Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goede morgen!

Ben echt gesloopt!! Zijn vannacht van 2 tot 4 met Naomi in de weer geweest, huilen, huilen, huilen was het! :( ppff
    Sinds we niet meer inbakeren is het echt hopeloos die nachten. Geen 1 nacht meer die we door kunnen slapen. Ze wordt minimaal 1 a 2 keer wakker, en als je geluk hebt slaapt ze weer redelijk snel verder, maar zoals vannacht dus niet! :(

Ik was hier al zo bang voor toen we stopten met inbakeren! Je hoort zoveel van zulke zelfde verhalen!
    Ik had gehoopt dat het bij ons goed zou gaan, of iig over zou gaan na een week of 2 (wat ervoor staat) maar we zijn nu al ruim 4 weken verder!

Ik weet dat ik niet mag klagen hoor meiden! Sommige van jullie hebben het al 7 maanden! Maar ik ben het 6 maanden lang niet gewend geweest! ;)
    laten we hopen dat het dus nog wel beter wordt!

Om 1 uur krijgt Naomi een boterham met fles melk, maar wat zou ik doen? eerst de boterham geven of eerst de fles? :( Wat een dilemma, haha. :p

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nog een vraagje? Tot hoe ver liggen jullie kindjes onder de deken+laken?

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es, kim haar lakentje en dekentje liggen onder haar oksels, en strak ingestopt

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    he bas Es wat een drama nacht! dikke knuf!!

Mark ligt tot aan zijn oksels ingestopt met zijn armen boven de dekens omdat hij zijn rechter duim in zijn mond stopt het zijn linker hand erover heen doet ;)

zo de ramen aan de achterkant zijn klaar! nu de voorkant nog bah... :(

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es zou eerst boterham doen dan fles.
    doe ik bij djesslyn ook dan kan ze de boterham nog wegspoelen met de melk.

hier ligt djesslyn ook tot dr oksels. ik doe haar wel eens verder maar ze doet zelf haar handen omhoog omdat ze moet duimen en 1 door dr haar wrijven.

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hoe warm is het bij jullie op het kamertje overdag?
    zit net te kijken op de babyfoon maar tis alweer 22 graden op dr kamer. zon staat op het raam.
    vannacht was het 18 graden.

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ow en net belde de kinderarts, uitslag bloed is goed!!! waarom dr neusje zo geel ziet is een raadsel misschien trekt t vanzelf weer weg. alle bloedwaardes waren nu prima. hoeven ook niet terug naar de kinderarts volgende week. als er wat is kunnen we altijd bellen maar hoeven ons geen zorgen te maken over dr lever das allemaal goed!!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geweldig BUBSIE :D .. Klinkt stom maar maak me zelf nu ook wat minder zorgen bij Rinze dan :D !! Haha!!! Toppie :D !! Ooh ben helemaal blij voor je meis!!

Es ik zou doen wat Bubsie zegt! En sterkte, vandaag maar ff bijslapen meis. Ik weet er alles van helaas ;) !!!

Hier ook alweer toppunt van ergernis gehad net :( Belde schoonmoeder over hoe het ging... had helemaal opgeschreven wat rinze wanneer moest hebben... Heeft ze hem net diksap gegeven terwijl hij tussen de middag bv-fles krijgt.. Grrrrr waarom schrijf ik het dan op?? Gatver... bahbahbah.. SOrry moet er even uit hoor ;) !!

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oww wat fijn Bubsie!!!

En dank je wel, ik zal eerst een boterham doen en daarna de fles, kijken wat ze ervan drinkt!

Hier is het overdag zo'n 20 graden op de slaapkamer en 's avonds en 's nachts 18a19!

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Fijnnn Sam, S-moeders!!! ;) Doen nooit wat hoort!

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Bubsie: geweldig!! hele opluchting!
    Op Mark zijn kamer is het nu 20 gr. vannacht 19 (kamer op de noordkant).

@ Sam: heerlijk.... schoonmoeders......

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ow herstel: Net bij Mark gekeken, hij ligt NIET onder de dekens, weer eens wat anders :p

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
  14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam ja snap wel dat je je ook minder zorgen maakt nu or! ben ook blij dat er niks geks uit kwam! schrok wel toen ze vanmorge al belde want ze zou morgen eigenlijk pas bellen. maar ze had gezien dat het goed was dus ze zei dan wel ik gelijk wel anders blijf je in spanning zitten. een hele lieve en goed kinderarts vind ik haar.
    @ einneh: leuke foto!

@ hier ow. mn draakje wordt wakker! ga maar naar dr toe. ze heeft maar weer net een uur geslapen. zal ze eind van de middag wel weer willen slapen.
    ga ff wandelen buiten tis heerlijk weer.

@ schoonmoeders...... soms............... weet er alles van.

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Bubsie veel plezier met wandelen! had ik ook wel ff zin in maar ja Mark slaapt en vamiddag krijg ik visite.... wordt rondje achtertuin :p

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Bubsie, wat een fantastisch nieuws! En geniet van jullie wandeling :)!

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wat een heerlijk weertje!!! Net even de eendjes gevoerd in het park!! :cool:

Naomi heeft om 1 uur een hele boterham op met smeerworst en gelijk erachter aan nog een fles van 180+6 :) Goed dus!!

Om 3 uur heeft ze 2 kleine rijstewafeltjes gegeten met 50cc diksap, en nu ligt mevrouw heerlijk te snurken :D ben benieuwd hoelang! :p

Eens even avondeten uit de vriezer halen alvast voor Madam! Wat gaat het worden??? ;)

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    goed zo naomi lekker gegeten dus!

djesslyn ook weer een boterham op en daarna bv.
    nu net weer borst gehad en denk dat ze ook zo nog ff gaat slapen.
    tis echt heerlijk weer buiten dat ik zelfs bang ben dat ik dr weer te warm kleed had toch gewoon dr winterjas aangedaan or maar vind het wel moeilijk nu.

las gister iets over soepstengel geven maar dan gewoon een normale? die worden toch niet zo zacht in de mond? had er toevalli 1 net en djesslyn pakt tegenwoordig alles wat je eet dus dacht weet eigenlijk niet of je dat we mag.

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super goed nieuws Bubsie!

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009