Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    Dithje, weet je al wat? beterschap met luca.

@ gewicht. was zijn jullie kindjes allemaal zwaar en wat is djesslyn dan eigenlijk klein vergeleken met jullie? hihi.
    Hier gaat het goed ow ze wordt wakker....
    zijn vanmorge toch ff op visite geweest bij mn nichtje hadden we al heel lang geleden afgesproken maar kwam steeds iets tussen en djesslyn voelde zich een stuk beter dus toch maar ff weg geweest was leuk. zei heeft een kleine van 2 en 1 van 3 weken jonger als djesslyn dus half jaar. en zij was ook zo lekker mollig en veel zwaarder als mijn meissie. nou ja. denk dat djesslyn lang en dun wordt.
    in het ziekenhuis was ze rond de 7200 7500gr.

2. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gezellig dat je even bij je nichtje bent geweest Bubsie! Ligt Djesslyn haar gewicht onder het gemiddelde denk ik he? Luca ligt ook onder het gemiddelde en hij is zwaarder...

Jeetje Goldy wat een zware nacht :$:( Knuffel meis!

Mooie getallen hoor MoederK!
    Ben benieuwd of Anissa op die manier wel groente en/of fruit wil.

Hier; Luca heeft waarschijnlijk een virus en moet het uitzieken. De ha heeft hem even goed nagekeken op oor,- en keelontsteking en niets kunnen vinden. Ook is longontsteking uitgesloten, sterker nog z'n longetje zijn schoon. Nu maar hopen dat hij snel opknapt. Als hij donderdagavond nog koorts heeft dan moeten we vrijdagochtend weer een afspraak maken om nogmaals te laten checken voor het weekend. Maar ik mag hopen dat dat niet nodig is. Zou niet weten hoe ik dat moet gaan versieren qua werken etc... ;)

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Gelukkig dat het gewoon een virus is.. Nu maar hopen dat hij snel weer opknapt!!

Bubsie, anissa loopt precies over de gemiddelde lijn dus denk inderdaad dat Djesslyn wat lichter is als de gemiddelde :)
    Al draagt anissa wel nog steeds maatje 62 al gaat ze nu langzaam naar de 68 toe.

4. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag wil hij ook helemaal niet slapen.. hij heeft vanaf 7 uur vanmorgen maar een half uur geslapen en heb hem nu in slaap gekregen in stoeltje (kan plat).. in bed deed hij het echt niet! Hoop dat hij zo maar ff slaapt dan..

@ sam, slaapt hij overdag ook beter of dat niet?

@ bubsie, Jayden weegt ook ongeveer hetzelfde als Djesslyn.. ook geen zware dus..

@ dithje, gelukkig heeft Luca geen oor/keel of longontsteking! Hoop ook dat hij snel opknapt..

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy, nou hij heeft vandaag nog maar uurtje geslapen en gaat straks nog even. Geen grote slaper overdag ;) !! Rare nacht zo daar :( Sterkte!! Heeft hij verder ergens last van denk je?

Dithje gelukkig 'een virusje'.. Hopelijk knapt hij snel op.

Hier heeft Rinze net dik uur in de box liggen spelen, echt heerlijk :D !! Is lang geleden. Nu zit hij even aan een stukje komkommer te sabbelen. Dat vidnt hij heerlijk.. toch iets ;) .. En dan zo nog fruit/yoghurthapje.

6. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    en hij is al weer wakker.. ;)

Hier ook geen grote slaper overdag. Het enigste wat ik me kan bedenken zijn zn tandjes.. heb ook al dentinox erop gedaan dus weet het niet :(

Heerlijk dat Rinze zo lekker heeft liggen spelen!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja hier geen tandjes te zien nog :D !!

8. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Goldy wat vervelend dat Jayden niet wil slapen... Succes ermee ;)

Super Sam dat Rinze lekker heeft liggen spelen!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou jaaaa zeg, Rinze heeft net een kwart potje fruit opgegeten!!! Het wordt nog eens wat joh :p !! Hij doet maar wild ;) !!

10. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Go Rinze, go Rinze, go!:D

11. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    goedzo rinze!

Mijn schoonvader mag naar huis! Man en schoonmoeder zijn hem nu ophalen.. Echt super dat hij voor zijn verjaardag weer thuis is!

12. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wow Goldy goed nieuws! :D

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Goldy!!!!!

14. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Goldy, fijn!
    Bubsie, hier 6400 gr bij 66,6 cm. Lang en licht dus.
    Rotnacht gehad. Vanaf half 4 wakker, ze bleef maar hoesten. Niet weer geslapen, mmm

15. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Haai meiden, ben ik weer even! Het is hier superdruk. Manlief zit weer eens in het buitenland en ik heb net mijn ouders 2 weken over de vloer gehad.

Beterschap voor Luca dithje, snu toch als ze zo ziek zijn... :(

Fijn Goldy!!! :)

Hier is sinds een week of wat het eerste tandje door. Had dat nog helemaal niet verwacht, aangezien mijn beide meiden heel laat waren en ik dus dacht dat L yvia dat ook zou zijn met nog eens 2 maanden extra wachten zeg maar ;) Maar ze kreeg ineens supererge luieruitslag en koorts en huilen en ja hoor :D Daar was ie dan 'ineens' :D Zo schattig. Ze heeft me met de bv gelukkig nog niet gebeten, maar ben wel op mijn hoede ;)

Verder kruipt ze wel al een paar 'pasjes' of hoe zeg je dat. Ze gaat echt de hele kamer door. Maar zitten ho maar. Ze draait zich direct om in kruipstand en daar gaat ze weer. Ze wil zich gewoon overal tegenaan bemoeien en dat gaat niet als je op je plek zit hè :p

Liefs Elea

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heee Elea leuk dat je even langswaait!!! Ook 'al ' een tandje en ook al aan de kruip. Topmeid :D !!!

17. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Ja heb jullie wel verwaarloosd hè :) Hoe is het met R inze? Gaat het goed met hem? En met zijn reflux?

Ik geef hier nog steeds JBPM, zodra ik ermee stop heeft ze weer erge last dus we gaan nog maar door voor zolang het nodig is.

Ik zag ook nog een foto van Naomi voorbijkomen. Wat een lekker grietje is het zeg en wat kijkt ze wijs!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach ja maar je hebt het ook druk ;) !!
    Met Rinze gaat het (net week ziek geweest) de goede kant weer op. Hij slaapt sinds vorige week beter en deze week tot nu toe 12 en 13 uur 's nachts geslapen! EINDELIJK!!! Zijn reflux, nou heb niet het idee dat hij er erg last van heeft, maar durf nog even niet af te gaan bouwen, dus daar wachten we nog even mee. Hij heeft sinds paar weken ook eczeem en smeer me rot... Plus dat hij sinds 3 weken wat geel ziet. Wat verder niet erg lijkt volgens de ha tot nu toe, dus we wachten nog even af voordat we eventueel gaan bloedprikken. En..Hij is sinds 3 weken spreidbroekvrij overdag. Hij moest hem nog 6 weken s nachts om, en dat is nu nog 3 weken :D !! En dan zijn we daar ook vanaf!!!

19. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Hier nog even een plaatje van mijn meisje

20. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237