ja gaat wel beter zat verschijnselen van 6e ziekte te lezen zou kunnen inderdaad koorts koortsstuipen en daarna vlekken. ff afwachten maar weer. alleen zal ik dan wel de antibiotica blijven gebruiken voor het geval ze weer koorts krijgt?
Bij hersenvliesontsteking zou ze ziek blijven en niet beter worden. Persoonlijk denk ik niet een allergische reactie op ab, dan had ze dat al veel eerder vertoond en dus zou ik het afmaken. Maar let wel, ik zie het niet en ben geen arts het is wat ik vanaf hier denk.... Maar vertrouw je het niet altijd bellen. 6e ziekte zou heel goed kunnen ook.
ik ga het gewoon nog gebruiken en anders maandag ff naar de huisarts. ze voelt zich duidelijk beter als gister. wel moe maar das logisch.
ARGGGGGGGGGGGG Naomi heeft het Tandenknarsen sinds een paar dagen uitgevonden!!! Is niet moeilijk natuurlijk met 6 tanden!!! Maar is toch niet goed lijkt mij?? Ik kan er ook echt niet tegen, dat geluid!! IEKKK!
Ah jeetje zeg Bubsie wat een zorgen om die kleine meid van je! Pfff wat kan je dan onzeker worden van zo'n muts bij de hap he? Je hebt groot gelijk dat je maandag het Sophia gaat bellen. Heel veel sterkte en een knuffel! Fijn dat de rust is terug gekeerd Sam Whahaha Es die Naomi, nu al knarsetanden
Bubsie: sterkte meid, hopelijk knapt ze snel op!! Ja ze zeggen dat we het moeten negeren, maar als ze het doet geef ik gewoon dr speen, ik kan dr echt niet tegen kippenvel over me hele lijf haha.. Naomi is gewoon schor van het gillen/kletsen en keten van gisteren met opa! Ze was wel een half uur aan het schaterlachen omdat opa zo gek deed.. maar nu is ze schor haha
heey meiden, zo heb weer ff tijd hoor.. gister leuk middagje gehad met de andere mama`s en baby`s. Vandaag gewerkt maar kon eerder gaan dus toen ff mee geweest naar t ziekenhuis en daarna thuis alles gepoetst enzo, dus nou hoef ik morgen niet zo veel te doen gelukkig. Jayden heeft af en toe last van zn tandjes.. ik vind het er echt schattig uit zien hahah.. @ dithje, het gaat gelukkig steeds beter met svader. Met een beetje geluk is hij volgende week thuis.. dat zou wel fijn zijn want hij is aankomende donderdag jarig. Leuke meubels hoor! @ bubsie, dikke knuffel en sterkte! Vind het echt heel naar voor jullie! @ sam, fijn dat het weer rustig is bij jullie.. ben je zelf al weer wat opgeknapt? @ es, leuke foto!
@es dank je wel @ dithje. ja verschrikkelijk onzeker dat je dan kan worden. maar heb haar haar laatste keer van vandaag ook gegeven or SAM. ff kijken maar weer. @ dank je goldy! fijn dat het beter gaat me je s vader en dat hij volgende week misschien naar huis mag. net nog ff getempt en ze heeft nu 37,7, dus hoop dat het niet hoger wordt. maar tis savonds altijd hoger toch? heel de dag 36,9 a 37. dus denk dat het weer omhoog gaat maar voel straks wel weer bij dr en anders temp ik gewoon nog een keer. best eng or. hoop dat ze niet weer 38 haalt want dan wordt ik al bang.
Kom hier zo maar weer s even terecht en moet toch even snel ergens op reageren.. @bubs: weet niet of je al duidelijkheid hebt over je meisje qua ziek zijn maar kan je vertellen dat bij hersenvliesontsteking t kindje er niet tegen kan dat t als t ware dubbel gevouwen wordt.. Klinkt raar maar als ze op dr rug ligt even dr beentjes omhoog doen, of zoals ze zelf ook vaak kunnen de voeten naar de mond zeg maar.. Toevallig is Brayden ook flink ziek geweest deze week en ben 2 keer bij de HAP beland (niks aan de hand, virus waarschijnlijk.. gaat al een stuk beter nu ) en daar checkten ze dat altijd op die manier.. vandaar.. denk dat kan je misschien even gerust stellen..
@ pam, bedankt meid! stelt met zeker gerust aangezien ze om 6 uur alleen maar met dr benen omhoog heeft gezeten. en ze steeds dr sokken wilde pakken.
breek ff in pam opzich idd een goede test alleen klopt deze niet altijd ...want hersenvlies heeft veel verschillende symptomen en is bij ieder anders dus helaas ook het dubbel vouwen zoals jij zegt ....en wanneer dat niet lukt dan is het al uitgebroken en dat is juist het moeilijke en het rotte aan hersenvliesontsteking ........ breekt uit
Maar denk niet dat ze haar bij enige verdenking op hersenvliesontsteking uberhaubt hadden laten gaan in het zkh!
@ sam nee eerlijk gezegd denk ik dat ook (is te hopen in ieder geval. ben zelf niet zo happig op ons ziekenhuis). en verder, ja ongerust blijf ik toch wel...
idd ..alleen is het een hele moeilijke om te ontdekken omdat het op een griep of virus lijkt in het begin en dan kun je het heel moeilijk vaststellen of testen..en daarna kunnen er kwalen ontstaan zo uit het niets en die zijn ook heel verschillend en dan breekt het binnen 24 u uit .. het is gewoon een moeilijke rotziekte helaas ...het enige wat je kan doen is allert blijven en bij je onzerheid gelijk bellen .. omdat ik dit hier vertel is omdat ik het helaas naast me heb meegemaakt .gelukkig net optijd allemaal maar toch dan ben je toch wat allerter denk ik .. en dan kan ik wel niks zeggen omdat ik hier niet meer klets maar sorry dat kan ik ook niet ...want stel je voor ..dan zou ik het me zelf kwalijk nemen om het niet hier neer te zetten .. en jullie zullen het dan miss niet op prijs stellen maar ja jammer dan ik vind dat het moet zeggen.. en niet om iemand bang te maken ..maar omdat het moeilijk te zien is of het dat wel of niet is ..
Ja maar dat is ook logisch Bubsie, damn wat je nu een paar keer hebt gezien, dat is niet zomaar weg van je netvlies! Knuffel!! Het feit dat ze opknapt is een goed teken!!
naja t is aan mij uitgelegd dat wanneer een kindje al zelf met de voeten speelt op die manier t eigenlijk al zeker is dat dat t niet is, zeker niet wanneer er geen extreem hoge koorts of ook andere verschijnselen bij zijn. En zo hebben de artsen t iig bij brayden gecheckt omdat t aan t hersenvlies zou trekken of iets dergelijks waardoor t pijn zou doen ofzo.. snapte t ook niet helemaal maar dat is wat ze zei dus ik denk ook dat je daar nu niet bang voor hoeft te zijn..