Sam... ik heb hem gelezen... zal het met manlief bespreken... had er nog nooit zo over nagedacht... thx voort berichtje
Bij ons wel vandaag... maar ze hebben ook in de gaten dat papa en mama anders zijn dan normaal ... maar normaal kunnen de oudste 2 zich met gemak samen of alleen amuseren hoor.... En Collin kijkt graag wat zijn broer en zus doen.
Heel veel beterschap voor jou en Djesslyn Bubsie! Ach gosie Eline die kleine Kim, beterschap! Jeeh J2J, gefeliciteerd met de 5 maanden van Bram! Oooh wat heerlijk MoederK dat Anissa zulke goede nachten heeft gehad. Nu maar hopen dat vannacht een eenmalig iets was en ze weer lekker door gaat slapen! Mooi gedichtje Laetitia! Fijn Kikkert dat het gesprek goed verlopen is. Weet niet hoe en wat, want ik zit niet op hyves maar desondanks sterkte en succes met alles! Sinds een paar dagen wel... Lang leve de sprongetjes
bv opkrikken: domperidon wordt vlgs mij nog wel gegeven. ik lees dat je kolft? je kunt ook een keer gaan klusterkolfen. das met schema 7-5-3-1. en veel aanleggen als je live voedt. succes!
MoederK heb ff voor je gegoogled...Kijk... Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - Domperidon [1]
Lea, heel veel sterkte! heftig vooral omdat je ook nog genoeg hormonen hebt van de bevalling. Neem even tijd voor je zelf, lichamelijk en geestelijk. Heb zelf ook 2 miskramen gehad en weet hoe iets kleins heel veel pijn kan doen. Sam, gefeliciteerd met je kleine, 6 maandjes al weer. Wow! wat gaat het toch snel he. Ik kom zo weer terug om verder te lezen. Kleintje wilt aandacht. x
Nou Naomi is om half 7 toch nog gaan slapen.. dat doet ze eigenlijk nooit, ben daarom ook benieuwd hoe lang ze gaat slapen.. Eigenlijk moet ze nog in bad en nog een fles om 8 uur a half 9.. Denk niet dat ze nu blijft slapen, verwacht wel dat ze wakker gaat worden rond half 8 ofzo.. we zullen zien Morgen einde van de middag komt me vader de hond halen, die gaat daar een nachtje logeren want wil ik niet alleen laten met oud en nieuw.. Ze is niet bang ofzo maar ik vind het gewoon niks als ze alleen moet zijn.. En me vader vind het helemaal niet erg! Ik ga nog even een peukie roken buiten en dan bankhangen! Misschien tot later!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hier ff erg pissed-off.. Kreeg net krabbel van buurvrouw met de vraag wat er gebeurd is omdat er iets aan de bumper van onze auto mankeert... Kor net gekeken, want wij weten van niets.. Heeft er waarschijnlijk iemand met trekhaak aan onze bumper 'gehangen' tijdens achteruit rijden, bumper stuk... En niet even melden natuurlijk....
Ja hij staat achter ons huis, naast de schutting zeg maar. Als we de tuin uit komen, sta ik achter onze auto... Dus kleine moeite toch? :S
Sam, dikke baal zeg! ip heb je dan recht op vergoeding uit waarborgfonds, maar wel een hele rompslomp. weer niet of je ook aangifte moet doen bij pliesie bijvoorbeeld. Sjaak hier vanmiddag in de doek gehangen, hij heeft bijna 2 uur geslapen! wow! en vanmorgen ook kleine 3 kwartier na de boodschappen doen. het wordt nog wel weer wat...
Wat Sam? Hoe ontzettend aso is dat :x Grrr zeg... Zoiets kan toch gebeuren, waarom niet gewoon even een berichtje achter laten :x:x Fijn DJ Momo dat Sjaak vandaag lekker in de doek geslapen heeft.
@ Lae, sterkte meis.. dikke knuffel! @ sam, joehoee een goede nacht.. goed zo Rinze, vanacht weer doen he! voor de rest een dikke knuffel want heb verder niet gelezen eigenlijk, ga op de bank hangen! Morgen nog van 8 tot 12 werken en daarma beginnen met eten koken want ik krijg savonds eters, en ga van alles klaar maken.. dikke knuff!
ppff die klote knallen buiten!!! :x Naomi is in een uur tijd al 4x wakker geworden ervan!! Wordt leuk morgen.. denk dat ik morgen om 00:00uur met een wakkere Naomi op schoot zit
Dames, sorry maar ik kan het echt niet bijbenen hier. Eerder was het nog een paar pagina's per dag, maar nu weer tientallen. Het lukt me dus niet om op jullie allemaal te reageren... Leatitia, ik begrijp dat het toch mis is gegaan. Sterkte meid!