Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Jakkes Es, beterschap voor Naomi!

Jeeh Sam wat goed dat Rinze weer zo goed heeft geslapen! Is het gelukt met je paps en de hondjes?

Bedoel echt 125mg hoor Bubsie. Hebben Panadol Junior en daar staat op 125mg :(
    Hoe is het nu met Djesslyn?

Hier; het gaat iets beter met Lucaatje. Hij heeft nog wel koorts, vannacht 38.7 en vanochtend 38.3 maar er zit dus een dalende lijn in. Hij heeft zelfs even in de box gespeeld vanmorgen.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja nog meer dan klok rond!
    heb je zetpilvorm dithje??
    ja mn vader komt zo!! R ligt gewoon in de box zonder bv nog!! topkind kon ik ff eten klaarmaken!. fijn dat luca opknapt!!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ja zetpil Sam.
    Goed zo Rinze :D

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Fijn dat het met Luca beter gaat Dithje!

Wauw Sam, wat goed van Rinze!!

Hier; Drama nacht! Naomi veel wakker geweest maar gelukkig niet meer overgegeven, nog wel diarree.
    Heb haar om 6u maar bij mij in bed gelegd en toen heeft ze samen met mij nog doorgeslapen tot 9 uur!

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Morgûh,
    het is me wat met de zieke kindjes zeg....beterschap voor iedereen!!!

Hier, vandaag maar snel bedje en box op laagste stand zetten want mevrouw heeft het optrekken geleerd. Als ze naast me op de bank zit dan draait ze zich om en trekt zich aan me op tot ze staat. ;)
    Vanmorgen in badje ook..
    Net de box al naar beneden gezet maar oh, oh wat is dat slecht voor mijn rug nu.. Die box is echt hoog! Iets verzinnen om onder het boxkleed te leggen dat het nog iets hoger is.
    Bedje heeft gelukkig 3 standen...

Nu is ze de hele tijd huilerig. :(

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja moederK, dat probleem met de box heb ik ook hoor!! Til me ook een breuk! ;) Zeker ik, ik ben al zo klein haha.

7. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Die box staat ook nog op wieltjes...is bijna niet te doen.
    Als ze dadelijk gaat staan dan wordt het makkelijker maar dat duurt nog een hele tijd...
    Maar een deurtje erin maken dan, haha :p

Voel me trouwens best klote..
    Cliënt van mijn groep (meid met ernstige verstandelijke beperking) had kanker en die is nu weer terug gekomen in de lever. Ze kunnen niets meer doen en ze heeft nog een levensverwachting van 2 maanden... Pfff, wat is het af en toe toch moeilijk allemaal.. :( Het is echt zo'n super vrolijke meid altijd!! Gelukkig snapt ze er zelf niets van al hoop ik dat haar erge pijn bespaard wordt..:(

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ah wat een rot nieuws MoederK! Pfff zeg, zo verdrietig dat soort verhalen.
    Oeps, Anissa zich al aan het optrekken in de box :$:D Lastig inderdaad zo'n lage box. Ff volhouden ;)

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Dithje gelukkig knapt Luca weer wat op. Hoe is het met je moeder?

Es ahh dat Naomi zo moest spugen en diarree had, gelukkig nu beter

Sam een goede nacht dus, heerlijk. Hoe gaat het met jou?

Moederk wat een naaar nieuws zeg, knuffel

Hier weinig nieuws, vandaag en morgen van 16.00 tot 23.00 werken.
    Met Kim alles goed, hoop straks voor mijn werk nog even een wandelingetje te kunnen maken

xxx

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Werkze Eline!

Hier; iets te hard geschreeuwd ;) Het gaat helemaal niet beter met Luca. De koorts loopt weer flink op ondanks de zetpil. Ga om 14u met 'm naar de ha.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm ships zeg Dithje :( ! Succes!!!

MoederK, gek kind heb je ;) .. Kijk dat is nu zwaar met de box naar beneden/ bed.. Wat jullie zeggen klopt helemaal.. Voor dames die snel weer zwanger willen worden is dat wel even een hint, want dat heb je dus straks ook, alleen heb je dan nog een dikke buik in de weg!!! Spreek uit ervaring ;) !! Al gaat mijn snelle Rinze niet zo snel :p !!

Eline met mij gaat het wel weer goed hoor :D ! Scheelt dat ik wat slaap heb mogen inhalen :D !!

Hier slaapt Rinze, zal wel niet erg lang meer duren, moet ik ook niet, want hij moet drinken ;) !! Verder boven en onder gestofzuigd en gedweidl dus dat is ook weer klaar :D !! Verder lekker met Jildou stickers in haar stickerboekje geplakt en net 2 puzzels van 20 stukjes gemaakt. :D !!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gezellig hoor Sam zo freubelen met Jildou! Fijn dat het beter gaat met Rinze, die houden we erin ;)

Zit in dubio. Luca mag om 13u weer een zetpil maar ligt te slapen. Als ik de zetpil rond 14u geef als we naar de ha gaan komen we vanavond niet uit voordat hij naar bed gaat. Is het heel erg als er een keer 5 uur tussen de pillen zit ipv 6?

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam fijn dat het met jou weer goed gaat

Dithje, he wat balen zeg, dat ie toch weer zieker is.
    Volgens mij steekt dat niet op een uurtje hoor die zetpil
    Succes zo bij ha

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Denk ik ook niet Dithje.

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Succes straks bij de HA, en een uurtje verschil kan geen kwaad hoor meid!!

Sam; lekker met Jil geknutseld, altijd leuk!

Hier; Naomi slaapt, ik ben gedoucht.. nu alleen nog even dweilen dan ben ik in huis ook weer helemaal klaar! :)

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks ladies!

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier was het feest ;) vanacht, denk wel 10 x eruit geweest en meneer werd steeds na een half uur/ uur slapen weer wakker.. uiteindelijk maar bij ons in bed gelegd en daar had hij nog wel even geslapen..
    Ik ga even de ramen wassen, blehh ..

sorry ff snel

@ alle zieke, beterschap!

@ eline, werkse vanavond..

@ dithje, succes bij de huisarts..

voor de rest: Knuffel!

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, is Rinze trouwens beter gaan slapen sinds je dat bedje andersom hebt gedaan?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hij slaapt wel beter maar of dat daar van komt, is al wat langer.. :p Heb hem alleen andersom opgemaakt hoor ;) !! Maar geloof er wel zo in dat ik het eerst zo laat staan iig :p !!

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Arme Luca...ben benieuwd wat de dokter zegt...

So Goldy, wat een zware nacht! Geen idee waar het aan lag? Maar rustig aan doen vandaag.

Net even naar weeguurtje geweest. Anissa weegt nu 8150, niet zo heel veel bijgekomen dus sinds laatste keer.
    Ik moet nu proberen fruit- en groentehapje vloeibaar te maken en dan uit een bekertje laten drinken of van mijn vinger laten afsabbelen zodat ze wel went aan de smaken...

Leuk Sam, samen knutselen en puzzelen!

Deel Deze Pagina