Heb alleen gisteren ff snel terug gelezen, er is veel gekletst sorry dat ik niet op iedereen reageer..... Hoe gaat het met de zieken? alweer opgeknapt? Mark is vorige week op vakantie ook ziek geweest..... ineens hoge koorts gelukkig is hij nu alleen nog wat snotterig en hij hoest erg. Gisteren is Wichard ff met hem bij de ha geweest maar zijn longen waren (gelukkig) schoon! Voor diegenen met een "slechte" nacht: dikke knuf! Ik zal Mark uit zijn wipstoel halen, die gaat er steeds in voorover hangen dat vind ik eng....
Ik heb allemaal leuke kleren besteld bij de Wehkamp voor Naomi, van Noppies, C&A en nog andere dingen.. Echt superrrrrr gaaf!! Kreeg gisteren alles binnen, gelijk gewassen want ik had bijna niks in maat 74 en 68 is nu het meeste wel te klein! Hier een foto in één van haar nieuwe setjes! Bekijk bijlage 130540
He jakkes Einneh Mark ook al ziek geweest. Gelukkig waren zijn longen schoon! Leuk Es! Ik heb maat 74 ook al gewassen en al klaar liggen maar Luca zwemt er nog in....
hhahaha es. @ hier op mijn verjaardag dus de 14e voor het eerst djesslyn in een 74 setje gedaan. en shirt ging ook goed nu. broek deed ik wel al eens maar shirt nog niet gedaan. zit nog wel wat ruim maar beter dan sommige 68. maar heb ook nog wel 62 shirts die ze past. raar he. Vanmorgen bloed geprikt en kwamen de arts nog tegen dus kwam gelijk ff vragen hoe het ging wel lief. en ze keek gelijk ff naar djesslyn waar ze geel ziet maar ze zag het wel meteen. dus ff afwachten of het bloed goed is of niet. wordt vrijdag gebeld. dit keer hebben ze vingenprik gedaan ging goed en djesslyn heeft een hele mooie knuffel gekregen int ziekenhuis omdat ze het zo goed heeft gedaan. leuk or voor die kinderen dat ze wat krijgen. Djesslyn snapt dat dan nog wel niet maar toch. Verder hoor ik net dat er een enstig ongeluk is gebeurd waar ik vanmorge dus reed. ik blij dat ik al thuis ben.
Bubsie, veel sterkte bij het wachten van de bloeduitslag...hopelijk valt het mee of kunnen ze de oorzaak van het geel zien achterhalen...de duimen draaien...
Oh spannend Bubsie! Wat is dat wachten moeilijk he... Ook hier draaien de duimen! Dithje, wat een lekker ventje is Luca! En leuk die letters zeg. leuk kleurtje ook. Hij heeft ook mooie blauwe kijkers trouwens he. Djesslyn ook zo'n mooi meisje. Leuke foto ook. Wat een donkerblauwe ogen heeft ze. Mooi! Einneh, dat deed L yvia ook steeds dat voorover hangen. Doodeng is het Haha ze willen bij het circus zeker later Leuk setje Es!
Thuis... Moest om 13.00 uur bij de kinderarts zijn, ben er een uur geweest! Ze nam overal goed de tijd voor, heel fijn. Eerst wegen en meten. Madelief was nu 6,7 kg (300 gr gegroeid in 10 dagen!) en 68/69 cm. Lengte boven gemiddeld, gewicht onder gemiddelde. Het hele verhaal weer gedaan, diverse onderzoeken gedaan. Ze zit idd hartstikke vol, maar waarschijnlijk contstant virale infecties. Luchtwegen wel geïnfecteerd, oortje geïrriteerd. Nu kunnen ze nog niet zeggen astma oid, maar ze heeft wel een verhoogde kans. De pufjes was ze helemaal verbaasd over. Ze vond het wel erg jong, met 3 maanden al pufjes, ook als onderhoud. We mogen nu eerst ermee stoppen. De blauwe (salbutamol) alleen nog gebruiken bij benauwdheid. Verder een zwaardere neusspray moeten halen, kijken of dit helpt. De kinderarts vond de hele gang van zaken opmerkelijk, waarom er niet eerder contact door de ha of cb was gezocht... Ze moet over 2-3 weken terugkomen, maar dan was de arts niet op deze locatie, is nu 16 maart geworden.
Hey meiden, hoe is het hier? Lang geleden weer, ik weet het! Was op zoek naar dagritmes van baby's rond 7 maanden en kwam ik op ZP uit, grappig! Dacht laat ik maar meteen even kijken hoe het hier met iedereen is! Met mij en Fynn gaat het goed, het is een grote jongen al en ik geniet met volle teugen! Ik zie dat ik mijn banner nog moet aanpassen want ik geef sinds zijn 6 maanden geen BV meer. Ik moest stoppen omdat ik op 19 januari ben begonnen met werken, precies een half jaar dus! Ik heb de 17de (omdat het afbouwen echt niet goed ging vanwege kolven) dostinex ingenomen en mijn borsten afgebonden. Ik kon het niet laten nog 2 keer in de opvolgende dagen te kolven want ik ging bijna van mijn houtje van de pijn. En wis en waarachtig was de koek op de 19de helemaal op en heb ik goed kunnen werken! Ik moest nl in Veenendaal zijn bij Annie Connect en hiervoor was ik van 8 tot 20u van huis en dat zou ik echt niet redden met kolven. Ik werk inmiddels met heel veel plezier! Heeft wel wat stress veroorzaakt waar Fynn weer op reageerde, maar dat is nu allemaal voorbij, ik ben al wel gewend aan het ritme! Misschien ook wel wat voor jullie? Annie Connect is een bedrijf waarbij je vanuit huis kunt werken (telemarketing) en ze zijn heel makkelijk wat betreft het plannen van je uren. Zo kun je op een dag dat je kleintje ziek is je gewoon uitroosteren en je uren op een andere dag inplannen. Heerlijk vindt ik het! Met Fynn gaat het dus goed, zijn ritme is: 08:30 fles 180+6 09:00 slapen 11:00 fruithap 14:00 fles 180+6 14:30 slapen 17:30 groentenhap met toetje of fles 90+3 21:00 papfles En slapen maar weer. Ben benieuwd hoe jullie het doen want ik moet me weer gaan aanpassen aan het brood wat er vanaf volgende week bij komt. Heb nog geen idee hoe ik dat ga invullen. Hij is inmiddels zo'n 72 cm groot en weegt 9,5 kilo denk ik. Ik zal hem eens wegen straks. Het is ook een dikkertje dap hoor! Hij rolt de hele kamer door en kletst de oren van je hoofd (al een paar dagen hetzelfde meerstemmige geluid, vindt ie helemaal het einde) en zijn handen vindt hij ook erg leuk. Verder wil hij graag op mijn knie zitten en dan zet hij zich af op de bank en hupst zo op zijn gemak een kwartier aan 1 stuk. Hij ligt ook de hele dag dubbel van het lachen als de hond bij hem komt zitten, zijn echte vriendjes. Verder is hij sinds deze week ook heel druk aan het dromen, ik stond al een paar keer voor niks in zijn kamertje maar het was gewoon dromen, keihard zingen huilen en lachen in zijn slaap . Nouja voor niks, natuurlijk prachtig om te zien. Ik zit ook helemaal in mijn moederrol, ik vindt het te mooi om waar te zijn allemaal en geniet echt zo gigantisch veel! Zijn er al meiden die denken aan een tweede kindje (of derde of vierde ofzoiets)? Ik nog niet hoor, eerst nog even verder genieten maar de kans is wel aanwezig dat we het begin volgend jaar weer eens gaan proberen, we willen toch wel een brusje voor Fynn en er hoeft niet te lang tussen te zitten. Ik zal er ook nog ff een foto bijplakken: Bekijk bijlage 130621 xxx Sue
Marj; Fijn dat jullie nu onder behandeling zijn bij de KA! Naomi heeft ook alleen pufjes voor als ze het benauwd heeft. Soms puf ik dagen niet en soms ineens weer 2x per dag. Nu is Naomi ook chronisch verkouden en als ze goed dicht zit heeft ze het al snel benauwd. Piept ze ook met ademhalen? dat doet Naomi wel heel erg, en ook zagend ademhalen.. heel zwaar zeg maar. sterkte meid. Hee Sue!!! Ik zei het gisteren nog.. hoe zou het met haar gaan!!? Leuk weer wat van je te horen! en fijn dat het zo goed gaat met werken en in combi met Fynn!! Wat een leuke foto!! Schatje die Fynn!!! En qua schema met brood.. Ik geef om half 1 's middags meestal een boterham met 100cc melk. En de rest kan je toch hetzelfde schema houden? Alleen zou ik dan melk bij de boterham geven om 1 uur ofzo en die fles van 14u weghalen.
Es, mooie foto van Naomi zeg! Ik zie vaak op hyves foto´s voorbijkomen, wat een lekker ding is het! Leuk setje ook! Ik heb de V en D laatst online leeggekocht, allemaal supergoedkoop en ik kijk ook vaak op kleertjes.com! Bubsie, nog fele met je verjaardag! Ik ben de 24ste aan de beurt. Zo geen zin in whaha! De 30 komt bij mij al in de buurt... Marj veel beterschap! Zo sneu! Einneh, ook veel beterschap! Hier is het ook ziekenboeg geweest de afgelopen weken, we hebben alledrie om de beurt in de lappenmand gezeten! Heel herkenbaar ook voor mij dat voorover hangen in de wipper. Die van mij ging ook bijna door zijn hoeven van het gewicht van Fynn, dus die hebben we opgeborgen voor onze volgende baby hihi! Ik heb nog een wipper, met meerdere standen, en die gebruik ik nu, dan zit hij al rechtop en gaat ie het zelf niet meer proberen haha! Hebben jullie al tandjes gezien eigenlijk? Fynn heeft er nu wat last van, een bultje rechtsonder, maar het duurt maar door. Is hij laat of gewoon? Zo nog even een paar paginas verder teruglezen! xxx
Ons ''schema'' Sue! 07:30/08:00 Fles 180+6 10:00 Fruit (1 a 2 stukken) 12:30 Boterham met beethje roosvisee of Fijne granen pap(met eigen melk) 16:00 Fles 180+6 17:30/18:00 Avondeten + Yoghurt 19:30/20:00 Papfles 180+6 En tanden?? Naomi heeft er al 6!! 4 boven en 2 onder!
Goed idee Es! Thanks meid! Jaa haha alsof je het over de duvel hebt dan hé? Grappig! Ik mis jullie heel erg, maar het ontbreekt me vaak aan tijd (al geldt dat excuus pas sinds eind januari haha)! Aangezien ik nu werk kan ik tijdens het werken even komen kleppen!
Oooooh Bubsie wat is dat een mooie foto van Djesslyn! Smeltsmelt! En Elea wat een ongelooflijke kijkers zeg! WoW! En Luca en Rinze zijn ook al van die knappe mannen zeg! Jeetje wat hebben we allemaal mooie babys gemaakt hihi!!! Nu ga ik het verhaal van Mamasan ook maar lezen. Zal wel traantjes worden... Maar dan moet ik het ook weten ook hoe het met haar gaat. Oja de ogen van Fynn zijn heel wat anders dan die van jullie allemaal. Het houdt het midden tussen olijfkleurig, grijs en bruin. Ik vindt ze zelf erg apart moet ik zeggen en heel mooi. Ik zie toch dat de meeste kindjes blauw hebben. Hij krijgt ook bruin haar en gek genoeg viel ik vroeger altijd op bruin haar bruine ogen terwijl Bart blond en blauw is. Zou het een voorbode zijn geweest? Hier zie je ze wel goed op zich, ze zijn qua kleur hetzelfde als zijn berenpakje: Bekijk bijlage 130628
Wat fijn Marj dat de ka zo veel tijd heeft uitgetrokken om Madelief na te kijken en jullie vragen te beantwoorden. Heb je het ook nog gehad over KMA? Je had toch de verdenking? Hé Sue wat leuk van je te horen! Wat een mooi mannetje is Fynn Gefeliciteerd met je baan! Fijn dat je het zo goed kunt combineren met de zorg voor Fynn. Hoeveel uur werk je? Jouw schema ziet er goed uit hoor! Ons schema is als volgt: 07.00 180+6 met bambix granen ontbijt 10.00 fruit 11.30 boterham met fles (wisselend hoeveel) 15.00 tussendoortje (liga/rijstewafel/water/thee/diksap) 18.00 groente + yoghurt 19.30 180+6 met rijstebloem Luca heeft 2 tandjes onder en nu 2 boven die op door komen staan. Mannetje is dan ook ultieme kwijlebal op dit moment
Hihi Dithje, hier zit ik al vanaf 4 mnd met een kwijlebal maar neehoor, er komt helemaal niks door, hihi! Ik denk dat het nu wel snel zal gebeuren hij wil zijn bijtring de hele dag bij zich hebben hah! Jee ik heb het verhaal gelezen, wat een ramp zeg... Ik heb maar niet gereageerd want dan kom ik toch alleen maar met eieren na pasen... Je zou het zo meemaken... xxx
Nou ik heb iets gevonden wat Naomi NIET lust!! Macaroni! hahaha eerste hapje ging zo over de tafel.. spuugde het zo ver uit en het 2e en 3e hapje kwam er ook met een rot gang weer uit en daarna ging haar mond NIET meer open.. met geen mogelijkheid!! hahaha Dus even in de vriezer gekeken en maar andijviestamppot ontdooid en opgewarmd en raad eens?? dat ging helemaal op! En nog een lekker yoghurt toetje daarna!! Nou ja je moet iets hebben wat je niet lekker vind, toch!? Het is al zo'n vreselijk goede eter dus mij hoor je verder niet klagen! T was ook wel komisch eigenlijk...
Ik lees iedereen alleen maar groente typen, maar krijgen jullie kindjes nog geen vlees en aardappelen erbij? Naomi eet al vlees en aardappelen gepureerd (vlees gaat nog wel door de blender hoor) Naomi is ook helemaal gek van Vis! Naomi eet eigenlijk alles al mee met de pot! Alleen geprakt of door de blender, maar met 6 tanden kan ze makkelijk alleen geprakt eten!
Es: Hier ook gewoon vlees erbij hoor, maar praat altijd over groentehapje !! Sue leuk om weer van je te horen. Ja hier hebben we het wel over een 3e en als alles zo doorgaat, gaan we volgend voorjaar (dus 2012) voor nr 3 !! Eerst nog even goed oefenen en wat slaap inhalen !! Schema: Rond uur of 8 bv. Dan tussendoor vaak nog een soepstengel of stukje fruit uit de hand. Rond uur of 12 bv en boterham, al maakt hij daar weer even niet veel van. Uur of 3/ 4 Fruit + yoghurt omdat meneer heel moeilijk fruit eet, maar met yoghurt is er meer kans !! Dan half 6 warme hap en wat yoghurt toe eventueel. En dan 7 uur/ half 8 laatste keer bv. en dan hopen op lekker slapen !!