Erg hè Buiten dat zijn er trouwens meerdere die ik hier allang niet meer gezien heb... O.a mamachan, mamaT, Mirrie en nog meerdere..
@ elea Hey!!! wat een mooie kijkers heeft je meisje zeg!! Hier ook blauwe ogen die heeft ze van papa. @ dithje beterschap met luca. hopelijk snel koortsvrij. @ sam. brrrrrrrrrrrrrrr daar kan je zo kwaad om worden he als je het dan helemaal opnieuw moet doen. @ hier. vanavond belde er een kinderarts op. omdat ik gister de arts uit t sophia had gebeld omdat ik me zorgen maakte van de week over djesslyn haar hersens. was wel netjes die vrouw legde alles goed uit en als we ons zorgen maakte konden we altijd bellen met een arts. morgen weer bloed prikken met haar. maar ze zijn bezig in de garage bij het sophia dus moet ergens anders parkeren heb net mn pa maar gebeld of tie ff meegaat want ben bang dat ik het niet kan vinden daar in de stad. en hij is toch nog vrij dus mooi ff snel geregeld.
ja dat is waar! maar mamasan haar meisje had kiss dus schept n band he hihi! bubsie suc6 morgen en wat fijn van de ka!!
Grmbl Sam! Kan mij voorstellen dat je de pest erin hebt... Knuffel! Hmmm MoederK ik ga eens even lezen... Zijn idd een aantal mensen die niet meer komen kletsen, jammer. Wauw Bubsie wat een mooie foto weer van jullie knappe Djesslyn! Heel veel succes morgen! Hier; lig lekker in bed met laptop op schoot. Ga zo slapen en hopen dat de nacht goed gaat komen....
WTF!! Ben echt over de zeik door de post van Mamasan :x Wat een situatie zeg... Niet normaal zeg! Heb er ook geen woorden voor, vind het echt ongelooflijk. Arme ziel!
O jeetje dat verhaal van mamasan! vreselijk!! Ik vind het vooral jammer dat bepaalde mensen niet meer komen, juist de mensen waar ik graag van zou willen weten hoe het met hun gaat. Bijvoorbeeld Pooh en Mirrie, Sue, Guppie, susanne85! Mama Chan, Clair, Kikkert en Lizz heb ik op hyves! Dus daar lees ik nog wel eens wat van. MamaT heb ik nog op msn, zal van de week eens vragen hoe het met haar gaat!! Met Nancy heb ik nog de meeste contact! We gaan deze maand ook weer daten!
Goedemorgen! Aaaah wat leuk Es dat je gaat daten met Nancy! Ik 'spreek' haar nog wel eens op facebook. Ik heb nog heel veel contact met Pooh. Met hun gaat alles goed. Ze zijn nu, met behulp van een dietist, het vaste voedsel voor Juliette aan het opbouwen. Onze nacht was redelijk. Om half 1 begon Luca opeens oorverdovend te krijsen en was niet te troosten, zo zielig We hebben maar een flesje gemaakt en die heeft hij lekker opgedronken. Daarna weer gaan slapen tot half 7. Al met al redelijk dus... Vanochtend had hij geen koorts, nog wel verhoging maar ik zeg niets
hmm gekke luca! gelukkig viel t nog mee. hier was rinze 12 uur ff wakker en ik werd daar zo raar wakker van! maar goed daarna tot half 8 en jil tot 8 uur!!!! ik klaag niet dus!
Goedemorgen dames! Wij zijn weer terug van weggeweest! Hebben heerlijk vakantie gevierd in Limburg, erg mooi weer gehad! ik zal zo ff terug lezen, zo eerst Mark op bed brengen want die was vanmorgen om 6 uur al wakker
Heb nog niet terug gelezen. Vanacht goede nacht van 8 tot 8 en alleen gisteravond om 11 uur even wakker geweest voor speen dus dat is een heel verschil met de nacht er voor. We ligge nu nog lekker te luieren in bed maar ga zzometeen maar even aankleden en dan gaan we even op bezoek bij mn scchoonvader. Vanmiddag weer werken. Konm straks nog even yterug lezen, dikke knuffel!
Fijn Sam weer een goede nacht! Welkom terug Einneh en super dat jullie het zo leuk hebben gehad! Oh heerlijk lekker luieren met je kleine man Goldy! Genieten is dat he? Zoals beloofd de foto's van de letters... Op de eerste foto lijken ze scheef. Dat komt doordat ik de foto op de overloop heb gemaakt. De tweede foto is gemaakt in z'n kamertje recht voor de letters. Bekijk bijlage 130529
Goedemorgen!! Oh Dithje; WAT GAAF die letters!!! Hier; beroerde nacht. De hond besloot ook nog even te gaan overgeven vannacht en Naomi werd ook wakker.. dus JOEPIE!