Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, nieuwe afbeelding? Mooi hoor! En nieuwe banner ;)! HIHI

Guppie, hoe gaat het met de zieke kindjes?

Es, vervelend he die knallen...slaapt Naomi ondertussen nu weer? En heeft ze nog flesje gehad op haar gewone uur?

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ja Pippo, nieuw en nieuw... Hihi
    Tijd voor vernieuwing. Afbeelding vandaag gemaakt, cute he?

Balen Es dat Naomi wakker wordt van het geknal. Hier zijn ze ook flink aan 't knallen maar heb Lucaatje (gwlukkig) niet gehoord.

Slaap lekker dames en baby's! Ik lig er al lekker in.

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, JAA hoor erg cute! En slaapwel meid! Goede nacht! En Luca ook bijna 6maanden:D

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo het is 12 uur, de laatste dag van het jaar 2010! Wat een superjaar.

Vandaag is onze kanjer, mijn jongste zoon, jarig, 2 jaar!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Van harte gefelicteerd koekkie.

Hier aan t voeden.nou ja 7uur was laatste x.niet gek op zich.wel balen dat Jildou al 2x wakker was en de laatste x moest ze plassen op haar manier.monster want overdag alleen op pot als ze er zin in heeft anders doet ze t gewoon in luierbroekje.en nu snachts wel?was dus ook te laat maar goed bijzonder kind.hihi

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je Sam

hier weer een lekkere drama nacht.... hmmm hoop morgen wel 12 uur te halen. heb nog niets kunnen slapen. de kleine heeft al 1 voeding achter de rug. geen truukje dat helpt en laten huilen ook niet. gaat door merg en been.

hopelijk niet tot later haha.
    x

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Koekkie wat een leuke foto, en gefeliciteerd. Wat balen van je nacht. Hoop dat je nog hebt kunnen slapen. Wat is er met je kleine?

Dithje leuke foto van Luca

Kim heeft vanaf half 7 gisterenavond geslapen, half 10 fles gegeven, en half 7 vanmorgen wakker.
    Ze niest wat af, en snot loopt steeds uit neusje, en nog erg hoesten.

xxx

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap kim!

koekkie nog wat geslapen?

hier heeft Rinze t prima gedaan.het was kwart over 7 weer en Jildou iets later.we zijn alleen wat snotterig.

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd met je mooie mannetje Koekkie!
    Jeetje meis wat een nachten heb jij :( Knuffel!

Oh die Jildou Sam. Die had zin in een nachtelijk plasavontuurtje ;) Op zich wel super goed van d'r dat ze zich meldde.

Goede nacht hoor Eline! Balen dat Kim zo verkouden is...

Hier; de laatste dag van 2010 dames, het jaar waarin onze mooie, lieve, geweldige, super baby's werden geboren. Daarnaast een jaar wat zooooo snel voorbij ging.... Nu op naar 2011! Het jaar waarin onze mooie, lieve, geweldige super baby's alweer 1 jaar worden *zucht*

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super meis!
    He bah een snotter familie, sterkte en beterschap!

11. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Meld me ook weer eens even, heb het de afgelopen week drukjes gehad en manlief heeft vakantie, dus wil uiteraard ook tijd samen doorbrengen.

@Koekkie, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon, een hele fijne dag gewenst!!

@Dithje, lieve foto van Luca!! Wat je zegt, het jaar waarin onze mooie baby's werden geboren is alweer bijna voorbij, de tijd gaat echt zo enorm snel. Hoe is het weer bij jullie, zag dat er extreem weer werd voorspeld in jullie regio?

@iedereen, alvast een hele fijne en veilige jaarwisseling gewenst! Dat het een gezond en mooi 2011 mag worden voor onze gezinnetjes! Wees voorzichtig met vuurwerk (en pas op met uitglijden na het aansteken). Geniet van allle oliebollen, champagne en al het andere lekkers.

@hier, ook al regelmatig vuurwerk knallen. Maar Bram heeft er tot op heden gelukkig nog niets van gemerkt. Vanavond komen mijn ouders, zus en vriend en gaan we eerst steengrillen, later op de avond komen de oliebollen op tafel en om 00.00 uur wilde manlief toch graag wat vuurwerk aansteken, wel siervuurwerk, want dat geknal hoeft voor mij niet zo en je ziet zo weinig :). Morgen op verjaardag bij mijn zwager, fijne dag om jarig te zijn ;).

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Het blijkt hier inderdaad mega glad te zijn J2J. Ik ga het straks meemaken want ik moet nog even naar de stad. In ieder geval hebben ze code Oranje afgegeven...
    Heerlijk dat je samen met manlief aan het genieten bent van zijn vakantie, gelijk heb je ;)
    Super dat Bram geen last heeft van de vuurwerk! Veel plezier vanavond en een heel goed uiteinde!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sta helemaal perplex hiero! Luca ligt in de box te spelen dus ik kijk net even bij hem, heeft hij zelf zijn broek uitgetrokken :$:$:$

14. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D haha kleine blootloper

15. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank julie voor de felicitaties.

Helaas ook na de voeding is het niet beter geworden de nacht. Ze heeft inmiddels als nr. 2 op. Maar ligt er vrolijk te beppen naast mij terwijl ik amper 3 uur slaap achter de rug heb..........

Ze heeft niets trouwens... gewoon rare nachten. Overdag alles normaal, eet en drinkt goed, lacht veel, 'kruipt/rolt' echt de hele kamer door en slaapt prima.. En vooral kletst de oren van ons hoofd.... te lief. Maar die nachten grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Manlief en ik slapen al een week niet bij elkaar. Zodra ze begint in de nacht gaat hij naar de andere slaapkamer. Onzin om allebei slecht te slapen. En hij gaat er altijd uit voor de boys.

Nou ik ga kijken of ze nog wat wilt slapen dan doe ik mijn ogen ook nog even dicht. Voor de rest van de dag geen tijd want ik moet alle dingen nog regelen voor de verjaardag van onze kleine vent.

x

16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens jullie hebben het over het vuurwerk. Ik weet nog op de dag van de geboorte van onze zoon dat we zo blij waren dat hij niet wakker werd van de knallen. Niet wetend dat hij doof was.
    Nu kunnen we er erg om lachen hoe lekker naief we waren.

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL

Doe je voorzichtig!

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL

Geweldig, wat goed!!

19. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Heel veel gelezen maar niet veel onthouden...

Heb volgens mij een kleine knul zien langskomen die vandaag 2 wordt... van harte gefeliciteerd!!!!

Vuurwerkknallen: onze kids slapen gelukkig overal doorheen. Ben eens benieuwd of dat dit jaar ook weer zo is (afgelopen jaren wel en ook de afgelopen dagen nog geen last gehad van kids die wakker schrikken...)

Verder gaan we hier zometeen de konijntjes verzorgen... zijn de afgelopen dagen een beetje vergeten geworden.
    Daarna alle spullen aan kant en dan vanmiddag (na Joshua zijn middagslaapje) de matrassen naar onder en dan gaan we vanavond met z'n allen onder op de grond slapen... En dan maar eens kijken wie er om 12 uur nog/alweer wakker is....

Lieve dames, alvast een zalig nieuwjaar en alle goeds!!! Dat die kleintjes maar goed blijven groeien!!!!!!

Tot volgend jaar ;)

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Koekkie, wat zou het mooi zijn als Noëlle vandaag besluit om 2011 te beginnen met weer een goede nacht, ik duim voor jullie. Lieve Noëlle, laat je papa en mama vannacht lekker slapen.

Deel Deze Pagina