Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach de schat :( !! Je zit er dan ook echt op te wachten he als ze zo jengelen! Beterschap!!!

Nou Rinze is wakker geworden hoor ;) gebadderd en hij speelt in de box.. Het wordt nog wel wat :p !!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Denk het wel.

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ben ik weer even hoor..

@bubs:

heeft je meisje toevallig zon 2 a 3 dagen (hoge) koorts gehad en nu allemaal kleine rode vlekjes/stipjes op dr lijfje???

Brayden heeft dat namelijk nu ineens en de HAP wilde even kijken en t is de 5e of de 6e ziekte :) al begon t bij hem met erg spugen en dat is niet typisch erbij maar dat heb ik van de week ook gehad dus hij kan tzelfde ghad hebben.

wie weet hebben ze tzelfde :p

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ pam ja denk het ook
    zal straks nog een kijken maar gister belde ik de hap en ze kon het door de tel zien dat t van de antibiotica is. moest er maar mee stoppen niet gedaan or. kijk wel ff kan anders vandaag nog een keer bellen. misschien dat er dan wel iemand is die je serieus neemt. ze heeft inderdaad hoge koorts gehad 4 dgn vandaar ook stuipen.

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bubsie, Djesslyn vandaag 7 maanden! Gefeliciteerd!

Hier; heb een probleem. Mijn mams is ziek en gaat nu zelfs richting ziekenhuis dus heb ik morgen geen oppas :$:(
    Echt dubbel klote gewoon (sorry voor m'n taalgebruik :))...

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ben ik ook weer even :), druk druk.

Alle zieke kindjes beterschap!!

Hier ook een ziek mannetje, vrijdagmiddag naar de huisarts en vrijdagavond naar de HAP geweest en hij heeft het RS virus :(, zo sneu. Hij heeft koorts en benauwd, hoestbuien waarbij alle melk er weer uit komt, 's nachts alleen maar op de arm willen slapen, want als we hem neer leggen wordt het te benauwd en krijgt hij het hoesten niet verwerkt. Opname was niet nodig, maar wel de plasluiers in de gaten houden, anders direct terug.

Ben ook nog een week langer thuis, zou eigenlijk morgen weer moeten beginnen. Maar mams heeft ook een hernia, dus zat even met oppas en nu mannetje ook nog ziek dubbel op.....

Iedereen een knuffel!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Bubsie jeetje wat een schrik van je kleine meisje, lees dat het vandaag beter ging gelukkig

Dithje wat een mooie meubels, echt prachtig geworden.
    Ahh Luca koorts en tandenpijn, knuffel voor het mannetje.
    Je moeder naa zh? Hopenlijk niks ernstigs?

Moederk wat erg je nachten, zwaar zeg

Sam jij had een goede nacht, maar wel een zielig mannetje he.
    Sliep je zelf wel goed? Of werd je wakker en dacht je waarom heeft ie zich niet gemeld

J2j ahh rs, beterschap voor je mannetje

Es balen van je huis zeg. Leuke foto van naomi. Eet ze een hele peer en een hele banaan?

Vandaag weer gewandeld bij dat huis wat ik laatst liet zien.
    We gaan het donderdag nog een keer bezichtigen, en dan waarschijnlijk een bod doen.
    Die mensen hebben het alleen uit de verkoop gehaald, kregen financiering voor ander huis niet helemaal rond, en twijfelen.
    Wij mochten nog wel kijken en bieden.
    Wel balen, vraag me dan af of er veel afkan.
    We hebbben geen haast met de oplevering, mag ook eind van het jaar.
    Ze vragen 268, wij dachten aan openingsbod van 250, wat denken jullie?

xxx

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gosie J2J! :( Heel veel sterkte en beterschap!

Wat balen Eline dat ze het huis uit de verkoop hebben gehaald. Willen ze dan nog wel verkopen en heeft het nog wel zin om een bod te doen? Ik vind 250 als openingsbod nog aan de hoge kant. Zou insteken op 240-245. Weet alleen niet of het in het Westen ook zo werkt natuurlijk...:cool:

Hier; Luca z'n koorts loopt op. Net voordat hij naar bed ging had hij 39,3 :( Heb 'm een zetpil gegeven en hij ligt lekker te slapen. Manlief gaat morgen niet naar de Hogeschool zodat ik kan gaan werken en dan kan ik evt dinsdag thuis blijven en manlief gaan werken...
    Mijn mams is opgenomen en moet sowieso vanavond blijven. Morgen waarschijnlijk maagonderzoek en misschien nog darmonderzoek maar dat is even afwachten. Mijn moeder heeft een hele historie met ziek zijn en eigenlijk is ze altijd ziek. Ze heeft de ziekte van Crohn en die speelt nu heel erg op :(:(

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje, wat erg van je moeder zeg, hopenlijk valt het mee.
    Arm lucaatje, hopenlijk zakt de koorts snel.

Wij hadden de afspraak al staan, ze willen het nog wel aan ons verkopen evt. Maar ja, ik denk dan, er kan dan zeker weinig af.
    We hebben verder weinig huizen gezien, wat ons wat lijkt.
    Dit huis vinden we echt helemaal geweldig, we willen evt tot 260 gaan, maar weet niet of dat heel dom is

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline hmm ik denk dat ik nog even verder zou kijken... Ik werd om 7 uur wakker met een zeer borst en schrok ervan dat het al zo laat was ;) !! Maar zolangzamerhand mag dat ook wel eens :p !!

Dithje jeetje jakkes zeg, beterschap met Luca en je moeder :( !!!

J2J ook beterschap daar..

Hier had meneer weer 37.8 dus is er ook nog niet helemaal.. Hij hoest ook behoorlijk en snotverkouden nu. Heb z'n funny-blik net op de foto gezet. Dat heeft ie helemaal uitgevonden, zal hem zo wel ff showen :p Clown ;) !

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jakkes Sam dat Rinze ook weer verhoging heeft! :(
    Sterkte!

Tsja Eline dat zijn altijd lastige dingen met biedingen voor huizen. Ik zou persoonlijk een openingsbod doen van 245. De vraagprijs is 265 en je wilt max 260 betalen. Moet goedkomen denk ik.... Succes!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Als je dus naar hem lacht, krijg je deze blik terug :p !!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh Sam wat een ondeugend koppie! :D:D

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtig he :D HAHA!!! Kleine boef is het hoor :) !!

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ j2j, jij ook al een ziek mannetje, beterschap!

@ dithje, sterkte en beterschap voor je moeder..

@ sam, haha lekker pretgezichtje!

@ eline, succes donderdag met het huis!

Hier; het wandelen was heerlijk, Jayden heeft heerlijk liggen slapen in de kinderwagen. Jayden zn voorraad avondeten is weer aangevuld en we zijn nog naar svader in ziekenhuis geweest.. Morgen eerst sporten en daarna naar ons mam en pap zn haar knippen.. Nu ga ik lekker op de bank liggen, pfafs kijken..

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje beterschap met luca en je moeder.
    bah ook hoge koorts luca. hoop dat het snel zakt.

@ sam. wat een leuke foto zeg!haha

17. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    sam leuke foto zeg,heerlijk is dat he!
    ik heb ook nog een van vandaag,moet alleen nog even rode ogen verwijderen,weet niet hoe dat moet.

Bekijk bijlage 129951

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline; Ja de banaan eet ze uit het vuistje en de peer geef ik in kleine stukjes :D
    Succes met het bieden op het huis! Ik heb er geen verstand van dus ik kan je niet helpen ;)

Dithje; Agoss die arme Luca!! Hopelijk slaapt ie lekker door de zetpil en is hij morgen weer wat opgeknapt!
    He bah, je moeder in het ziekenhuis! :( Sterkte meid!

Sam; hahaha die foto!! echt ge-wel-dig!!!

Hier; Naomi slaapt alweer lekker vanaf 8 uur! Ging net kijken om het hoekie, en ze ligt weer op haar buik! :) Lief gezicht! haha
    Vincent en ik hebben net een filmpje gekeken en ik ga nu de hond uitlaten en ook maar lekker mijn bedje in!

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Diaan; Ik kan je mijn email geven dan kan je de foto sturen en kan ik de rode ogen wel verwijderen :D

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    es heb het al gedaan voor dr hihi net prive mail gestuurd:)

Deel Deze Pagina