Mooooi Dithje!!!! Ja balen van die slechte nacht, fijn dat de koorts weg is, nu zn humeur nog :S .. Hij wil echt alleen maar op schoot.. en dat al voor de 3e dag en ik ben er wel wat klaar mee !!
@ sam ow begrijp dat rinze koortsvrij is. fijn zeg!! en dat tie heelde tijd nu bij je wil.. weet er alles van. als ik djesslyn neerleg gaat ze huilen en als het er echt niet zint gaan ze gillen ze is nog erg zielig dus verwen haar maar als het nodig is. ze zit nu in de wipper naast me hihi. maar ze speelt wel beetje met de knuffels dus gaan de goede kant op. ojee, dr komt weer een hele dunne luier zo de horen! nr 2 vandaag!! (komt waarschijnlijk door de antibiotica) en stinken!!!!! ga dr dus weer verschonen. fijne dag meiden. @ dithje. mooi de meubels!!
Zit ik hier met 2 niet fitte kinderen, kor gaat ff naar de winkel en vervolgens zit meneer weer te koffiedrinken bij zn ouders!!! En Rinze huilt maar door, Jil is godzijdank weer rustig, net ook hele serenade gehad... Kan ik weer alles alleen doen, vanochtend was ie ook al weg.
Nou idd, als hij nu eens hier in huis eens iets uit ging spoken kon ik er nog mee leven.. Hij heeft vanochtend spul gehaald, zal er volgend jaar nog wel liggen...
Haaai meiden!! Ik ga proberen om even te reageren! Dithje; Heel gaaf je nieuwe meubels!! Sam; Balen :x En zeker niet tof dat je man ''vlucht''! Sterkte! En ik herken het hoor! In huis dingen doen die nodig zijn uitstellen uitstellen en uitstellen! MANNEN!! grrr Hier; Gisteren bij me S-ouders gegeten, was wel gezellig. Mijn s-vader is helemaal gek met Naomi! Zo leuk! Daarna ging Vincent naar een verjaardags feest van een vriend, en aangezien dat 5 min lopen is van ons huis ben ik ook even een uurtje gegaan met Naomi. Om half 9 weer naar huis gegaan en Naomi lekker in bed gelegd! Redelijke nacht gehad. Naomi wordt 's nachts een beetje half wakker, door de speentje te geven slaapt ze gelijk weer maar als ik haar laat en er niet heen gaat wordt ze wel wakker en gaat ze echt brullen. Dus dan maar eruit voor haar speen en dat gebeurde vannacht dus 2x! Ben vandaag echt aan het opruimen, schoonmaken en poetsen! Badkamer al gedaan, al 2 wassen gedraaid, nog even opvouwen straks. Gestofzuigd, gedweild enz.. Straks nog even de hond uitlaten en dan de was opvouwen. En Vincent?? die ligt onder een deken op de bank want is moe van het werken (heeft nu ook weekenddienst!) ach ja.. ik laat hem maar! Naomi ligt nu ook lekker op bed in een schoon bed en schone slaapzak Vanavond heb ik besloten niet te gaan koken maar lekker pizza te eten, vind het wel prima!
@ sam, ja mannen inderdaad soms begrijp je er niks van he. hoop voor je dat je kids nu wat rustiger zijn. @ hier net de hap gebeld want djesslyn heeft rode uitslag op dr buik en rug beetje op de voorhoofd. echt zo'n stom wijf aan de tel gehad die volgens mij echt dacht bel je daarvoor.? ik verhaal uitgelegd enz. belde ze terug waarom heeft ze de antibiotica want die geven we nooit als ze alleen koorststuipen hebben or. ik zeg ze is toch ziek! ze hoest stotterd enz enz. ik weet niet precies waarom ze dan heeft maar niet voor niks. ok weer overleggen. belde ze later weer terug moeten stoppen met antibiotica en verder alleen bellen als er iets is en ze suf wordt of koorts krijgt. ik zeg ja ze is ziek! dus is ze suffig! en ze hoest enz en hoop geen koorts en volgens mij had ze trouwens ook daarom antibiotica. dan de koorts ging zakken. nu heeft ze half 3 voor het laats gehad. dus zou vandaag in ieder geval nog 1x moeten geven. wat dit nu weer is weet ik niet. maar ga maandag de ka uit t sophia bellen want die neemt ons wel serieus!
Bubsie denk dat ze 6e ziekte heeft dan. Google daar eens op en vergelijk de uitslag eens? De ab had ze die niet uit voorzorg ivm de hoge koorts en dat t niet op de longen zou slaan?Denk ff met je mee hoor... Hier rust weer gekeerd hoor ..
ja klopt sam maar moest de kuur afmaken en ze hoest nu juist meer dus bang als ik stop ze weer koorts krijgt. 6e ziekte zei mn schoonmoeder ook al. bij de hap denken ze via de tel allergies voor de antibiotica fijn weer rustig bij je. zal ss google
ze hebben nergens naar gekeken alleen opgenomen en aan de zuurstofmeter en hartslag verder koorts gemeten maar geen bloed genomen ofzo. kwam op druk moment dat weet ik. maar toen had ze nog geen uitslag. maar zou ook 6e ziekte kunnen zijn in dr nek zit een grotere plek verder allemaal kleine plekjes
breek ff in bubs wat een narigheid zeg bahh dikke knuff ,...kan je die grote plek weg drukken ?? zo niet wel ff na het zkh bellen hoor waar jij bang voor bent heb ik hier dus ook als ik het lees sorry wil je ook niet bang maken ... dikke knuff voor je meid hoop dat het gauw goed komt