slaapt nu ook alleen nog maar op haar buik trouwens. Weet even niet meer wie dat nou vertelde Bekijk bijlage 129247
ach wat veel zieken weer!! heel veel beterschap gewenst. wij gebruikten ook pampers,maar kreeg levi ontzettend luier uitslag van,dus mee gestopt. we gebruiken nu kruidvat,en ik ben echt helemaal tevreden erover,nooit meer lekkerij!! en je ruikt nooit iets,alleen erge poepoe ofzo ze zijn wel iets stugger/dikker maar hij lijkt er geen last van te hebben. en veeeel goedkoper!
Ja ik heb Jildou aan de kruidvatbroekjes en Rinze voor het eerst ook aan de kruidvatluiers. Bevallen tot nu tie prima!
meiden hebben jullie me niet gemist vandaag? Heb vannacht in het ziekenhuis geslapen met djesslyn nou ja slapen. misschien 1 uurtje. gister kreeg ze weer een stuip alleen nu dacht ik wat is dit nou weer lijkt wel hersenvliesontsteking ofzo. ze trok heel raar met dr hoofd en de ogen gingen weer draaien en uiteraard huilen/gillen. haar temp is nu beneden de 38 dus mochten we thuis verder uitzieken met dr. ze ligt nu op bed is snel moe. hebben nu ook een protocol meegekregen voor als ze het weer krijgt dat moeten we medicijnen toedienen. moet binnen 5 min dan uit stuip zijn zo niet nog een keer toedienen en anders 112 bellen. best eng als je dat mee krijgt. kan dus gebeuren dat ze weer een stuip krijgt als ze koorts heeft. hoop het eigenlijk nooit meer mee te maken.
Diaan denk niet dat dat te doen is. Meiske heeft koorts en sommige kinderen krijgen daar stuipen van, hoe eng dat ook is. Als ze vecht tegen een virus, kun je verder niets aan doen en ab kreeg ze al....
Jeetje Bubsie wat een schrik Een hele dikke knuffel voor jou en Djesslyn! Balen Es dat de kijkers meteen nee hebben gezegd. Hoe is het nu met jullie Sam? Nog steeds ziekenboeg? Kom later pics showen van onze nieuwe inrichting!
Yes Dithje, ben benieuwd! Hier een verschrikkelijke n8 gehad. RRinze heeft vooral gehuild, zelf ook nog vooral liggen hoesten.. Rinze had 37.3 net dus dat gaat goed maar fit is hij nog niet. Jildou is nog koortsig maar wel vrolijk. Dus we doen maar rustig aan. Kor is nu ff om een fietsje voor Jildou, via mp.. Ziet er leuk uit voor klein prijsje...
@ diaan: de symtomen zijn van een stuip dus daar kan je niks aan doen. ja hopen dat ze geen koorts krijgt. ben ook wel bang or. heb ik ook gezegt tegen de dokter. bang dat ze wat geks heeft aan dr hersens, daarom terug 8 maart controle
Balen van je slechte nacht Sam! Gelukkig dat de koorts van Rinze wel gezakt is. Hier komen de pics hoor meiden! De eetkamertafel Bekijk bijlage 129504