Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
  2. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    We geven hem zeker een zetpil. Volgens manlief zakt de koorts dan wel iets, althans dat denkt hij. Hij heeft het niet gemeten. Hoeveel mg mogen ze eigenlijk? Wij hebben pillen van 60mg....

3. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He jakkes, ook al :(:(
    Steken ze elkaar ofzo :(

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooie foto's hoor Es! Leuk ook om dat roze shirtje eruit te laten springen :)

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hai lady's
    moet ff mijn hart luchten gezien er niemand in de buurt is doen we het maar hier hihi...
    vandaag gewerkt en daarna had ik stage gesprek, dit begon helemaal niet goed want mijn stagebegeleidster
    was vrij bot en ik ik was het niet met haar eens tot ik op een begeven moment knapte en daar zit je dan lekker
    lullig in tranen maar ja ik kon het gewoon niet bedwingen ik heb dus maar alles op tafel gegooit wat er speelt binnen
    het gezin en familie en nu heb ik een time out gekregen voor 3 weken en mag ik dus helemaal niks voor stage doen alleen
    maar werken alleen houd dit dus wel in dat mijn verlenging langer zal worden :( ik vind dit heel erg dubbel want aan de ene kant
    weet ik dat het beter is maar aan de andere kant word de opleiding wel waarschijnlijk met 3 maanden verlegt dit houd dus in niet nog
    5 maar 8 maanden. het liefste kroop ik op het moment onder een hele grote dikke steen ff weg van alles, ff bijkomen en tijd voor mezelf
    maken. ik wil gewoon dat we deze shit periode eens af kunnen sluiten, ik wil weer gelukkig zijn en weer een gemeende lach op mijn gezicht
    hebben en niet iedere keer een toneelstukje opvoeren (omdat ik niet iedereen hiermee wil lastig vallen). soms heb ik van die dagen dat ik denk
    ik pak mijn spullen en de kids en ga wel verder zonder man en schoonfamilie maar ik weet dit lost het probleem niet op en zal het mss zelfs
    nog erger maken pfff...

nou genoeg geklaagd.

met de kids gaat het goed, chayenna doet kruippogingen en word dan heel boos als het niet lukt. ook met dylan gaat het goed komende donderdag
    hebben we de intake (ivm zijn gedrag) dus ik ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen en hoe dat gaat lopen.

liefs

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    :(:x:x:x GRRRRRRRRR, op iedereen gereageerd en toen drukte ik per ongeluk op verkeerde toets..:x:x:(

7. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Kikkert, een hele dikke knuffel meid. Kan me voorstellen dat het balen is.. Fijn dat het met de kids goed gaat!

Goldy, fijn dat je een goede nacht had. Vervelend dat hij moet spugen, misschien toch maar half half doen ja. Hoe is het met je schoonpaps?

Sam, arme Rinze. Veel beterschap! Gelukkig dat hij nu wel goed kan slapen. Alleen maar beter.. (al kan ik me voorstellen dat je ongerust wordt als hij erg lang slaapt).

Es, mooie foto's! Inderdaad leuk om die kleurtjes er te laten uitspringen. Oh, ik zou ook wel zo'n goed fototoestel willen maar is zo duur... :(

Dithje, ook beterschap voor die arme Luca. Zware nacht zeg, je zal wel kapot moe zijn nu op je werk. Fijn dat jij en je man het goed hebben kunnen regelen.

Bubsie, dat is pas een mooi cadeau!! :)

Anissa nog helemaal niet geslapen vandaag, Toch wat huilerig in bed, hopelijk niet met de oortjes te maken. Weet dat het ook met moe zijn te maken kan hebben maar ze doet het nu de hele dag door...We houden het in de gaten.

hihi, mijn nichtje kwam straks naar me toe en zei steeds: "ahah, ahah" Ze bedoelde daarmee het liedjes "handjes draaien" van K3, die moest ik opzetten op youtube, hihi

8. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, mooi zo die foto`s! Met welk programma kun je dat doen?

@ kikkert, hele dikke knuffel voor jouw! Vervelend dat je je eigen zo voelt.. Misschien wel beter om het dan ff rustig aan te doen met stage maar snap dat je het rot vind dat het dan weer langer duurt.

@ moederK, het gaat best goed nu met mn schoonvader, we hopen dat hij deze week nog naar huis mag komen.. maar misschien word t pas volgende week..

9. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    MoederK; Ja zo'n camera kost aardig wat centjes! ;)

Goldy; Photoshop heb ik het gedaan! :D

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ dithje. misschien weet je het inmiddels al. maar ik gaf djesslyn ook eerst 60 maar toen zei de kinderarts dat dat niet werkt dus toen kreeg djesslyn 4 x per dag 120 mg en toen is dr koorst na 2 dagen gelukkig gezakt.
    maar moest dan wel echt om de 6 uur. niet eerder.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier geef ik ook 120.

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam nee he, jij ook al een kindje met koorts bah. beterschap!

@ es. leuk he zo die foto's bewerken. leuk or die vrolijke meid van je.

@ kikkert. sterkte meis.

@ moederk, haha zo laten weten dat k3 op moet zetten. lief hoor.

@ hier, Djesslyn ligt op bed.sinds ze in het ziekenhuis heeft geslapen (en ik dus naast haar lag) wil ze s avonds niet meer naar bed. als ik weg loop gilt ze alles bij elkaar.
    gister al poosje op der kamertje blijven zitten tot ze in slaap was gevallen.
    nu haar neergelegd en weer ging ze gillen ff rustig gemaakt toen lampje aan muziekje aan kus en weg gegaan. ze heeft nog wel ff poosje gegild maar gelukkig toch in slaap gevallen. zielig or als ze zo doet, ben ik niet gewend.

13. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bedankt Bubsie en Sam voor jullie reactie! We hebben 125 gehaald en die gaan we morgen of vannacht geven. Het mannetje heeft nog steeds fikse koorts (39.5). Gelukkig ligt hij nu lekker te slapen.
    Als Luca morgen nog koorts heeft dan ga ik de ha bellen. Ook wil ik z'n oortje in de gaten houden. Het linkeroor is wat rood...

Hoe is het met Rinze Sam?

Zielig he Bubsie dat Djesslyn zo overstuur is na de ziekenhuisopname. Luca had dat ook heel erg. Duurt wel een poosje hoor voordat dat weer over is.
    Hoe is het nu met haar? Is ze koorts vrij?

14. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sterkte met alle zieke kindjes vannacht!

Naomi is ook niet lekker, erg aan het overgeven en diarree! :( Echt alles kwam eruit.. en dit keer niet alleen melk zoals we gewend zijn ;) Even de nacht in de gaten houden, nu slaapt ze gelukkig! Ze was wel vrolijk dat wel..

15. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hè bah, veel zieke kindjes hier! Beterschap!
    Hier weer een rochelend meisje... Verder doet ze t goed! Ze was zaterdag 6 maanden!
    Mmm, ze wordt nu hoestend en huilend wakker. Even kijken maar.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    dithje rinze was weer koortsvrij vanavond! Nog wat verhoging. Hij is lekker gaan slapen. Beterschap met luca!

Es ook beterschap!

Bubsie knuffel!

Marj gefeliciteerd met halfjaardag nog!! Och nog steeds rochelen de schat!Deze week ka toch??

ik ga slapen! Weltrusten!!

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ dithje je bedoeld 120.
    ja djesslyn is gelukkig koortsvrij.
    alleen nog diaree maar dat kan ook van de antibiotica komen.
    verder is ze eigenlijk alweer bijna de ouwe alleen savonds met het slaap ritueel dan niet. en soms extra zielig nog maar dat mag soms wel or. hihi.
    en je hebt gelijk dat je morgen ff naar de ha gaat als luca nog steeds zo'n hoge koorts heeft. zielig or. hoop dat hij beetje goed slaapt. en jullie ook.

@ beterschap met alle zieke kindjes er heerst echt een rotgriep zei de kinderarts al tegen ons waar volwassenen al een week ziek van zijn laat staan die kleintjes van ons.

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    thanks meiden....

a gossie wat zijn er toch veel zieke kids (en papa's en mama's).....BETERSCHAP!!!!!!!!

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou helaas! Ik wilde vroeg gaan slapen maar t was me niet gegund! Naomi had net haar hele bed onder gekotst en de diarree kwam uit haar pyjama (sorry voor de infi) moest dus en naomi wassen en omkleden en haar bed afhalen en verschonen.
    Had ik het net verschoond pak ik haar op spuugt ze mij helemaal onder dus kon ik ook gelijk douchen en omkleden. Pffff

Nu slaapt naomi weer dus ga ik het ook maardoen! Welterusten!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jakkes es!! Ben beniwuwd hoe t gegaan is! Hier slaapt meneer nog!!! En jil is er ook net!! Maar weer koorts volgens mij dus zal mn vader zo bellen voor doggies.

Share This Page