Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oke! :)

Meiden slaap lekker, ik ga mijn bedje in!!

Happy Valentijnsdag morgen!!! View attachment 129958

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    slaap lekker allemaal.
    morgen jarig.... hou het alleen niet omdat djesslyn zo ziek was/is. veel te druk voor haar.
    heb vandaag wel al mn moeder armband gehad van john!

ow en djesslyn is vandaag 7 maanden!! Thanks DITHJE voor je felicitatie. (beetje laat sorry)

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    thanks girls;)

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Gaaf kado bubsie! Ik wil ook graag een moederarmband met Naomi haar naam en haar geboortesteen, maar die ik wil kost 219 euro! :$:$

5. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    heb hem opgeslagen,kan ik hem mooi uitprinten,is wel een fotolijst waard haha,dus bedankt

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen!!!

Mooie foto Diaan!

Bubsie van harte gefeliciteerd!!!

Hier heeft Rinze het klokje rond geslapen van 19.30 tot 7.30!!!! Alleen zijn beide kids snotverkouden!

7. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Bubsie; Gefeliciteerd!!!

Wauw Sam, Rinze klokkie rond geslapen! Super zeg!! :) Alleen dat ze allebei zo verkouden zijn is niet fijn!

Hier; Ook wel goede nacht! Wel 1x eruit geweest voor haar speen.
    Om 8 uur de eerste fles en daarna nog samen in het grote bed geslapen tot half 10!
    En nu gaan we even fruit eten! :D

8. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Proficiat Bubsie en nog een gezellige dag vandaag!!

Sam, wat goed van Rinze!!!! Alleen jammer dat ze zo verkouden zijn. Wat een super foto van Rinze trouwens, zo schattig!!!

Diaan, ook al zo'n super leuke foto!!

Hé Es, alles goed? ;) :D
    Die Naomi eet goed zeg! Een buikslapertje geworden, ziet inderdaad erg lief uit.

Hier: weer niet zo'n goede nacht. 1x werd ze ook opeens hard gillend wakker (alsof ze pijn had).Mijn man en ik vlogen allebei ons bed uit. Toen ik haar vast pakte was ze meteen stil dus geen idee wat het was...

Sinds een tijdje houdt ze trouwens haar oortje vast en nu doet ze dat steeds vaker en dan ook beide oortjes. Soms slaapt ze ook zo. Heeft dat met moeheid te maken, oorpijn of gewoon een "tic"? Ze doet het echt vaak. Ze huilt er niet bij dus is oorpijn dan uitgesloten of kan het toch??

Gisteren met mn ouders en jongste zusje naar mijn oudste zus en nichtje geweest. Zij is nu 16 maanden. Heerlijk ding is het met een eigen willetje. Op een gegeven moment had anissa de fopspeen in haar mond en zij trok die steeds eruit en deed hem in haar eigen mond. (en bleef voor anissa staan). Anissa trok hem dan weer terug uit haar mond en zo ging het een hele tijd door. We lagen echt helemaal dubbel van het lachen!

Mijn zus komt zo naar mijn ouders huis en dan moet ik daar even op mijn nichtje passen want mijn zus moet naar de tandarts.

Boterham met fruit ben ik al aan het proberen. Volgens mij kan ze nog niet echt het eten naar achter werken met haar tong. Ze sabbelt nl een hele tijd op een stukje brood maar uiteindelijk valt het dan weer uit haar mond als ze ermee klaar is.
    Ben nu ook aan het oefenen met een rietjesbeker, af en toe zuigt ze er al aan. Laat het daarna alleen ook uit haar mond vallen

Zo, heel verhaal weer. Tot later!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK veel kinderen zitten aan de oortjes als ze moe zijn. Rinze doet het ook, maar heeft daar ook eczeem en krabt er dan vaak bij.
    Als het ootpijn is kan je dat heel goed checken door te drukken bij het zachte stukje zeg maar. Als ze beginnen te krijsen weet je genoeg...

Hmm jil is niet fit, ligt op de bank en Rinze valt zomaar op schoot in slaap....

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd Bubsie!

Jeeh wat een goede nacht Sam! Jij ook een goede nacht Es, fijn hoor!

Hmmm vreemd hoor MoederK dat Anissa zo gillend wakker werd. Succes met oppassen!

Hier; een hele hele slechte nacht! Luca bedacht rond de klok van 2 dat hij niet meer wou slapen :$:( We hebben zelfs een kleine fles voor hem gemaakt en gegeven. Uiteindelijk wel weer in slaap gevallen ruim 1,5 uur later :cool:
    Vanochtend had het mannetje nog steeds fikse koorts, 39,4. Manlief is vandaag thuis en morgen blijf ik thuis...

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ moederk. djesslyn zit ook altijd aan dr oren. en vaak als ik haar lig te voeden. daarna gaat ze door haar haren wrijven en valt ze in slaap. hihi.

Thanks voor de felicitaties. hou mn verjaardag niet aangezien het zo slecht ging met djesslyn.

Maar heb vandaag mn grootste kado gehad! ging djesslyn vanmorge wakker maken en kreeg een grote GLIMLACH! "smelt smelt". eindelijk weer na bijna een week.
    mn moeder komt vanmiddag wel ff om een bakje.
    mn meisje ligt te spelen in de box! helemaal blij!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk!!

Ditje beterschap met Luca! Arm kereltje :( !!

Hier ligt meneertje lekker in bed.. En Jildou nog steeds op de bank. En ik rommel lekker door ;) !!

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ dithje beterschap met luca djesslyn had ook zo hoge koorts piek van 39.7. geef je hem nu iedere 6 uur zetpil? of niet en zakt het dan niet klein beetje op de zetpil? beterschap met m.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik maak me wat zorgen :( ... Rinze slaapt hele ochtend eigenlijk al en had half 12 moeten komen voor voeding.. Zo maar even bij hem kijken. Jildou slaapt op de bank...

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam snap dat je je zorgen maakt. heeft hij nog verhoging?

16. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ diaan, leuke foto!

@ bubsie, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijk weer een glimlach op Djesslyn`s gezicht!

@ sam, super zeg van Rinze! En heerlijk voor mama!

@ moederK, veel plezier met oppassen..

@ dithje, balen van je nacht.. beterschap voor je mannetje! Werkse vandaag.

Hier; goede nacht gehad, paar keer eruit voor speen. Denk dat het overstappen op de standaard toch niet zo`n succes is, vandaag al weer best veel gespuugd. Kijk het nog even aan en anders hou ik het gewoon op half comfort en half standaard. Meneer word wakker dus ben weer weg. Fijne valentijnsdag ;)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie denk wel wat verhoging, geen koorts.. Kwam net bij hem lag hij mooi te staren ;) .. Maar hij is wel heel sneu, maar goed is natuurlijk ook snotverkouden.

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ach.... beterschap met m or

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0